K6: Djurgårdens IF - Luleå HF, 18/3 2011 Globen 19.00
Re: K6: Djurgårdens IF - Luleå HF, 18/3 2011 Globen 19.00
Det nedre etaget är för oss som har säsongskort i klacken.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Ah, men jag trodde det gick in klart fler på det nedre etaget jämfört med hur många som har säsongskort i klacken.Jonas1891 skrev:Det nedre etaget är för oss som har säsongskort i klacken.
Tror ni man kommer behöva visa upp sin biljett när man kommer in på sektionen?
Djurgården
I klack nej. Annars ja.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
380 spänn för en ord. plåt.. fan det schvider lite. Vill ju se matchen... live. Skulle inte vaskat matchen igår.sensei skrev:I klack nej. Annars ja.

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Synd att ingen hade möjlighet att hjälpa dig igår, det var du värd efter allt slit med Nissegåvan etc.Magnutz skrev:380 spänn för en ord. plåt.. fan det schvider lite. Vill ju se matchen... live. Skulle inte vaskat matchen igår.sensei skrev:I klack nej. Annars ja.
Försök hitta en c-etage, det är mitt tips.
Hoppas på det, har tänkt på att göra en rejäl fuling.sensei skrev:I klack nej. Annars ja.
Djurgården
Planerat på att ta dig från det övre etaget till det lägre? Blir nog svårt. Du måste visa upp biljetten innan du går in på sektionen, oavsett om det är klack eller inte. Så var det åtminstone i derbyna mot gnaget.degen skrev:Hoppas på det, har tänkt på att göra en rejäl fuling.sensei skrev:I klack nej. Annars ja.
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
Ja, och som grädde på moset hade jag glömt bort lösen till Verified By Visa och lyckades spärra skiten när jag skulle betala plåten . hahahaha - fail. Finns det någon plåt kvar när jag kommer hem sen så... jävla dumt att det inte går att betala hos ombuden utan att ticnet ska ha pröjs direkt...sensei skrev:Synd att ingen hade möjlighet att hjälpa dig igår, det var du värd efter allt slit med Nissegåvan etc.Magnutz skrev:380 spänn för en ord. plåt.. fan det schvider lite. Vill ju se matchen... live. Skulle inte vaskat matchen igår.sensei skrev:I klack nej. Annars ja.
Försök hitta en c-etage, det är mitt tips.
Klockan 13:30 satte dom upp en lapp i DIF-butiken där det stod att ALLA biljetter är slut. Många fick vända vid butiken för att hoppas på att det kommer in "returer"...
Senast redigerad av Caveman den 2011-03-17 15:06:18, redigerad totalt 2 gång.
Har du några polare som ska stå på nedre? Isf ber du din kompis gå ut och möta dig med sin biljett och den andra kompisens biljett (han stannar självfallet kvar där inne under tiden)degen skrev:Hoppas på det, har tänkt på att göra en rejäl fuling.sensei skrev:I klack nej. Annars ja.
Sen visar du den och ler snällt mot vakterna. Funkade varje derby för mig.
Stått i kö 2 timmar sen var biljetterna slut när jag va vid ingången till shoppen. Jävla klackturister avgå
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Magnutz skrev:
Ja, och som grädde på moset hade jag glömt bort lösen till Verified By Visa och lyckades spärra skiten när jag skulle betala plåten . hahahaha - fail. Finns det någon plåt kvar när jag kommer hem sen så... jävla dumt att det inte går att betala hos ombuden utan att ticnet ska ha pröjs direkt...
Jag har min hjälpsamma dag idag. Om du vill så köper jag en biljett åt dig nu så får möts vi upp så du får den innan match. Kollade nyss, 380 spänn för en a-etage finns. Du kan då "snika in" i klacken istället för att sitta solo.
Alt. c-etage (240), men då kan jag inte lämna några garantier att du kommer in i klacken
Let me know
Fantastiskt! PM skickat!sensei skrev:Magnutz skrev:
Ja, och som grädde på moset hade jag glömt bort lösen till Verified By Visa och lyckades spärra skiten när jag skulle betala plåten . hahahaha - fail. Finns det någon plåt kvar när jag kommer hem sen så... jävla dumt att det inte går att betala hos ombuden utan att ticnet ska ha pröjs direkt...
Jag har min hjälpsamma dag idag. Om du vill så köper jag en biljett åt dig nu så får möts vi upp så du får den innan match. Kollade nyss, 380 spänn för en a-etage finns. Du kan då "snika in" i klacken istället för att sitta solo.
Alt. c-etage (240), men då kan jag inte lämna några garantier att du kommer in i klacken
Let me know
- S:t Djurgården
- Säsongskort: Ja
Skotercross ska få en helt ny mening!
"Djurgår’ns IF du är allt jag har - Aldrig lämnar jag dig ensam kvar..."
Håller Luleå fortfarande på med ryssar? En polare hamnade på samma efterfest som några luleå-juniorer för 5-6 år sedan, var mycket snack om ryssar och annat skit då. Genomsyrades tydligen från A-laget. Vet inte om det är lika idag, juniorerna bara snackade eller om det ser likadant ut i hela hockeysverige.
Det systematiska fuskandet har fått mig att känna lite agg mot Luleå. Hoppas att vi slår ut dom..
Annars..
0-6 Samtliga mål tillkommer p.g.a en fladdrande Owuya.
Det systematiska fuskandet har fått mig att känna lite agg mot Luleå. Hoppas att vi slår ut dom..
Annars..
0-6 Samtliga mål tillkommer p.g.a en fladdrande Owuya.
Född till sportchef.