Det är någon hittepåkanal av Aftonbladet (tror jag), det är iaf via dom man köper den. Vad jag upplevt är kvaliteten urusel.Calle skrev:Måste varit utomlands för länge eller nåt, men vafasen är S24 för kanal? Viasatkanal eller ngt alla har tillgång till?
DIF's matcher på TV säsongen 12/13
Re: DIF's matcher på TV säsongen 12/13
Inte så konstigt att kvaliten är usel när det är AH (AB).crike skrev:Det är någon hittepåkanal av Aftonbladet (tror jag), det är iaf via dom man köper den. Vad jag upplevt är kvaliteten urusel.Calle skrev:Måste varit utomlands för länge eller nåt, men vafasen är S24 för kanal? Viasatkanal eller ngt alla har tillgång till?
Nån som vet om Viasat visar någon mer av våra ET matcher?
Bortamatchen mot Brynäs ska sändas på 10an har jag för mig.bastis7 skrev:Nån som vet om Viasat visar någon mer av våra ET matcher?
Född till sportchef.
2014-04-07, vad hände?
såg att någon tjeckis tv kanal ska visa djurgårdens bortamatch på lördag undra hur man får in den
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Två matcher med DIF som man måste ha s24 för dvs. Kan man köpa enskilda matcher av dem? eller är det enbart det där paketet? ngn som har koll...?
- "Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger"
Förra säsongen kunde man köpa enskilda matcher så det lär ju gå nu också. Var rätt billigt också vill jag minnas.Pogue Mahone skrev:Två matcher med DIF som man måste ha s24 för dvs. Kan man köpa enskilda matcher av dem? eller är det enbart det där paketet? ngn som har koll...?
Vad virriga alla är. Matchen på lördag går på tv10.
Pogue Mahone skrev:Två matcher med DIF som man måste ha s24 för dvs. Kan man köpa enskilda matcher av dem? eller är det enbart det där paketet? ngn som har koll...?
Tror det kostar 149 kronor per match. Man kan betala 129 kronor i månaden och då får man alla matcher de visar.
Det hade ju varit super, men jag kan då inte hitta den i någon tablå..lefflan skrev:Vad virriga alla är. Matchen på lördag går på tv10.
Ja, det enda jag hittar i hockeyväg på lördag är någon gnagetmatch.Rudi skrev:Det hade ju varit super, men jag kan då inte hitta den i någon tablå..lefflan skrev:Vad virriga alla är. Matchen på lördag går på tv10.
Kan inte DIFTV sända nån match. Tycker de kan sända alla hemmamatcher. I fotbollen visar de ju många träningsmatcher. Tycker iaf de ska kunna visa highlights efter varje match.
Naej, samma här...Rudi skrev:Det hade ju varit super, men jag kan då inte hitta den i någon tablå..lefflan skrev:Vad virriga alla är. Matchen på lördag går på tv10.
- Tessan
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
http://hockeysverige.se/mobile/article/ ... ophy#bmb=1
Enligt denna sida ingen sändning av nästa match.
Enligt denna sida ingen sändning av nästa match.