ET: Brynäs - Djurgårdens IF 1/9 2012 | EP Trophy
Re: ET: Brynäs - Djurgårdens IF 1/9 2012 | EP Trophy
Är det bara jag som tycker att det ser ut som att Nils Andersson har förstora skridskor på sig när han åker baklänges?
Annars håller jag med om att Wennberg ser riktigt intressant. Några till kilon muskler så skulle han bli mer komplett.
Annars håller jag med om att Wennberg ser riktigt intressant. Några till kilon muskler så skulle han bli mer komplett.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Störande att vi inte har någon LIVE-tjänst idag...!

Kanske är ute och cyklar nu men såg det inte ut som att han får Enterfelt över sig när pucken redan gått mellan benen?Salas skrev:Hur fan kan det där bli mål? Enterfelt tacklar ju Pickard i skottögonblicket. Hur fan klarar han sig från målvaktsinterference? Helt jävla otroligt. Kör över Rahm nu.
1-0 efter första perioden.
Brynäs bättre inviduellt vilket skiner igenom när de får så många powerplay. DIF spelare bra men har tendenser till att spela fast oss i egen zon.
Offensivt så skulle vi behöva ännu mer skott och hårt på mål, då Rahm har släppt 2-3 rakt ut. Fortsätt skjuta och gå på mål så bör vi kunna slå in ett par puckar!
Brynäs bättre inviduellt vilket skiner igenom när de får så många powerplay. DIF spelare bra men har tendenser till att spela fast oss i egen zon.
Offensivt så skulle vi behöva ännu mer skott och hårt på mål, då Rahm har släppt 2-3 rakt ut. Fortsätt skjuta och gå på mål så bör vi kunna slå in ett par puckar!
- DIF_Soldier
Gillar tanken på högt tryck mot puck. Mycket av det recept som tog oss till final för några år sedan.
Att backarna går upp högt är bra. Men - det finns en tendens att man tokrusar och går bort sig, vilket har varit på vippen att ske några gånger. Forwards har emellertid täckt upp bra.
Att backarna går upp högt är bra. Men - det finns en tendens att man tokrusar och går bort sig, vilket har varit på vippen att ske några gånger. Forwards har emellertid täckt upp bra.
Säg den glädje som varar
- SkönaDjurgårn
Sv: ET: Brynäs - Djurgårdens IF 1/9 2012 | EP Trophy
Vilket pissmål, åhhh...
Pickard fick 2 minuter för tripping. Spelet framför eget mål av våra backar är bedrövligt just nu.
Helvete också, det där såg inte bra ut...
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Långtidsskada på Nils att vänta.
-
- Säsongskort: Ja
Vad händer??
- Jim Morrison
Varför är vi med i den här jävla pissturneringen för? Bara skador hela jävla tiden. Så jävla onödig skitturnering. Vem fan bryr sig hur det går?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Nu ser det jobbigt ut på backsidan.
skada igen på nils vafan! ut med idioten bertilsson
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Helvete vilken räddning av Pickard! Angående Nils så tycker jag inte det är någon utvisning där.