K2: Djurgårdens IF - Luleå HF, 10/3 2011

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
Challen
Säsongskort: Ja

Re: K2: Djurgårdens IF - Luleå HF, 10/3 2011

Inlägg av Challen »

addeman1 skrev:Terrible towels alltså, som Green bay packers fan gör det ju lite ont, tur att vi tog hem Lombardi iaf.

Angående halsdukarna så är det som sagt en beprövad metod och det kan bli väldigt bra effekt om vi kan få hela hallen att vifta samtidigt

Även om cheeseheads är så mycket bättre...
JA PRECIS!! Sen kan vi ju alltid hoppas på att det står "VIFTA!!!!!!" på jumbotronen också.
Det blir kungligt eller hur?

Fan driver du?
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Användarvisningsbild
pulverapa

Inlägg av pulverapa »

Varför inte dela ut gratis popcorn och cola när vi ändå är inne på det amerikanska stuket? :D

Skämt åsido... Det mr. BOUCHARD skrev tycker jag är kanonbra skrivet. Starten blir viktig i morgon. Det gäller att direkt visa motståndarna att matchen är vår.
Användarvisningsbild
pulverapa

Inlägg av pulverapa »

Det finns ingen matchtråd för K3 ännu, men jag har fått uppgifter från några personer att Luleå säljer bortaståbiljetter för lördagsmatchen till Luleåsupportrar. Kan vara bra om typ JK kunde kolla med Luleå hur de har tänkt att hantera 50-100 pers som jag antar ska upp dit på lördag. Det blir nog inte speciellt populärt om alla platser till bortaläktaren redan är sålda.
Användarvisningsbild
Edin
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Edin »

Tänkte på en grej, isen lär ju vara dålig på Hovet imorgon.

Jävla ohyra...
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Användarvisningsbild
JohanPez

Inlägg av JohanPez »

Edin skrev:Tänkte på en grej, isen lär ju vara dålig på Hovet imorgon.

Jävla ohyra...
Ingenting mot stanken, DIF Hockey kanske skulle dela ut klädnypor istället? ;)
Bäst-i-stan

Inlägg av Bäst-i-stan »

Fokus nu! Nu är det halsdukar som gäller, släpp de. Se till att alla på hela jävla Hovet bär fram våra krigare till en vinst imorn. Vi har alla förutsättningar, nu piskar vi upp stämningen ytterligare.
Användarvisningsbild
warrant

Inlägg av warrant »

Finns en sak som luleås målvakt ska bli påmind om hela matchserien.
Och det är tavlan i match nummer ett..
Användarvisningsbild
JohanPez

Inlägg av JohanPez »

Crashmash skrev:BILJETTINFORMATION
Övre långsida - Slut!
Nedre långsida - Fåtal kvar!
Klack - Fåtal kvar!
Aktiv sittplats - Slut!
Familjebiljetter - Slut!

LIVERAPPORTERING
http://www.difhockey.se/liverapportering

SYNPUNKTER PÅ ARRANGEMANGET?
Här kan du lämna dina synpunkter
Det här gillar jag, man har inte ens med vilken kanal matchen går på.
Det är en sådan självklarhet att man ska vara där imorgon så det finns inte ens på kartan med
att bänka sig i soffan.
Sjukt taggad, den här tar vi!
Användarvisningsbild
Challen

Inlägg av Challen »

JohanPez skrev:
Edin skrev:Tänkte på en grej, isen lär ju vara dålig på Hovet imorgon.

Jävla ohyra...
Ingenting mot stanken, DIF Hockey kanske skulle dela ut klädnypor istället? ;)

+1 på båda två haha!
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Användarvisningsbild
yobeez

Inlägg av yobeez »

Fan...har ingen biljett till imorgon. Sjukt irriterande att man med största sannorlikhet missar festen....ska i alla fall åka till Globen imorgonbitti i hopp om att få tag på en biljett även om jag är väldigt skeptisk just nu att det finns några kvar :roll:

Tror dock att vi har stora chanser till att tvåla ditt norrlandsbönderna trots spelet sist, men då gäller det att samtliga spelare ger 100% och lite till och skjuter minst dubbelt så mycket skott på mål än vad man gjorde igår!

