Mäklaren och Jockmaniac bannade synpunkter om detta?
Re: Mäklaren och Jockmaniac bannade synpunkter om detta?
Det har gått skit hela säsongen, klart man blir lack och att det spårar ur.
För övrigt anser jag att Solna ska förgöras.
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Njaa, många är ju kvar.Leijon skrev:Det har gått skit hela säsongen, klart man blir lack och att det spårar ur.
Säg den glädje som varar
-
- Säsongskort: Ja
Kom tillbaka Mäklaren! Allt är förlåtet.
Avgå DJ Yes!
Så du blev aldrig arg? Alla blir arga på olika sett.DIF_Soldier skrev:Njaa, många är ju kvar.Leijon skrev:Det har gått skit hela säsongen, klart man blir lack och att det spårar ur.
För övrigt anser jag att Solna ska förgöras.
- DIF_Soldier
Ja, precis. Vissa hanterar det snyggt, andra inte. Då blir det ban tyvärr.Leijon skrev:Så du blev aldrig arg? Alla blir arga på olika sett.DIF_Soldier skrev:Njaa, många är ju kvar.Leijon skrev:Det har gått skit hela säsongen, klart man blir lack och att det spårar ur.
Säg den glädje som varar
Sv: Mäklaren och Jockmaniac bannade synpunkter om detta?
Måste säga att fröken Boltenstern är dödligt snygg. Om du läser detta Isabel, jag är också snygg så vi skulle nog passa ihop rätt bra.
- Frasse
- Medlem: Ja, ständig medlem
Fd moderator som inte kan hålla sig till reglerna skall nog inte vara skribent på forumet...Mindrocker skrev:Kom tillbaka Mäklaren! Allt är förlåtet.
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
-
Jo, jag förstår ju det. Det är bara så förbannat tråkigt att forumets bäste stilist försvinner.Frasse skrev:Fd moderator som inte kan hålla sig till reglerna skall nog inte vara skribent på forumet...Mindrocker skrev:Kom tillbaka Mäklaren! Allt är förlåtet.
Avgå DJ Yes!
Mindrocker skrev: För övrigt anser jag att bannlysningen av Mäklaren bör upphävas!
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Mäklaren och Jockmaniac bannade synpunkter om detta?
Ni två kanske kan byta plats?Bjurre skrev:Mindrocker skrev: För övrigt anser jag att bannlysningen av Mäklaren bör upphävas!
Tycker att den ska bort.JohanPez skrev:Ni två kanske kan byta plats?Bjurre skrev:Mindrocker skrev: För övrigt anser jag att bannlysningen av Mäklaren bör upphävas!
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
- DIF_Soldier
Honom saknar jag faktiskt.DIF_Soldier skrev:JOJJE KOM HEM!
Varför blev han bannad nu igen? För negativ?
Mäklaren kommer jag också sakna. Oftast välskrivna inlägg där Tim framställs som Crosby.
i
-
Nu måste väl ändå allt vara glömt och förlåtet vad gäller Mäklaren ...
Avgå DJ Yes!
- Lasermannen
Vi kanske ska dra ihop en insamling och köpa ett mobilt internet till Mäklaren så han kommer in igen?Mindrocker skrev:Nu måste väl ändå allt vara glömt och förlåtet vad gäller Mäklaren ...