Djurgårdens IF - VIK Västerås HK 1/11 2013
-
Re: Djurgårdens IF - VIK Västerås HK 1/11 2013
Gör allt för att vinna den här matchen nu! Ser gärna att vi vinner med 3 mål så vi tar andraplatsen och hakar på KHK. Vi ska fan va där och hugga på förstaplatsen när (om?) KHK får sin svacka. KÄMPA!
Jag sätter 200kr på Västerås, alla mina spel denna vecka har gått emot så det kan inte misslyckas!
Hjärnan: 1-6
Hjärtat: 5-2
Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
Hjärnan: 1-6
Hjärtat: 5-2
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Spelar Kalus ikväll?
Ja, det är just den frågan tusentals Djurgårdare sitter och frågar sig just nu. Håll tummarna!Charles F skrev:Spelar Kalus ikväll?
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Av det klipp man sett verkar det som han spelar.
Det har ju pratats en hel del om det är med Kalus och publikfrieri. Vi får väl hoppas det betyder att han gör en jätte match ikväll! 

-
Skrivits en del om depp! Av vissa inlägg blir det lätt en självförverkligande profetsia, föredrar och vill tro på positiva tankar.
Klart som vatten att vi knäcker gurkorna och lägger dem i saltlösning.
Fem- tre, någon gång får tyvärr de ledningen, men vi kommer tillaka, då Kalus är inne.

Klart som vatten att vi knäcker gurkorna och lägger dem i saltlösning.
Fem- tre, någon gång får tyvärr de ledningen, men vi kommer tillaka, då Kalus är inne.

Fått bekräftat att Kalus lirar ikväll, vilka femmor ska vi ställa upp tycker ni?
De som startar måste ju va Kalus - Hank - Ahlén iallafall?
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
-
Jag hoppas på det! Dels för att jag vill höra ett "Nummer 38 Petr Kaaaaaaalus"Challen skrev:Fått bekräftat att Kalus lirar ikväll, vilka femmor ska vi ställa upp tycker ni?
Kan bara hoppas att ni får rätt om Kalus .....
Kan bara instämma, snacka om att sätta sig i förarsätet direkt genom att starta med dessa herrar! Grymt att ha ett sånt gäng att plocka in när man behöver trycka till nått bondelags kedja som börjar få lite för mycket luft under vingarna... In med våra tre tanks och sätt dem på plats, sänk deras momentum och sen in med nån av våra spets-kedjor för att ta tillvara på läget!Challen skrev:Fått bekräftat att Kalus lirar ikväll, vilka femmor ska vi ställa upp tycker ni?
Dock har ju Honken varit riktigt bra tillsammans med H&A så frågan är hur man löser den pucken? :/
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Det känns som att förväntningarna på Petr har hypats till skyarna på detta forum. Jag hoppas han tillför det laget behöver för att avgöra matcher, men jag skulle inte säga att han är någon frälsare ur den bemärkelsen på något sätt.
Jag är inte arg, och inte besviken.
Riktigt taggad på match ikväll! Känns som en viktig match och Fimpen ska hyllas rejält. Ska bli kul att se Kalus igen.
Kom igen nu, ikväll skapar vi ett skönt drag!
Ses där!
Kom igen nu, ikväll skapar vi ett skönt drag!
Ses där!
Djurgårns IF du är allt jag har!
ALDRIG lämnar jag dig ensam kvar
ALDRIG lämnar jag dig ensam kvar
Hoppas man börjar med detta lag:
Guter-Jocke-Sören
Johner-Ljungh-Saviano
Kalus-Hank-Ahlen
Heinerö-Honken-Kalin
Andra linan har ju funkar väldigt bra så den tycker jag verkligen inte man ska pilla på. Första linan har väl gått sådär sätt till förväntningar men hoppas dom kan komma igång igen!
Guter-Jocke-Sören
Johner-Ljungh-Saviano
Kalus-Hank-Ahlen
Heinerö-Honken-Kalin
Andra linan har ju funkar väldigt bra så den tycker jag verkligen inte man ska pilla på. Första linan har väl gått sådär sätt till förväntningar men hoppas dom kan komma igång igen!
- MarcusDaze
"Marcus Jonsson och Fredrik Johansson är åter spelbara. Viktor Mårtensson är borta p.g.a. sjukdom."
http://www.vik.se/nyheter/zell2hrh3n
Tror på en tight match, 2-2 full tid. Straff VINST för DIF!
http://www.vik.se/nyheter/zell2hrh3n
Tror på en tight match, 2-2 full tid. Straff VINST för DIF!