Nu missar tydligen Boumedienne premiären, och det var honom jag valde på bonusfrågan om vem som gör säsongens första mål.
Kan jag ändra mitt tips på denna fråga nu i efterhand?
Jockmaniac skrev:Är inte med i tävlingen, men kan tipsa er om att jag drömde att, hör och häpna, Holm gjorde Djurgårdens första mål. Minns vad ni hörde det först
[lefflan]
Redan i somras drömde jag om Djurgårdens första målskytt på hemmaplan och det kommer bli den mest otippade av alla; Printz. Så på lördag nätar David! Matchen mot Modo kommer förövrigt bli ett riktigt målkalas.
[/lefflan]
Gårdon skrev:Nu missar tydligen Boumedienne premiären, och det var honom jag valde på bonusfrågan om vem som gör säsongens första mål.
Gårdon skrev:Nu missar tydligen Boumedienne premiären, och det var honom jag valde på bonusfrågan om vem som gör säsongens första mål.
Hoppas du blir spelklar så fort som möjligt BomBom!
peace
Självklart. Eftersom det är spelstopp Torsdag 18.59 på bonusfrågan så kan du/ni/alla andra ändra era målskyttar fram tills det ögonblicket.
Buuuu! Det här är en tippningstävling, är man så dålig att man inte ens kan förutspå vilka som över huvud taget kommer att delta så har man ingenting här att göra. Har man valt Bume som första målskytt borde man bli tvångsdegraderad.
peace
Självklart. Eftersom det är spelstopp Torsdag 18.59 på bonusfrågan så kan du/ni/alla andra ändra era målskyttar fram tills det ögonblicket.
Buuuu! Det här är en tippningstävling, är man så dålig att man inte ens kan förutspå vilka som över huvud taget kommer att delta så har man ingenting här att göra. Har man valt Bume som första målskytt borde man bli tvångsdegraderad.
Hmm, jag förutser problem. Hinner du, lilleman, gå igenom allas tippningsresultat i första matchen innan någon gör en "edit". Annars är ju risken att man kör "edit" och säger att man ändrade målskytt i bonusfrågan, men i själva verket ändrade man även tips i förstamatchen. Och vips så vet ingen det, och man får rätt svar! Inte för att jag tror det är fuskare med i tävlingen.
Ex. Ponera att du ser att en "edit" gjorts i ett inlägg under pågående tisdagsmatch. Hur vet du då att de bara ändrat målskytt i torsdagens bonusfråga och inte ändrat tippning i den pågående matchen?
peace
Hmm, jag förutser problem. Hinner du, lilleman, gå igenom allas tippningsresultat i första matchen innan någon gör en "edit". Annars är ju risken att man kör "edit" och säger att man ändrade målskytt i bonusfrågan, men i själva verket ändrade man även tips i förstamatchen. Och vips så vet ingen det, och man får rätt svar! Inte för att jag tror det är fuskare med i tävlingen.
Ex. Ponera att du ser att en "edit" gjorts i ett inlägg under pågående tisdagsmatch. Hur vet du då att de bara ändrat målskytt i torsdagens bonusfråga och inte ändrat tippning i den pågående matchen?
Är nog bättre att köra med lagt kort ligger.
Det var precis det jag hade i åtanke, och därför frågade jag för att undvika misstankar. Lilleman, kan du notera att jag tippade rätt på tisdagens match så redigerar jag inlägget imorgon innan 18.59 om det är okej för alla.
-daniel- skrev:Är man så jävla barnslig att man fuskar i en onlinetippningstävling (som uteslutande handlar om äran) så borde man portas från Moder Jord.
Instämmer till fullo! Men det finns alltid nån jävel.
Sorry för diverse problem.
Jag står för ölen till samtliga som kommer till slutspel