Djurgårdens IF - Mora IK 30/10 2012

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Mash

Re: Djurgårdens IF - Mora IK 30/10 2012

Inlägg av Mash »

Acke83 skrev:
-daniel- skrev:
Spelar nog ingen roll hur mycket tonfisk du käkar ikväll, för DIF spelar imorgon tisdag. ;)

Fan, det betyder ju att det är måndag idag, skulle vart på jobbet för 4 timmar sedan...
Härlig start på veckan! :lol:

Ärligt talat så orkar jag inte med det usla spelet vi har just nu. Jag kan köpa att vi förlorar när vi faktiskt spelar bra men en förlust där vi spelar sämre än division tre lag är inte acceptabelt.
Jag hoppas på ett bra spel och en nytänding. Slutresultat kvittar, bara vi lirar bra och hittar tillbaka till spelet.
Användarvisningsbild
Jepe
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Djurgårdens IF - Mora IK 30/10 2012

Inlägg av Jepe »

Över 6000 biljetter förväntas säljas till matchen imorgon enl difhockey.se
2014-04-07, vad hände?
B.I.B.A

Inlägg av B.I.B.A »

Jepe skrev:Över 6000 biljetter förväntas säljas till matchen imorgon enl difhockey.se
Stämmer det så är det otroligt bra. Kul att se att publiken är så trogen trots att klubben sviker!
Avgå Jocke.
Användarvisningsbild
SkönaDjurgårn

Sv: Djurgårdens IF - Mora IK 30/10 2012

Inlägg av SkönaDjurgårn »

Riktigt roliga inlägg i den här tråden, kul att få skratta lite. Vad det gäller själva matchen så blir det väl förlust som vanligt.

Åker till Stockholm, kikar hockeyn, sover över och kikar sen fotbollen dagen därpå. Allt över en poäng totalt känns fantastiskt. Djurgårdshjärtat är uppenbarligen svårt skakat.
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

B.I.B.A skrev:
Jepe skrev:Över 6000 biljetter förväntas säljas till matchen imorgon enl difhockey.se
Stämmer det så är det otroligt bra. Kul att se att publiken är så trogen trots att klubben sviker!
Är väl Höstlovet som passar utmärkt för Hockey.
mormorisgoingstrong

Inlägg av mormorisgoingstrong »

Eftersom formationen med Johner, Sörensen och Tim var den enda som gjorde mål mot SSK så förutsätter jag att Challe behåller den så. Övriga kan han sätta ihop hur han vill, spelar ingen roll.
Rix

Inlägg av Rix »

mormorisgoingstrong skrev:Eftersom formationen med Johner, Sörensen och Tim var den enda som gjorde mål mot SSK så förutsätter jag att Challe behåller den så. Övriga kan han sätta ihop hur han vill, spelar ingen roll.
Otto gjorde 2-2 målet, tycker han kan behålla den kedjan med Wennberg-Otto-ölvestad också
Axel_K

Inlägg av Axel_K »

Rix skrev:
mormorisgoingstrong skrev:Eftersom formationen med Johner, Sörensen och Tim var den enda som gjorde mål mot SSK så förutsätter jag att Challe behåller den så. Övriga kan han sätta ihop hur han vill, spelar ingen roll.
Otto gjorde 2-2 målet, tycker han kan behålla den kedjan med Wennberg-Otto-ölvestad också
Sen sätta ihop Åberg, Ljungh och Landeskog igen.
Glory1

Inlägg av Glory1 »

Rix skrev:
Återgå till kedjan med Åberg, Ljungh och Landeskog också så har vi bara en formation att fundera över..
Rix

Inlägg av Rix »

Glory1 skrev:
Rix skrev:
Återgå till kedjan med Åberg, Ljungh och Landeskog också så har vi bara en formation att fundera över..
Fundera och fundera.

Linkan-Fimpen-Hank/Holmqvist

Blomstrand får lira lite i J20 nu ett tag.
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

Men hörrni, Challe och laget har bestämt sig för att ta 9 av 9 poäng i de här kommande matcherna. Tänk va bra! Vilken tröst för oss supportrar att veta att laget vinner bara man vill det tillräckligt mycket.
Axel_K

Inlägg av Axel_K »

-daniel- skrev:Men hörrni, Challe och laget har bestämt sig för att ta 9 av 9 poäng i de här kommande matcherna. Tänk va bra! Vilken tröst för oss supportrar att veta att laget vinner bara man vill det tillräckligt mycket.
Uh, hade hellre hoppats på att Challe sagt som Hardy sade förra året inför saik-matchen. Ni har redan förlorat, ingen mening att åka ut på isen ens.
Vi vann den matchen.
Användarvisningsbild
Alexander

Inlägg av Alexander »

Axel_K skrev:
-daniel- skrev:Men hörrni, Challe och laget har bestämt sig för att ta 9 av 9 poäng i de här kommande matcherna. Tänk va bra! Vilken tröst för oss supportrar att veta att laget vinner bara man vill det tillräckligt mycket.
Uh, hade hellre hoppats på att Challe sagt som Hardy sade förra året inför saik-matchen. Ni har redan förlorat, ingen mening att åka ut på isen ens.
Vi vann den matchen.
Haha finns det nån video till de?
Rix

Inlägg av Rix »

Släpp handbromsen och stressa jävligt högt upp i banan. Passningar på bladen och inte 2 meter brevid tack. Sen skott och 2 forwards som kraschar in på mål jämt och ständigt. I PP vill jag se snabba pass och mycket skott.

Trots att man vill se allt detta känns det väl inte helt otippat att vi får se samma gamla skitnödiga DIF som väntar vid mittzon och skjuter 2 meter utanför i sargen istället.
Fyfan det är fan inte kul just nu..
Axel_K

Inlägg av Axel_K »

Alexander skrev:
Axel_K skrev:
Vi vann den matchen.
Haha finns det nån video till de?
Kommer ihåg att jag läste det på aftonbladet dagen efter matchen, de hade intervjuat någon som sa det. Kommer inte ihåg vem. Kan försöka hitta den.

EDIT: När jag letade på Aftonbladet hittade jag detta. http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 4297209.ab Fan. FAN. FAAAAN.

Ger upp sökandet, blir deprimerad av att se allt. "DIF nollade igen" "DIF förlorade" "Mesta Mästarna i kvalserien".
Skriv svar