Luleå HF - Djurgårdens IF, 3/12 2011
Re: Luleå HF - Djurgårdens IF, 3/12 2011
Jag känner mig helt säker på resultatet i matchen, för tidigt i morse så fick jag meddelande från han där upp som lovade seger, för som han utryckte det ”Nu får det vara fan vara nog” 

Konstigt för jag fick ett meddelande av den där röda där nere att vi minsann ska få lida ett tag tilljanne08 skrev:Jag känner mig helt säker på resultatet i matchen, för tidigt i morse så fick jag meddelande från han där upp som lovade seger, för som han utryckte det ”Nu får det vara fan vara nog”

Re: Re: Luleå HF - Djurgårdens IF, 3/12 2011
Kom meddelandet från jultomten? Eller fultomten? För "nog" har det tamejfan redan varit ett tag.janne08 skrev:Jag känner mig helt säker på resultatet i matchen, för tidigt i morse så fick jag meddelande från han där upp som lovade seger, för som han utryckte det ”Nu får det vara fan vara nog”
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Det här var FAN DROPPEN!
EDIT: Oj. Vi hade visst inte förlorat ännu.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Så gott som... Aldrig haft såhär låga krav på ett Djurgårdslag xD Undviker vi utklassning är det en bragd.-daniel- skrev:Det här var FAN DROPPEN!
100% DJURGÅRDSJ***L
En del förslag har varit lite orealistiska som 7-0. Luleå har inte och kommer inte vinna så stort över någon motståndare i år. 2-0 till Luleå känns realistiskt med minusstatistik på Kyle och BomBom -2. Hardy åker hem tidigare från matchen med lagets plan för att hinna hem till Så Mycket Bättre då han är stort Laleh-fan (han älskar hennes sätt att vara närvarande utan att säga ett skit eller tycka något under hela sändningstiden för att det påminner honom om hans sätt att agera i båset), vilket resulterar i att laget för åka buss istället för flyg hem till Sthlm.
MT och MC före Åberg 

Är inte DT med idag? Inte enligt hockeyligans laguppställning.
Re: Re: Luleå HF - Djurgårdens IF, 3/12 2011
Som han spelat är det kanske ok. Behöver kanske vila.Hawk skrev:Är inte DT med idag? Inte enligt hockeyligans laguppställning.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Daniel Tjärnqvist borta och Åberg petad. Great... Var redan minimalt taggad.
Expert.
Vafan är Åberg petad för? Fattar ingetingSirDIFalot skrev:Daniel Tjärnqvist borta och Åberg petad. Great... Var redan minimalt taggad.

För att han har målsinne.Hawk skrev:Vafan är Åberg petad för? Fattar ingetingSirDIFalot skrev:Daniel Tjärnqvist borta och Åberg petad. Great... Var redan minimalt taggad.
Mår illa av vår tre kommande matcher och i dag blir det tyvärr torsk med 2-1 mot Sveriges tråkigaste ishockeylag.
Fy fan, ska jag ens orka kolla på den här matchen.
Fy fan, ska jag ens orka kolla på den här matchen.
Att MT det sega fanskapet går före Åberg är bara helt jävla sanslöst.
DT borta = kaos. Nu torskar vi med 7-1. Abbott gör alla mål. Andra syrran står för en assist från läktaren.
Bra att Åberg petas. Vi måste ju ge plats åt MT, han gjorde ju faktiskt jetemånnga!! mål förra säsongen.
Bra att Åberg petas. Vi måste ju ge plats åt MT, han gjorde ju faktiskt jetemånnga!! mål förra säsongen.