En premiär är alltid en premiär. Det vi kan se till att göra är att fylla hovet och sjunga fram DIF till vinst! Visst kommer vi få kriga, men i år måste vi se till att göra Hovet till en riktigt bra hemmaborg där vi ska vinna i stort sett allt!SirDIFalot skrev:Hoppas inte spelarna och supportrarna har för stora förväntningar på det här.
Går försäljningen fortfarande trögt?
Djurgårdens IF - Almtuna 13/9 2012
Re: Djurgårdens IF - Almtuna 13/9 2012
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Mm, dock rätt övertygad om att det blir sämsta premiären på mycket länge. Om inte någon har info om att försäljningen tagit rejäl fart?Rix skrev:En premiär är alltid en premiär. Det vi kan se till att göra är att fylla hovet och sjunga fram DIF till vinst! Visst kommer vi få kriga, men i år måste vi se till att göra Hovet till en riktigt bra hemmaborg där vi ska vinna i stort sett allt!SirDIFalot skrev:Hoppas inte spelarna och supportrarna har för stora förväntningar på det här.
Går försäljningen fortfarande trögt?
Expert.
Vi är fem pers som kommer upp söder ifrån... Va e problemet hela jävla långsidorna är ju tomma, att ni inte skäms! Får vi inte uppåt 7000 är vi inte bättre än aikpubliken...
Tagga era satans fotknölar
Om man inte dyker upp på torsdag är det pga begravning, sin egen eller någon väldigt närstående, som man inte närvarar. Biljetterna är billiga så det kan inte en enda jävel skylla på. Djurgårdare inom 10mils radie från Hovet har inga gångbara ursäkter i min bok.Manijock skrev:Vi är fem pers som kommer upp söder ifrån... Va e problemet hela jävla långsidorna är ju tomma, att ni inte skäms! Får vi inte uppåt 7000 är vi inte bättre än aikpubliken...
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Sv: Re: Djurgårdens IF - Almtuna 13/9 2012
Så Mäklaren är ursäktad? Buuu!Magnutz skrev:Om man inte dyker upp på torsdag är det pga begravning, sin egen eller någon väldigt närstående, som man inte närvarar. Biljetterna är billiga så det kan inte en enda jävel skylla på. Djurgårdare inom 10mils radie från Hovet har inga gångbara ursäkter i min bok.Manijock skrev:Vi är fem pers som kommer upp söder ifrån... Va e problemet hela jävla långsidorna är ju tomma, att ni inte skäms! Får vi inte uppåt 7000 är vi inte bättre än aikpubliken...

- Datsyuk_13
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Så. Sjukt. Jävla. Taggad.
Släpp pucken förihelvete!!!
Släpp pucken förihelvete!!!
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
- Niklas Wikegård
Just nu är det mer snack om bortamatchen mot Asplöven än hemmapremiären på JK.se... vilket kan te sig lite märkligt.

Chet Pickard Vs. Alexander Hamberg, upp till bevis! Tvåla dit råttan! Vill ha torsdag nu! Ge mig!
- Daniel942
Man borde skänka bort biljetter till ungdomslag i Stockholm om det går trögt med försäljningen. Då kan man bygga upp en större långsiktig kundbas och låta kidsen upptäcka att det är kul att gå på hockey.
DIF!
- Daniel942
Lägg ner med bilderna, helt betydelselösa precis som dina inlägg.Rocky3000 skrev:
Chet Pickard Vs. Alexander Hamberg, upp till bevis! Tvåla dit råttan! Vill ha torsdag nu! Ge mig!
DIF!
Vad spelar det för roll, låt honom bara om han tycker det är tillfredställande, skadar knappast någon!Daniel942 skrev:Lägg ner med bilderna, helt betydelselösa precis som dina inlägg.Rocky3000 skrev:
- Daniel942
Jo, skadar forumet som blir fyllt med skit likt bjurres inlägg.Manijock skrev:Vad spelar det för roll, låt honom bara om han tycker det är tillfredställande, skadar knappast någon!Daniel942 skrev:Lägg ner med bilderna, helt betydelselösa precis som dina inlägg.Rocky3000 skrev:
DIF!
Håller med, lite extra färg på detta forum har väl aldrig skadatManijock skrev:Vad spelar det för roll, låt honom bara om han tycker det är tillfredställande, skadar knappast någon!Daniel942 skrev:Lägg ner med bilderna, helt betydelselösa precis som dina inlägg.Rocky3000 skrev:

New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
- -daniel-
Snälla, quota hans bilder lite till. En gång till kan ni väl lyckas med?

Allt för dig Daniel!Rocky3000 skrev:

Förövrigt tycker jag bilderna är helt okej, målvaktskampen är ju faktiskt det som ofta avgör matcherna. Keep it up Rocky, gå mot strömmen ;D