Rädda Otto - iPhone-skins
Re: Rädda Otto - iPhone-skins
Finns det till Motorola Defy 

Låter som en klockren idé!Axel_K skrev:Nice!skinza skrev:Tror att det ska gå att fixa. Kan kolla upp det imorgon. Köp ett till bådaAxel_K skrev:Går de att fixa till HTC Wildfire S? Eller ska jag köpa för framtida bruk till S3?Hade jag haft resurser till det så hade jag gjort det. Ni får fortsätta sälja dem efter insamlingen också! Göra fler motiv och fixa så att det säljs i DIFshopen!

Kollar upp det och återkommer under morgondagen:)emilin skrev:Finns det till Motorola Defy
9st sålda nu (1530kr till insamlingen) 

- Tessan
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Nu har jag beställt ett skal. Svårt att välja motiv. Hade gärna haft en med blå tröja, valde till slut alternativ 2 med vit tröja för att skölden syns mest på den. Bra jobbat!
- northbluestriped
- Medlem: Ja, vanlig medlem
helt seriöst, jag skojar inte, privat utanför jobbet använder jag en 3310, finns det skal till den
FFF-HTB
JA MAMMA VI LIGGER I BOTTEN AV HOCKEYALLSVENSKAN - VAD BLEV DAGENS DUBBEL IKVÄLL
AVGÅ CHALLE, INNAN FOLK TAR TILL VÅLD OCH TVINGAR BORT DIG, FÖR DITT EGET BÄSTA
JA MAMMA VI LIGGER I BOTTEN AV HOCKEYALLSVENSKAN - VAD BLEV DAGENS DUBBEL IKVÄLL
Sv: Re: Rädda Otto - iPhone-skins
Prova Baggetorps årliga loppis.northbluestriped skrev:helt seriöst, jag skojar inte, privat utanför jobbet använder jag en 3310, finns det skal till den
Jahopp, då fick jag beställt ett jag med. Inget jag behöver men jag ska nog ge det till min mamma
Hade vart grymt kul att se henne med det på mobilen hehe

Varför inte börja med IPhone-skal? För typ 200-250? 

Haha respekt!northbluestriped skrev:helt seriöst, jag skojar inte, privat utanför jobbet använder jag en 3310, finns det skal till den
- SirDIFalot
Snubbens snake-rekord måste ju vara helt enormt by now??XantE skrev:Haha respekt!northbluestriped skrev:helt seriöst, jag skojar inte, privat utanför jobbet använder jag en 3310, finns det skal till den
Expert.
- northbluestriped
- Medlem: Ja, vanlig medlem
njea, faktist inteSirDIFalot skrev:Snubbens snake-rekord måste ju vara helt enormt by now??XantE skrev:Haha respekt!northbluestriped skrev:helt seriöst, jag skojar inte, privat utanför jobbet använder jag en 3310, finns det skal till den
FFF-HTB
Riktigt fina, i synnerhet den med röda tröjan.
Tyvärr har man ju en Xperia Arc S. Funtar dock på att skaffa en Galaxy S3, och i så fall skulle jag slå till.
Hur många är sålda?
Tyvärr har man ju en Xperia Arc S. Funtar dock på att skaffa en Galaxy S3, och i så fall skulle jag slå till.
Hur många är sålda?
14st sålda än så länge (2380kr till insamlingen).
Kom igen nu, tipsa alla kompisar att köpa ett nu
Kom igen nu, tipsa alla kompisar att köpa ett nu

Det kommer nogXantE skrev:Varför inte börja med IPhone-skal? För typ 200-250?