Avgå Jan Järlefelt (Uppdaterad: Challe tar över)

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
insane

Re: Avgå Jan Järlefelt

Inlägg av insane »

Stick åt helvete Janne ta Larsson med dig!!! AVGÅ NU!!!!!!
Användarvisningsbild
-daniel-
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av -daniel- »

Jim Morrison skrev:http://marieshockeyblogg.blogspot.se/20 ... -inte.html

Mats Larsson verkar sitta kvar. Då kan Djurgården räkna med att jag inte kommer skänka ett öre till dom. Kommer inte stötta så länge dom två är kvar. Tyvärr.

Självfallet kommer han eller någon annan inte avgå självmant, oerhört naivt om man tror det...
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

-daniel- skrev:

Mats Larsson verkar sitta kvar. Då kan Djurgården räkna med att jag inte kommer skänka ett öre till dom. Kommer inte stötta så länge dom två är kvar. Tyvärr.

Självfallet kommer han eller någon annan inte avgå självmant, oerhört naivt om man tror det...
Hade han haft en uns heder i kroppen hade han avgått.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Användarvisningsbild
Nummer19

Inlägg av Nummer19 »

-daniel- skrev:

Vad kan vi supportrar göra för att få bort Mats Larsson så fort som möjligt?
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

Jim Morrison skrev:
-daniel- skrev:

Kan försäkra dig att han inte har det. Borde vara tämligen tydligt vid det här laget. En riktigt arrogant jävel.
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

-daniel- skrev:
Jim Morrison skrev:
-daniel- skrev:

Kan försäkra dig att han inte har det. Borde vara tämligen tydligt vid det här laget. En riktigt arrogant jävel.
Ja, tyvärr.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Användarvisningsbild
Edin

Inlägg av Edin »

Se nu fan till att inte bara sitta här och gnälla, ta chansen på nästa medlemsmöte och gör er röst hörd!

Minns inför säsongen när många var upprörda över att vi värvade Wesslau istället för Tellqvist, då skulle minsann halva forumet dyka upp på medlemsmötet inför säsongen och säga vad man tyckte till Janne! Den gången var det inte en jävel som ens tog upp frågan.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Användarvisningsbild
pulverapa

Inlägg av pulverapa »

En normalt reserverad pulverapa säger: Avgå Jan Järlefelt. Vårt nuvarande skepp ska få bort dig från klubben.
Användarvisningsbild
Andy

Inlägg av Andy »

Alla kan göra ett dåligt jobb, stå för det, be om ursäkt och jobba hårt för att göra allt rätt igen...

Det om stör mig med JJ är alla självgoda, verklighetsfrånvända uttalanden han levererat under sässongen. Det har gång på gång slagit mig att vi inte Håkan a sett samma matcher eller tala om samma lag. Han har inte haft ett rätt under hela sässongen
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
Användarvisningsbild
Husmusen
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Husmusen »

Janne ska bort innan jag öppnar plånboken.

Försvinn!
Rix

Inlägg av Rix »

Avgå hela jävla styrelsen!
Mindrocker

Inlägg av Mindrocker »

Ät bajs satans jävla koprofag-Janne!!! Du är så jävla vidrig!
Avgå DJ Yes!
UGH

Inlägg av UGH »

En sån här katastrofdag kan jag inte låta bli att tänka på alla DIF-juniorer och andra lirare som vi av outgrundlig anledning ratat och som gör succe - OCH MÅL - i (de andra) elitseriegängen; Oscar Möller, Patrik Lundh, Oscar Sundh, Robin Figren, Nicklas Danielsson....ja t.o.m. gnagarna Daniel Rudslätt o Johannes Salomonsson....listan kan göras lång! I stället värvar Järlefelt Klubertanz, Almtorp o Carlsson. Katastrofalt dåliga beslut av i första hand Järlefelt!! Hans timmar som sportchef måste vara lätträknade. Men det här är värre än så, fler i ledningen måste bort.
macin

Inlägg av macin »

UGH skrev:En sån här katastrofdag kan jag inte låta bli att tänka på alla DIF-juniorer och andra lirare som vi av outgrundlig anledning ratat och som gör succe - OCH MÅL - i (de andra) elitseriegängen; Oscar Möller, Patrik Lundh, Oscar Sundh, Robin Figren, Nicklas Danielsson....ja t.o.m. gnagarna Daniel Rudslätt o Johannes Salomonsson....listan kan göras lång! I stället värvar Järlefelt Klubertanz, Almtorp o Carlsson. Katastrofalt dåliga beslut av i första hand Järlefelt!! Hans timmar som sportchef måste vara lätträknade. Men det här är värre än så, fler i ledningen måste bort.
Glöm dock inte att Robin Figren är gnagare innerst inne, så han kan inte räknas in till 100%. Anledningen varför det blev DIF är att AIK lirade i Allsvenskan då, har jag för mig.

F.Ö - AVGÅ JJ OCH IN MED NYTT BLOD!
coolacrille

Inlägg av coolacrille »

Hela jävla ledningen kan dra åt helvete. BORT MED SKITEN :(
Skriv svar