Håller med dem flesta här om att en t-shirtskampanj är betydligt mycket bättre än den här halsdukskampanjen men nu är det som det är och det är i alla fall bättre än ingenting alls.

Mitt tips till imorgon: 4-1 till DIF efter att vi har gjort säsongens absolut bästa insats, både på läktaren och på isen.

KRIGA DIF!!!!
Jimmie Ölvestad - Mannen, myten, legenden!
Bäst-i-stan

Inlägg av Bäst-i-stan »

yobeez skrev:Fan...har ingen biljett till imorgon. Sjukt irriterande att man med största sannorlikhet missar festen....ska i alla fall åka till Globen imorgonbitti i hopp om att få tag på en biljett även om jag är väldigt skeptisk just nu att det finns några kvar :roll:

Tror dock att vi har stora chanser till att tvåla ditt norrlandsbönderna trots spelet sist, men då gäller det att samtliga spelare ger 100% och lite till och skjuter minst dubbelt så mycket skott på mål än vad man gjorde igår!

Håller med dem flesta här om att en t-shirtskampanj är betydligt mycket bättre än den här halsdukskampanjen men nu är det som det är och det är i alla fall bättre än ingenting alls.

Mitt tips till imorgon: 4-1 till DIF efter att vi har gjort säsongens absolut bästa insats, både på läktaren och på isen.

KRIGA DIF!!!!
En polare köpte på ticnet nyss. Sen finns de skymd sikt. :)
Användarvisningsbild
yobeez

Inlägg av yobeez »

Bäst-i-stan skrev:
yobeez skrev:Fan...har ingen biljett till imorgon. Sjukt irriterande att man med största sannorlikhet missar festen....ska i alla fall åka till Globen imorgonbitti i hopp om att få tag på en biljett även om jag är väldigt skeptisk just nu att det finns några kvar :roll:

KRIGA DIF!!!!
En polare köpte på ticnet nyss. Sen finns de skymd sikt. :)
Okej men det är ju grymt i sånna fall! :D får väl köpa en skymd-sikt-biljett i sånna fall och sen smita in i klacken. Tänker fan inte sitta still och vara tyst en sån här match :wink:
Jimmie Ölvestad - Mannen, myten, legenden!
Användarvisningsbild
Heaty

Inlägg av Heaty »

JohanPez skrev:
Crashmash skrev:BILJETTINFORMATION
Övre långsida - Slut!
Nedre långsida - Fåtal kvar!
Klack - Fåtal kvar!
Aktiv sittplats - Slut!
Familjebiljetter - Slut!

LIVERAPPORTERING
http://www.difhockey.se/liverapportering

SYNPUNKTER PÅ ARRANGEMANGET?
Här kan du lämna dina synpunkter
Det här gillar jag, man har inte ens med vilken kanal matchen går på.
Det är en sådan självklarhet att man ska vara där imorgon så det finns inte ens på kartan med
att bänka sig i soffan.
Sjukt taggad, den här tar vi!
Så vitt jag vet så har det aldrig stått vilken kanal den går på när det är hemma match ;). Men det är helt rätt, man ska alltid vara där! Om man nu vill veta vilken kanal den går på eftersom biljetterna är så eftertraktade så går den på TV4 Sport.
Metal Machine

Inlägg av Metal Machine »

En polare till mig fick förhinder och kan inte gå i morgon. Du skulle kunna ta hans biljett. Det är i klacken.
Användarvisningsbild
Mattias_87
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Mattias_87 »

Värdelöst att Tv4 Sport sänder den.
Avskaffa tre mot tre.
Skriv svar