Rögle BK - Djurgårdens IF 6/12 2013
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Rögle BK - Djurgårdens IF 6/12 2013
Raus, vakna.
Det har väl inte gått så långt att vi drömmer oss tillbaka till Kvalserien 11/12?

Det har väl inte gått så långt att vi drömmer oss tillbaka till Kvalserien 11/12?
Haha. Världsklass.Lidingö DIF skrev:Absolut. Det blir liverapportering direkt ifrån det potentiella förfallet. Börjar det dock urarta på resultattavlan så kommer jag nog lägga ned. Vill inte riskera en klockren "ban" när jag utrycker min frustration full som ett vårdike i nån glorifierad bingohall i Skåne.Manijock skrev:Snälla håll oss på forumet uppdaterade om detta. På riktigt jag är allvarlig, denna match du tar mot flaskan är på alla sätt och vis mer underhållande och spännande än hockeymatchen i sig. Jag är t om beredd att göra dig sällskap, det låter vansinnigt roligtLidingö DIF skrev:Första gången på plats i Rövleland. Vet inte varför, men ska uppföra mig pubertetiskt likväl. Kvällens alkoholkonsumption avgörs i relation till baklängesmål; två stora stark för varje baklängesmål, ett glas vatten för varje Djurgårdsmål. Jag ska jobba på lördag så DIF får fanimej skärpa till sig.![]()
Djurgården Hockey, det senaste av dryckesspel
FegisLidingö DIF skrev:Absolut. Det blir liverapportering direkt ifrån det potentiella förfallet. Börjar det dock urarta på resultattavlan så kommer jag nog lägga ned. Vill inte riskera en klockren "ban" när jag utrycker min frustration full som ett vårdike i nån glorifierad bingohall i Skåne.Manijock skrev:Snälla håll oss på forumet uppdaterade om detta. På riktigt jag är allvarlig, denna match du tar mot flaskan är på alla sätt och vis mer underhållande och spännande än hockeymatchen i sig. Jag är t om beredd att göra dig sällskap, det låter vansinnigt roligtLidingö DIF skrev:Första gången på plats i Rövleland. Vet inte varför, men ska uppföra mig pubertetiskt likväl. Kvällens alkoholkonsumption avgörs i relation till baklängesmål; två stora stark för varje baklängesmål, ett glas vatten för varje Djurgårdsmål. Jag ska jobba på lördag så DIF får fanimej skärpa till sig.![]()
Djurgården Hockey, det senaste av dryckesspel

Jag är som sagt på, bara hoppas drickan räcker.
-
- Säsongskort: Ja
- BaronVonDif
Låt förnedringstv'n börja!
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
http://www.djurgardshjalpen.com/
-
Line-up klar. Orkar inte sitta och klippa och klistra:
http://stats.swehockey.se/ScheduleAndResults/Live/3906
EDIT: Krüger spelar 2a line med Saviano och Johner. Uppenbart att Måns fått förnyat förtroende. Det blir nog kvällens behållning att se dom 3 ihop.
http://stats.swehockey.se/ScheduleAndResults/Live/3906
EDIT: Krüger spelar 2a line med Saviano och Johner. Uppenbart att Måns fått förnyat förtroende. Det blir nog kvällens behållning att se dom 3 ihop.
Bara vi inte står på hälarna i början (host) och hamnar i 2-0 underläge efter 4 minuter så vinner vi detta.
Rövle. Må de osaliga rövleiterna drabbas av multipla olyckor och självmål i drivor.
Död och drivis åt Ängelholms fulaste.
Dags att stärka sig en smula. Undrar om jag ska kolla status på Mackmyran...
Död och drivis åt Ängelholms fulaste.
Dags att stärka sig en smula. Undrar om jag ska kolla status på Mackmyran...
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- minalman
- Säsongskort: Ja
Jag var rädd att matchen skulle bli inställd/uppskjuten pga stormen Sven. Men snart kommer jag tycka att det är synd att den inte blev det.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Nån mer än jag som inte kan komma in på Sport i Viaplay? Bara buffrar!
EDIT: Fick söka på matchen ist och då gick de. Efter att dem bytte version så har de sugit!
EDIT: Fick söka på matchen ist och då gick de. Efter att dem bytte version så har de sugit!
- SkönaDjurgårn
- Datsyuk_13
Viaplay, vad FAN händer?!
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
- Niklas Wikegård
-
Datsyuk_13 skrev:Viaplay, vad FAN händer?!
SÖk på matchen i högra hörnet så funkar det
- Lee Harvey Oswald
Tack.......eller vad synd menar jag.1962FenderStrat skrev:Datsyuk_13 skrev:Viaplay, vad FAN händer?!
SÖk på matchen i högra hörnet så funkar det
Trodde jag skulle få en harmonisk fredagskväll och slippa eländet
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan