Instämmer till fullo! Bra skrivetminalman skrev:Två olika scenarion i morgon.
1) Allt ordnar sig och vi får anledning att hylla laget
2) Säsongen tar slut men vi måste ge oss själva och laget en värdig avslutning så att det blir lättare att motiveras inför nästa säsong.
Inga som helst buanden eller visslingar alltså. Vi står upp för vårt lag i med- som motgång!
De som vill kritisera laget kan stanna hemma.
Djurgårdens IF - Örebro HK 13/3 2013
Re: Sv: Djurgårdens IF - Örebro HK 13/3 2013
"Grym jävla publik" - Michael Holmqvist efter DIF - AIK (25/3 -14)
Re: Djurgårdens IF - Örebro HK 13/3 2013
Kom igen nu djurgården älskar det här laget över allt!!!! Det är så sjuk allt det här men vafan även fast de inte går vägen och så. Ändå så är det alltid klubben i mitt hjärta hur många var inte sura och bittra efter förra säsongen men vi reste oss och stod upp för vårt älskadr djurgården ändå med publiksnitt över bäst i hockeyallsvenskan och mer än många lag i elitserien. Fan kom igen nu alla dif bröder och systrar nu drar vi till hovet och sjunger för våra hjältar <3 DIF
Hoppas folk kommer, vi behöver få in varenda krona vi kan till DIF. Ekonomin kommer inte vara munter inför nästa säsong antagligen.
Som sagt var sjunger och försöker hjälpa laget till ytterligare en seger och oavsett utgången efter matchen så ska laget hyllas då dom kämpat och gjort sitt bästa
- AdamPickard
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Vet Oskarshamn om att JK skänker pengar till dom?
JaAdamPickard skrev:Vet Oskarshamn om att JK skänker pengar till dom?
Ja, annars vore ju syftet med insamlingen rätt tamt.AdamPickard skrev:Vet Oskarshamn om att JK skänker pengar till dom?
- Lidingö DIF
- Säsongskort: Ja
Jag sållar mig till kören. Det är Djurgårdslegendarer på isen imorrn som kanske gör sin sista match i Djurgårdströjan. De SKA hyllas och tackas!DIF#1 skrev:Instämmer till fullo! Bra skrivetminalman skrev:Två olika scenarion i morgon.
2) Säsongen tar slut men vi måste ge oss själva och laget en värdig avslutning så att det blir lättare att motiveras inför nästa säsong.
Inga som helst buanden eller visslingar alltså. Vi står upp för vårt lag i med- som motgång!
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
Tänk om vi går vidare, då blir det ju inte deras sista match. Är det ok att vi buar då? Eller nej, vänta nu blev det helt fel...Lidingö DIF skrev:Jag sållar mig till kören. Det är Djurgårdslegendarer på isen imorrn som kanske gör sin sista match i Djurgårdströjan. De SKA hyllas och tackas!DIF#1 skrev:Instämmer till fullo! Bra skrivetminalman skrev:Två olika scenarion i morgon.

Självklart åker man dif för att stötta laget i morgon. Allt annat är dumheter. En supporter ger support, annars stannar han hemma.
Jag vill också vara Bildpetter..

- minalman
- Säsongskort: Ja
Oavsett hur det går i morgon så kommer det bli mycket intressant att se hur Timrå funkar mot segraren i PO på torsdag. Det blir en direkt eller indirekt värdemätare på vår egen klass.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Inte bestämt mig vilken match ja ska se ännu, men någonting säger mig att örebro lyckas knipa sista platsen!
?Pontulf skrev:Inte bestämt mig vilken match ja ska se ännu, men någonting säger mig att örebro lyckas knipa sista platsen!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
-
DysterkvistPontulf skrev:Inte bestämt mig vilken match ja ska se ännu, men någonting säger mig att örebro lyckas knipa sista platsen!
; )
Oskarshamn vill vinna !
Då sa jag till domaren på ren svenska: "Go home".
- Christer Abrahamsson
Det ska göra ont att möta Djurgården :
http://www.youtube.com/watch?v=ydao4l6Eb74
- Christer Abrahamsson
Det ska göra ont att möta Djurgården :
http://www.youtube.com/watch?v=ydao4l6Eb74