Sen när vart Lassen klar? :OSalas skrev:Zabel-effekten!
Modo - DIF 0-2
0-1 Stefan Lassen (Linus Klasen)
0-2 Linus Klasen (Stefan Lassen)
MODO - Djurgårdens IF, 31/1 2012
Re: MODO - Djurgårdens IF, 31/1 2012
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
För 5 min sedan, JJ ville ha lite dansk krydda i grytan.Bjurre skrev:Sen när vart Lassen klar? :OSalas skrev:Zabel-effekten!
Modo - DIF 0-2
0-1 Stefan Lassen (Linus Klasen)
0-2 Linus Klasen (Stefan Lassen)
Vi behövde en stabil defensiv back som ersättare till Boumedienne, och Järlan gjorde ett rejält kap enligt honom själv.Hawk skrev:För 5 min sedan, JJ ville ha lite dansk krydda i grytan.
- – Alla vi har pratat med säger att Stefan har bra karaktär och vi tror att han kommer att passa bra in i vår grupp. Han är storväxt, rörlig och har bra skridskoåkning. Hans främsta styrkor är det defensiva spelet men vi tror att han kan utveckla det offensiva spelet hos oss, säger Janne Järlefelt.
Ölvestad, Tjärna och Zibbe borta. Kan inte låta bli att vara lite orolig trots allt...
Fyfan, nu snackar vi skarpt läge.
Fyfan, nu snackar vi skarpt läge.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Imorgon vaknar den Zabeltandade tigern!
Snälla snälla snälla, vinn nu för fan ikväll! Orkar fan inte med detta snart.
Ja vinner vi idag har det inget med de senaste 24h timmarnas kavalkad av förändringar ( i jämförelse med i vanliga fall), det är bara helt i enlighet med årets berg- och dalbanesäsong.
Om förändringarna fått effekt kan man säga först när spelet ser bra ut både framåt och bakåt (i samma match) och vi vunnit, nu tar jag i, 2 matcher i rad.
Om förändringarna fått effekt kan man säga först när spelet ser bra ut både framåt och bakåt (i samma match) och vi vunnit, nu tar jag i, 2 matcher i rad.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Rent taktiskt, om det nu blir några sådana förändringar, så kommer det synas först efter uppehållet... får vi resultat nu är det enbart pga vilja.
Tror dock det är oerhört viktigt att nya tränarkonstellationen får lite tid på sig. Det är liksom inte deras fel att det bara är 13 omgångar kvar för Djurgården...
Tror dock det är oerhört viktigt att nya tränarkonstellationen får lite tid på sig. Det är liksom inte deras fel att det bara är 13 omgångar kvar för Djurgården...
Nu vill jag inte vara den som är den, men vafan gör vi om det ser exakt likadant ut ikväll? Ingen vilja, låg intensitet, kanske till och med nollade?
Jag tror inte jag klarar av det längre.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
- -daniel-
Gäller att inte drabbas av panik trots allt...hur bra gick det för FBK första matcherna efter coachbytet? Eller LHC med Lückner? Det tar lite tid att "få ihop det".Edin skrev:Nu vill jag inte vara den som är den, men vafan gör vi om det ser exakt likadant ut ikväll? Ingen vilja, låg intensitet, kanske till och med nollade?
Tror faktiskt det finns risk att det blir virrigt ute på isen ikväll då spelarna säkerligen VILL så jävla mycket...
/Hobbypsykologen.
- SirDIFalot
Inser att rom inte byggdes på en natt och att det kan dröja 4-5 omgångar innan man ser skillnaderna av ett tränarbyte. (Kanske just därför detta byte kom ett par månader för sent)Edin skrev:Nu vill jag inte vara den som är den, men vafan gör vi om det ser exakt likadant ut ikväll? Ingen vilja, låg intensitet, kanske till och med nollade?
Expert.
- Remy Lebeau
Ironi att urdjurgårdaren Tellqvist är den som kan förpassa oss till kvalserien ikväll.
Har ingen bra magkänsla alls.
Har ingen bra magkänsla alls.
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
Det jag är mest orolig över är hur folk kommer trissas upp av media när "den desperata lösningen misslyckades" rubrikerna kommer från de självutnämnda experterna om vi skulle förlora ikväll.
Jag är inte arg, och inte besviken.
- minalman
I kväll går det bra! Vi ligger ovanför kvalseriestrecket om man tittar på "bortatabellen"! 
Edit: Läste jag fel? Olika uppgifter http://www.hockeyligan.se/bortamatch/ & http://www.everysport.com/sport/ishocke ... rien/46643

Edit: Läste jag fel? Olika uppgifter http://www.hockeyligan.se/bortamatch/ & http://www.everysport.com/sport/ishocke ... rien/46643
Senast redigerad av minalman den 2012-01-31 12:05:07, redigerad totalt 1 gånger.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)