ET: Djurgårdens IF - Tappara 6/9 2012 | EP Trophy
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: ET: Djurgårdens IF - Tappara 6/9 2012 | EP Trophy
visas denna matchen på tv någonstans? någon som vet?
- "Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger"
ET: Djurgårdens IF - Tappara 6/9 2012 | EP Trophy
Ingen risk matchen sänds på tv?;(
Djurgården ALLTID OAVSETT.....
- KoffeAmilon
Enligt europeantrophy.com är det ingen tv-sändning!

Har försökt söka, men tyvärr inte hittat något om att matchen tv sänds..
- SkönaDjurgårn
Alltså vi har EN rutinerad back på banan idag (Granath), och han har tillhört några av de sämsta spelarna på försäsongen, enligt mig. Hur i jössenamn ska detta sluta? Hoppas grabbarna visar enormt hjärta och att flera av de yngre tar chansen nu när de verkligen får den!
Missar matchen idag så smaskiga rapporter uppskattas å det grövsta.
Håll gärna ett extra öga på Linkan och Otto, det börjar bli dags för dem att komma igång nu.
Missar matchen idag så smaskiga rapporter uppskattas å det grövsta.

Våra startande backar snittar 20,8 år. Hoppas att dom spelar enkelt.
Kommer inte komma iväg idag heller, någon får gärna rapportera PP-uppställningarna.
Kommer inte komma iväg idag heller, någon får gärna rapportera PP-uppställningarna.
Född till sportchef.
Sv: Re: ET: Djurgårdens IF - Tappara 6/9 2012 | EP Trophy
hoppas de vågar spela moget. i mina ögon är vi 5 år för unga. 25åringar är dyra men det är en lång vistelse i hockeyhelvetet också. hoppas killarna står upp. hoppas som fan.android skrev:Våra startande backar snittar 20,8 år. Hoppas att dom spelar enkelt.
Skickat från min GT-I5500 via Tapatalk 2
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Vem är kapten nu när Timmy vilar?
- Jimmy Peterson
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Linkan är kapten i dag.Staten skrev:Vem är kapten nu när Timmy vilar?
Finns det någon chans för oss att gå vidare i ET? eller är det redan kört?
Jaha, ni som är där. Hur ser det ut? Kämpa med 3G-nätet nu.
Född till sportchef.
Kan lugna er med att bilarna godiset och pepsin smakar bra. Ett par feta finnar står och vrålar lite då och då. Vi själv har en minimal klack som inte hörs. Spelet ser helt okej ut, backarna spelar enkelt ut ur zon. Pickard har gjort ett par fina räddningar. PP ser stelt ut, för mycket passande. Men i 2-3 minuter efter målet tog vi över matchen och spelade riktigt bra. Kör en ny update i andra om jag orkar haha.
Vilka spelade PP då?Rix skrev:Kan lugna er med att bilarna godiset och pepsin smakar bra. Ett par feta finnar står och vrålar lite då och då. Vi själv har en minimal klack som inte hörs. Spelet ser helt okej ut, backarna spelar enkelt ut ur zon. Pickard har gjort ett par fina räddningar. PP ser stelt ut, för mycket passande. Men i 2-3 minuter efter målet tog vi över matchen och spelade riktigt bra. Kör en ny update i andra om jag orkar haha.
Född till sportchef.
- SkönaDjurgårn
Sv: Re: ET: Djurgårdens IF - Tappara 6/9 2012 | EP Trophy
Haha keep it up, Rix!Rix skrev:Kan lugna er med att bilarna godiset och pepsin smakar bra. Ett par feta finnar står och vrålar lite då och då. Vi själv har en minimal klack som inte hörs. Spelet ser helt okej ut, backarna spelar enkelt ut ur zon. Pickard har gjort ett par fina räddningar. PP ser stelt ut, för mycket passande. Men i 2-3 minuter efter målet tog vi över matchen och spelade riktigt bra. Kör en ny update i andra om jag orkar haha.

var kul så länge det varade