Djurgårdens IF - IF Troja-Ljungby 8/12 2013
- Jim Morrison
Re: Djurgårdens IF - IF Troja-Ljungby 8/12 2013
Magkänsla.Janos skrev:Då kan man fråga sig, och det gör jag, hur du kommit fram till denna slutsatsen?Jim Morrison skrev:Allt jag menar är att du verkar följa gnaget mycket.Janos skrev:Nej. Gör du?Jim Morrison skrev:Följer du gnaget mycket?Janos skrev:Hybrisen alá gnaget som blivit efter dessa två "segrar" kommer straffa sig imorgon.
Troja kommer utklassa oss, 5-0.
Menar du på fullt allvar att du inte hört uttrycket "aik-hybris?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Haha, det tror jag de gör. Usch.Mattias_87 skrev:Jag har suttit hela morgonen och känt att det ska bli kul att se tre stycken enkla poäng. Hoppas inte spelarna tänker som mig.
Fyfasiken vilken viktig match , ska vi klara top 7 så måste vi vinna idag.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
25 matcher kvar efter idag. Det är sån otrolig hets bland vissa så jag förstår inte. Det handlar om vart man står efter 52 matcher, inte efter 27. Även om trender osv spelar in och hjälper (eller stjälper) så är det fortfarande tabellen efter 52 matcher som betyder något.promannen skrev:Fyfasiken vilken viktig match , ska vi klara top 7 så måste vi vinna idag.
25/4-2025
- SkönaDjurgårn
Manijock skrev:Bengtsberg storspelar. Troja sätter allt på en sprattlande Mattsson(som jag antar står idag nu när vi för en gångs skull vunnit med en keeper i kassen. Gotta love Zabels alla får fiskar-mentalitet). Slutresultat: 1-3.
Lycka är att vara Djurgårdare
Är inte Reiderborn uttalad första målvakt numer?
Har för mig att Jide och han surrade något om det efter vinstintervjun mot Rögle i fredags?!
Kan ha fel dock...
-
Jo, det är hansPTNC skrev:Manijock skrev:Bengtsberg storspelar. Troja sätter allt på en sprattlande Mattsson(som jag antar står idag nu när vi för en gångs skull vunnit med en keeper i kassen. Gotta love Zabels alla får fiskar-mentalitet). Slutresultat: 1-3.
Har för mig att Jide och han surrade något om det efter vinstintervjun mot Rögle i fredags?!
Kan ha fel dock...

25/4-2025
Tack!förevigtdjurgården skrev:Jo, det är hansPTNC skrev:Manijock skrev:Bengtsberg storspelar. Troja sätter allt på en sprattlande Mattsson(som jag antar står idag nu när vi för en gångs skull vunnit med en keeper i kassen. Gotta love Zabels alla får fiskar-mentalitet). Slutresultat: 1-3.
Kan ha fel dock...

Då var jag inte helt segerförvirrad i fredags med andra ord.
Idag (just nu) så har jag faktiskt en jävligt bra magkänsla. Jag tror att vändningen har kommit. Jag tror att senaste vinsten har släppt mycket på den mentala blockeringen hos spelarna. Känslan säger att idag tar vi tre poäng och att vi slipper bita bort naglarna de sista minuterna. 4-2 till DIF!
Den där magkänslan... släpp den. Jinxa inte 

Idag krossar vi.
Det finns ingen större Djurgårdare än Marcus Nilson - Wikegård
- Jim Morrison
Ahlén bänkad?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- MarcusDaze
Det verkar så. Skönt att Adam får förtroendet igen!Jim Morrison skrev:Ahlén bänkad?
- minalman
Vi får hoppas att poängsnittet med "Timmy med" jämfört med "Timmy skadad" håller sig. Jag har tidigt sagt att med Adam som förstekeeper och "bäste-back-utan-att-vara-bra-Timmy" är det lilla extra (a.k.a. DLE) som gör att vi flyter upp mot toppen i tabellen igen.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)