Djurgårdens IF - Solna Aik IF Hockey , 16/2 2012 Derby 5/5
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Djurgårdens IF - Solna Aik IF Hockey , 16/2 2012 Derby 5
Vågar inte ens hoppas på att Fasth inte står....
Expert.
Skadeglädjen tog snabbt slut sist Fasth var borta.SirDIFalot skrev:Vågar inte ens hoppas på att Fasth inte står....
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
- SirDIFalot
Visst. Men ställ Fasth i mål tio matcher och Svensson tio matcher och se vem som skulle vara bäst... Klart man föredrar Svensson.Bjurre skrev:Skadeglädjen tog snabbt slut sist Fasth var borta.SirDIFalot skrev:Vågar inte ens hoppas på att Fasth inte står....
Expert.
Nja han var äckligt jävla bra sist mot DIF. Kanske höjer sig i stora matcher?SirDIFalot skrev:Visst. Men ställ Fasth i mål tio matcher och Svensson tio matcher och se vem som skulle vara bäst... Klart man föredrar Svensson.Bjurre skrev:Skadeglädjen tog snabbt slut sist Fasth var borta.SirDIFalot skrev:Vågar inte ens hoppas på att Fasth inte står....
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
- SirDIFalot
Då och då får alla målvakter får såna där matcher då bara allt funkar.Bjurre skrev:Nja han var äckligt jävla bra sist mot DIF. Kanske höjer sig i stora matcher?SirDIFalot skrev:Visst. Men ställ Fasth i mål tio matcher och Svensson tio matcher och se vem som skulle vara bäst... Klart man föredrar Svensson.Bjurre skrev:Skadeglädjen tog snabbt slut sist Fasth var borta.SirDIFalot skrev:Vågar inte ens hoppas på att Fasth inte står....
Expert.
Re: Re: Djurgårdens IF - Solna Aik IF Hockey , 16/2 2012 Der
Fast nu var han ju inte "äckligt" bra mot oss.. Var nog vi som var så äckligt ineffektiva att man blev spyfärdig.Bjurre skrev:Nja han var äckligt jävla bra sist mot DIF. Kanske höjer sig i stora matcher?SirDIFalot skrev:Visst. Men ställ Fasth i mål tio matcher och Svensson tio matcher och se vem som skulle vara bäst... Klart man föredrar Svensson.Bjurre skrev:Skadeglädjen tog snabbt slut sist Fasth var borta.SirDIFalot skrev:Vågar inte ens hoppas på att Fasth inte står....
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
48 Skott på mål är väl synd att kalla ineffektiva.David1891 skrev:Fast nu var han ju inte "äckligt" bra mot oss.. Var nog vi som var så äckligt ineffektiva att man blev spyfärdig.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Nja, inte om man gör noll mål va?Bjurre skrev:48 Skott på mål är väl synd att kalla ineffektiva.David1891 skrev:Fast nu var han ju inte "äckligt" bra mot oss.. Var nog vi som var så äckligt ineffektiva att man blev spyfärdig.
Vi har nu kommit fram till årets ödesmatch. Vid en förlust kan bara ett mirakel ta oss till slutspel.
Samtidigt vet man att en vinst bara ger en falska förhoppningar. Eftersom vi aldrig vinner på bortaplan räcker det inte med att vi vinner hemmamatcherna.
Hursom, en vinst mot Aik är alltid viktigt och lika skönt varje gång. Hoppas vi släpper handbromsen och bjuder upp till kamp. Vill inte se att de är starkare än oss ännu en gång. Senaste 2 åren har Aik helt enkelt varit klart bättre än oss sett till spelet, särskilt förstaperioderna. Tror bara vi kommit ut bättre till ett derby.
2-2?
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Satte 250 kr på AIK nu. Lättförtjänta pengar.
Vilka av er forumrävar bojkottar imorgon? Någon här som ska gå?
- SirDIFalot
Jag hoppas många går! Dock inte i klacken.Salas skrev:Vilka av er forumrävar bojkottar imorgon? Någon här som ska gå?
Expert.
Finns det biljetter kvar till sittplats? Kan man köpa matchen någonstans så man stödjer DIF? (Helst tv och inte dator)
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jag är på plats (som vanligt) på sittplats. Vet inte hur jag kommer förhålla mig dock, jag är en aktiv puppy men imorgon känns det som att hurra på någons begravning på något sätt...
Djurgårdens IF - Solna Aik IF Hockey , 16/2 2012 Derby 5/5
Håller med, känner mig också ruskigt kluven på hur man ska agera. Men tror det ger med sig, har sjukligt svårt att inte uttrycka mina känslor under match.-daniel- skrev:Jag är på plats (som vanligt) på sittplats. Vet inte hur jag kommer förhålla mig dock, jag är en aktiv puppy men imorgon känns det som att hurra på någons begravning på något sätt...
Sitter på sittplats såklart!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Senast redigerad av Jepe den 2012-02-16 07:56:44, redigerad totalt 1 gånger.
2014-04-07, vad hände?
Ja bara för att man sitter på sittplats behöver man inte vara tyst. Många som dessutom normalt står i klacken som köpt till långsida. Så det kan nog bli lite tryck!Jepe skrev:Håller med, känner mig också ruskigt kluven på hur man ska agera. Men tror det ger med sig, har sjukligt svårt att inte uttrycka mina känslor under match.-daniel- skrev:Jag är på plats (som vanligt) på sittplats. Vet inte hur jag kommer förhålla mig dock, jag är en aktiv puppy men imorgon känns det som att hurra på någons begravning på något sätt...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Resultatet i matchen? Tror på ketchupeffekten!
1-0 till DIF!