Tack för den här säsongen Djurgårdsfamiljen
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Tack för den här säsongen Djurgårdsfamiljen
Och ett enormt tack till fantastiska Blue Brigade för en helt underbar insats på läktaren under hela säsongen. Längtar redan till nästa säsong som jag tror kommer att bli något alldeles extra.
Tack för denna säsong. Det har varit upp och ner men så är det i ett förhållande. Tyvärr räckte det inte hela vägen denna gång, men ack så nära det var. Vi har fått se ett par nya stjärnskott träda fram och kanske några profilers sista matcher (tårar). Men sådant är livet, allt går vidare men minnena består.
Säsongen i stort är såklart underkänt, inte bara från vårat håll utan från ledare och spelare, det är jag tvärsäker på att dom känner. Men kärleken finns kvar, det som hände från 0-3 till 3-3 var fantastiskt.
Tack klacken, ni höll stånd hela säsongen, vi börjar bli bortskämda nu. Ni säger att ni kan bättre, det kan ni säkert. Era krav är extremt högt ställda kontra det motstånd som finns hos de andra lagen.
Tack spelarna och ledarna för att ni finns. Ni berör så mycket att det är sjukt. Bjud in till grillfest i sommar, jag och flertalet kommer så snackar vi lite skit.
Tack 08 hockey. Otroligt bra program. Ledningen i Djurgården borde propsa mer på medieträning inför nästa säsong, vi vill ha mer vältaliga Djurgårdare i det programmet
Tack forumprofilerna. Ni är fantastiskt enögda, griniga, glada och roliga. Allt från Mäklare till presidentmördare. Sällan har jag garvat så mycket som detta år. Skön negativism blandat med stor portion ironi/sarkasm (svårläst via text vilket har visat sig i uppblossade diskussioner, lär er ironi någon gång tack). Fortstätt på detta spår, tagga ner anklagelser och annat på spelarna bara till nästa säsong.
Tack!
Nu, tomhet.
Säsongen i stort är såklart underkänt, inte bara från vårat håll utan från ledare och spelare, det är jag tvärsäker på att dom känner. Men kärleken finns kvar, det som hände från 0-3 till 3-3 var fantastiskt.
Tack klacken, ni höll stånd hela säsongen, vi börjar bli bortskämda nu. Ni säger att ni kan bättre, det kan ni säkert. Era krav är extremt högt ställda kontra det motstånd som finns hos de andra lagen.
Tack spelarna och ledarna för att ni finns. Ni berör så mycket att det är sjukt. Bjud in till grillfest i sommar, jag och flertalet kommer så snackar vi lite skit.
Tack 08 hockey. Otroligt bra program. Ledningen i Djurgården borde propsa mer på medieträning inför nästa säsong, vi vill ha mer vältaliga Djurgårdare i det programmet

Tack forumprofilerna. Ni är fantastiskt enögda, griniga, glada och roliga. Allt från Mäklare till presidentmördare. Sällan har jag garvat så mycket som detta år. Skön negativism blandat med stor portion ironi/sarkasm (svårläst via text vilket har visat sig i uppblossade diskussioner, lär er ironi någon gång tack). Fortstätt på detta spår, tagga ner anklagelser och annat på spelarna bara till nästa säsong.
Tack!
Nu, tomhet.
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
tack alla i och runt DJURGÅRDSFAMILJEN.
STOLT trots en liten missräkning med "bara" kvartsfinal.
räknar redan ner dagarna tills hockey-premiären
STOLT trots en liten missräkning med "bara" kvartsfinal.
räknar redan ner dagarna tills hockey-premiären
Det känns så jävla tomt nu. Jag klickar in på difhockey hela tiden och bara väntar på att det ska komma upp Matchsnack och uppdateringar. Vill inte riktigt erkänna att det är slut, men tyvärr.
Tack för den här säsongen. Blev kanske inte som man hade hoppats på men styrkan laget visade på slutet var riktigt nice att se. Nästa säsong får dvärgarna från luleå det jävligt tufft när de hälsar på oss i vår borg!
Tack för den här säsongen. Blev kanske inte som man hade hoppats på men styrkan laget visade på slutet var riktigt nice att se. Nästa säsong får dvärgarna från luleå det jävligt tufft när de hälsar på oss i vår borg!
Vill tacka för denna säsong. Gick inte hela vägen tyvärr, men det hade jag inte förväntat mig heller. Men jävlar vilken kvart grabbarna gjorde! Det var marginaler som avgjorde, och luläå var inte bättre.
Mycket positiva saker finns att ta med till nästa säsong! Kolla bara Mika Zibanejad! Norman med flera.
Tack för detta! Vi syns nästa säsong!
Mycket positiva saker finns att ta med till nästa säsong! Kolla bara Mika Zibanejad! Norman med flera.
Tack för detta! Vi syns nästa säsong!
Spelmässigt är man ju inte nöjd såklart även om vi bara hade otur att inte nå semin men det finns ändå många fina minnen från isen ändå. Men annars har det varit en riktigt rolig säsong, med mycket publik på matcherna och bra drag på läktarna. Minns fortf. när vi började köra "Framåt kämpa Djurgården" haha det var tider det. Fina minnen där också.
Nästa år då jävlar!
Nästa år då jävlar!
We can be Heroes http://www.youtube.com/watch?v=PTEj-uuLUw0
- Frasse
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Ett stort tack till hela Djurgårdsfamiljen, trots "plumpen" att åka ur i kvarten så vi levererat på läktarna runt om i detta land oavsett om vi spelat på Hovet, i luläää eller i Göteborg.
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
Tack.
Vi lever för det här
Vi lever för det här
Snackade precis med en polare och vi var rörande överens om att det behövs saker i livet man älskar lite extra, det där som får oss att riktigt gå i taket. Då menar jag förstås inte att allt annat är brunt och risigt, men för mig ger en hockeymatch med DIF på isen så sjukt mycket.
Jag får uppleva starka känslor över hela spektrat. Allt från extremt vansinne till rosa-moln-lycka. Det är tamejfan något jag inte kan leva utan. Det är DIF som ger mig det här. Det är därför jag pröjsar för biljett, benisn och annat. Det är därför jag står på Hovet, med andan i halsen och vrålar mig hes, fast jag har hunnit bli 36 år. Det är därför jag omfamnar vilt främmande män i ren extas och überlycka när vi gör mål. Fan, det är en förmån att vara Djurgårdare.
Tack Djurgårdens IF.
Jag får uppleva starka känslor över hela spektrat. Allt från extremt vansinne till rosa-moln-lycka. Det är tamejfan något jag inte kan leva utan. Det är DIF som ger mig det här. Det är därför jag pröjsar för biljett, benisn och annat. Det är därför jag står på Hovet, med andan i halsen och vrålar mig hes, fast jag har hunnit bli 36 år. Det är därför jag omfamnar vilt främmande män i ren extas och überlycka när vi gör mål. Fan, det är en förmån att vara Djurgårdare.
Tack Djurgårdens IF.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.