Välkommen Gabriel Landeskog
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Välkommen Gabriel Landeskog
Han går på rookie kontrakt , så han är nog en av de billigare att försäkra
- zetterberg_88
Han är väl relativt billig då han har rookie kontrakt om jag inte minns fel.
DIF hade väl i stort sett löst Bengans försäkringspengar, och han kostar väl nästan dubbelt så mycket som Landeskog..m0ng00se skrev:JÄKLIGT KUL!![]()
men då kommer man ju osökt in på nästa fråga, hur finansierar man detta? Lär väl inte vara den billigaste spelaren att signa precis. Om han nu spelar gratis (vilket jag inte hört nåntig om) så återstår ju fortf försäkringsfrågan.
Nu är jag i för sig jävligt okunnig när det gäller löner, kontrakt och försäkringar, men Gabriel sitter väl fortfarande på ett rookie-kontrakt? Borde därav vara relativt billig.m0ng00se skrev:JÄKLIGT KUL!![]()
men då kommer man ju osökt in på nästa fråga, hur finansierar man detta? Lär väl inte vara den billigaste spelaren att signa precis. Om han nu spelar gratis (vilket jag inte hört nåntig om) så återstår ju fortf försäkringsfrågan.
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Haha, först en familjegrej som blev en bil på verkstad. Såg rätt misstänkt ut.android skrev:Gustafssons familjgrej på twitter var ju en jävla slump.

Angående Landeskog så är han en BETYDLIGT mer komplett spelare än Bengan.
Så jävla gött!!! 

"Grym jävla publik" - Michael Holmqvist efter DIF - AIK (25/3 -14)
- BaronVonDif
Sv: Re: Välkommen Gabriel Landeskog
Kan ju inte vara svårt för han att matcha/toppa nuvarande trupp's "form".supreme skrev:Om alla papper är klara hänger det ju endast på hans form, precis som för Murray. Hur den är har jag ingen aning om.zetterberg_88 skrev:Om Challe gör samma sak som han gjorde med Dogge så kommer Gabbe inte vara klar förens till helgen efter denna.

"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
http://www.djurgardshjalpen.com/
Skönt.
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
- Hajduk
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Kontakt:
Fan vad bra!!! Men det är så synd att vi inte fick Hörnqvist och det svider. Vet att det är OT men jag fick inte klart för mig varför Hörnqvist inte ville spela i DIF. Allt var ju klart?
Äh, vad ska vi med Gabriel "Draftad-som-nr 2-göra-22mål-30assist-första-säsongen-calder-memorial-vinnare-yngsta-kaptenen-någonsin"-Landeskog till egentligen?!? Jädra dussinlirare! 

-
Sv: Välkommen Gabriel Landeskog
Underbart en spelare som Landeskog behövs verkligen.
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2

-
Hajduk skrev:Fan vad bra!!! Men det är så synd att vi inte fick Hörnqvist och det svider. Vet att det är OT men jag fick inte klart för mig varför Hörnqvist inte ville spela i DIF. Allt var ju klart?
Han skulle ha blivit sköntaxerad på sin inkomst från NHL om han stannade i sverige. X antal miljoner som han hade blivit tvungen att betala
Sv: Välkommen Gabriel Landeskog
Det här gjorde min dag! Han lär väl presenteras ikväll
Välkommen Gabbe!

Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!

JAAAAAAAAAAAAAAAA! Fy fan vad Underbart! Hoppas på en långvarig lockout nu!
-
Vaknade dränkt i plugg. Såg detta. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
25/4-2025