Malmö Redhawks - Djurgårdens IF 10/12 2013
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Malmö Redhawks - Djurgårdens IF 10/12 2013
Känns inte som att detta är en hybris match utan vi vet vad Malmö är för lag och att vi inte kommer få något gratis där nere.
Vi tar ledningen med 1-3 för att tappa i andra till 3-3, slutresultatet blir 4-5 eller 4-4. Vid oavgjort tar Malmö extrapoängen.
Kämpa!!!
Vi tar ledningen med 1-3 för att tappa i andra till 3-3, slutresultatet blir 4-5 eller 4-4. Vid oavgjort tar Malmö extrapoängen.
Kämpa!!!
Tennissiffror åt ena eller andra hållet.
För övrigt anser jag att Solna ska förgöras.
Vi åker för lite skridskor i början (hört den förut?) och hamnar i 2-0 underläge efter 8 minuter. Blir bättre i andra perioden och reducerar. I tredje jämnt men när rödhökarna gör 3-1 med 4 minuter kvar blir det en massa gamnackar och inget mer händer. Möjligtvis att dom gör 4-1 i öppen bur.
Vi ska upp i år Djurgår´n!
Vi ska upp i år Djurgår´n!
Typisk 3-3 match 

"Grym jävla publik" - Michael Holmqvist efter DIF - AIK (25/3 -14)
Någon som vet varför Ahlén inte är med/varit med sista matcherna?
Bänkad eller skadad?
Bänkad eller skadad?
Skadad.Hildi skrev:Någon som vet varför Ahlén inte är med/varit med sista matcherna?
Bänkad eller skadad?
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Från Maries BloggMagnutz skrev:Skadad.Hildi skrev:Någon som vet varför Ahlén inte är med/varit med sista matcherna?
Bänkad eller skadad?
http://marieshockeyblogg.blogspot.se/20 ... ssade.html
Mikael Ahlén spelade inte. Visade sig att han hade ryggskott efter hemresan från Ängelholm då han la sig på golvet i bussen - för att inte få ryggskott. Typiskt.
Jag har svårt för Djurgårdens jävla klocka (måljingeln ”klockan slår, klockan slår...”), den har satt sig i mitt huvud och ekar fortfarande.
Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
- Everdif
- Kontakt:
Ahlén fickväl en puck i ansiktet? Han är skadad iallafall vet jag. Därför han inte spelat. Saknar honom också faktiskt så jag förstår dig...Hildi skrev:Någon som vet varför Ahlén inte är med/varit med sista matcherna?
Bänkad eller skadad?

Den hittade jag iaf.

Ahlén har ryggskott. Ansiktet är intakt.Everdif skrev:Ahlén fickväl en puck i ansiktet? Han är skadad iallafall vet jag. Därför han inte spelat. Saknar honom också faktiskt så jag förstår dig...Hildi skrev:Någon som vet varför Ahlén inte är med/varit med sista matcherna?
Bänkad eller skadad?
![]()
Den hittade jag iaf.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Everdif
- Kontakt:
Ok då vet jag. Tack för uppdateringen!Magnutz skrev:Ahlén har ryggskott. Ansiktet är intakt.Everdif skrev:Ahlén fickväl en puck i ansiktet? Han är skadad iallafall vet jag. Därför han inte spelat. Saknar honom också faktiskt så jag förstår dig...Hildi skrev:Någon som vet varför Ahlén inte är med/varit med sista matcherna?
Bänkad eller skadad?
![]()
Den hittade jag iaf.

Arnesson och hagelin borta, båda skadade...
-
"En riktig batalj där man kommer och... fysa på varann mycket."
Strömberg har talat.
Strömberg har talat.
25/4-2025
- Everdif
- Kontakt:
Vet någon vart man kan se matchen om man inte har Viasat Hockey? 

Hagelin sent återbud.. han va placerad i första, tror man sätter Sörensen där då!
Fan nu kommer de inte vara 4 kedjor endå, de som funkat så bra de senaste matcherna!
Fan nu kommer de inte vara 4 kedjor endå, de som funkat så bra de senaste matcherna!