Säsongskort 13/14

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar

Vad har du gjort?

Omröstningen slutade 2013-10-03 18:03:38

Förlängt säsongskortet
33
49%
Inte förlängt säsongskortet, men planerar att göra det
11
16%
Inte förlängt säsongskortet, planerar inte att göra det
4
6%
Hade inte säsongskort förra året men ska skaffa nu
14
21%
Hade inte säsongskort förra året och ska inte skaffa nu
6
9%

Antal röster: 68

Användarvisningsbild
SirDIFalot
Säsongskort: Ja

Re: Säsongskort 13/14

Inlägg av SirDIFalot »

Varför får man inte köpa två klackkort när man är en person? Vad är syftet?

Rätt krångligt att göra två olika beställningar i olika namn.
Expert.
Användarvisningsbild
Challen

Säsongskort 13/14

Inlägg av Challen »

Jag och en polare har fixat på aktiv, ska dock betalas om 3 månader eftersom en utlandsresa skulle betalas också. Väntar fortfarande på "förslAg till platser"

Det vart det största paketet med hockey på hovet och allting. Mycket bra
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Användarvisningsbild
-daniel-
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av -daniel- »

Jag undrar om man sålt betydligt färre säsongskort mot vad man budgeterat med? Kan det vara en av anledningarna till den usla ekonomin?

Vi alla fick ju läsa om att man hade sålt smått fantastiska 1000 kort för några veckor sedan, men stannade det av tvärt där och att det inte alls blev den hajpen man hade hoppats på nu efter maj-lönen kommit in på de allra flestas konton?

Någon som sitter på info om hur många man lyckats sälja jämfört med vad man räknat med..? Jimmy?
Användarvisningsbild
Jimmy Peterson
Medlem: Ja, ständig medlem
Kontakt:

Inlägg av Jimmy Peterson »

-daniel- skrev:Jag undrar om man sålt betydligt färre säsongskort mot vad man budgeterat med? Kan det vara en av anledningarna till den usla ekonomin?

Vi alla fick ju läsa om att man hade sålt smått fantastiska 1000 kort för några veckor sedan, men stannade det av tvärt där och att det inte alls blev den hajpen man hade hoppats på nu efter maj-lönen kommit in på de allra flestas konton?

Någon som sitter på info om hur många man lyckats sälja jämfört med vad man räknat med..? Jimmy?
Vi har sålt väldigt bra med säsongskort och kommer ut med en uppdatering i dag eller i morgon. Nu har jag inte exakta siffror men senast jag kollade låg vi fortfarande något före fjolårets försäljning (trots att vi då började två veckor tidigare). Sen vet man förstås aldrig om kurvan håller i sig hela vägen in i mål, men jag ser i alla fall väldigt positivt på försäljningen till nästa säsong.
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Jimmy Peterson skrev:
-daniel- skrev:Jag undrar om man sålt betydligt färre säsongskort mot vad man budgeterat med? Kan det vara en av anledningarna till den usla ekonomin?

Vi har sålt väldigt bra med säsongskort och kommer ut med en uppdatering i dag eller i morgon. Nu har jag inte exakta siffror men senast jag kollade låg vi fortfarande något före fjolårets försäljning (trots att vi då började två veckor tidigare). Sen vet man förstås aldrig om kurvan håller i sig hela vägen in i mål, men jag ser i alla fall väldigt positivt på försäljningen till nästa säsong.
Trevligt!

Hur många år i rad har vi haft "bättre försäljning än ifjol" ? Känns som det sägs så varje år.
Expert.
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

Jimmy Peterson skrev:

Tack, den enda bra DIF-nyheten vi fått på ett tag nu.
Användarvisningsbild
Arkju

Inlägg av Arkju »

2100 kort sålda nu. Bra jobbat!

http://www.difhockey.se/artikel/2555/
”Den grad av kränkthet människor känner, är precis den mängd de förtjänar.”
Användarvisningsbild
Jepe

Säsongskort 13/14

Inlägg av Jepe »

Antal sålda säsongskort: 2100st
2014-04-07, vad hände?
Marty

Inlägg av Marty »

Nya säsongskort för mig + 1 polare på A9.
Laddad som fan ;)
Användarvisningsbild
android

Inlägg av android »

Ungefär som förra året då.

"Vi är otroligt nöjda med säsongskortsförsäljningen hittills, hittills har vi sålt över 2000 säsongskort och det kommer säkert komma in något hundratal sista minut-bokningar senare under dagen och ikväll." 2012-05-31

http://www.difhockey.se/artikel/1695/
Född till sportchef.
Skidlöparn

Inlägg av Skidlöparn »

Har tack vare vetskapen om att CSN nästa år är säkrat trots min högst tveksamma poängsamling tillräckligt med pengar över och beställt mitt första säsongskort någonsin! Blev Klack Litet, men fyfan vad taggad jag är på att sjunga fram Djurgår´n till Kvalserien och ev Elitserien! :D
Metal Machine

Inlägg av Metal Machine »

Jag har fan inte råd att förlänga. Blir lösbiljetter kommande säsong.
Användarvisningsbild
JohanPez

Säsongskort 13/14

Inlägg av JohanPez »

Metal Machine skrev:Jag har fan inte råd att förlänga. Blir lösbiljetter kommande säsong.
Vilket skit, vinner du på triss är du välkommen tillbaka!
Metal Machine

Inlägg av Metal Machine »

JohanPez skrev:
Metal Machine skrev:Jag har fan inte råd att förlänga. Blir lösbiljetter kommande säsong.
Vilket skit, vinner du på triss är du välkommen tillbaka!
Mm, det tänker jag banne mig göra! Det är jag fan värd!
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Kan någon som vet svaret svara på detta snabbt.

Det går ju inte att beställa två klackkort eftersom man bara får köpa ett av någon anledning. Är det tillåtet att köpa ett till under en ny beställning (i samma namn) och hämta ut båda samma dag? Eller måste man boka det andra i ett nytt namn?

Förstår inte varför DIF hockey försvårar möjligheten att köpa säsongskort.
Expert.
Skriv svar