Hur går det med sjukstugan henkos?Henkos skrev:TEXT och SKÄGG
- Vi som lät Che Guevara -
Slutspelsskägget Säsongen 2010/2011 Vi som lät Che Guevara
Re: Re: Slutspelsskägget Säsongen 2010/2011
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Re: Slutspelsskägget Säsongen 2010/2011 Vi som lät Che Gueva
Jag tror jag mörkar lite inför imorrn, inga fler bilder. Känns onödigt så här nära inpå. Det är ju slutspel he he.
Sjukstugan är väl under kontroll. Fick bara en timme sömn inatt men varit relativt "pigg". Så får man en bra natts sömn inatt så ska man nog orka skrika sönder stämbanden imorgon och ordna lite ny feber framåt fredag natt ;P
Sjukstugan är väl under kontroll. Fick bara en timme sömn inatt men varit relativt "pigg". Så får man en bra natts sömn inatt så ska man nog orka skrika sönder stämbanden imorgon och ordna lite ny feber framåt fredag natt ;P
Vad lider du av? Influensa?Henkos skrev:Jag tror jag mörkar lite inför imorrn, inga fler bilder. Känns onödigt så här nära inpå. Det är ju slutspel he he.
hahaha. Tja visar du upp honom imorgon så får han nog en korv me brö..Daniel942 skrev:

- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Kan skriva ut bilden om du vill....Magnutz skrev:hahaha. Tja visar du upp honom imorgon så får han nog en korv me brö..Daniel942 skrev:

DIF!
Daniel942 skrev:Kan skriva ut bilden om du vill....Magnutz skrev:hahaha. Tja visar du upp honom imorgon så får han nog en korv me brö..Daniel942 skrev:

Intressant att se vem som vinner. Än så länge är det nog jämnt skägg mellan er.
(Ibland får man till det)
Haha nu kommer jag vara en riktig glädjedödare men jag har dragit detta innovativa skämt i tråden redan ; )Biaas skrev:Intressant att se vem som vinner. Än så länge är det nog jämnt skägg mellan er.
Che: Influensa nja det hoppas o tror jag inte. Är väl mer en bondförkylning gone bad. Först pga för mycket jobb, sen slutspel (varken bra för kropp eller själ) och sen pga dessa faktorer sömnbrist. Är sällan direkt sjuk men under samma tid förra året mådde jag ungefär likadant. Kan ha sina förklaringar :P
Skitsamma, nu är det bara hoppas att tåghelvetet klarar den lilla snön som kommit. Kämpa, Djurgården!
Dåså, nu har De Två i Slutspelsskäggstävlingen 2010/2011 träffats och mätt skägg. Vi kom broderligt fram till att vi var cirka lika skäggiga båda två. Här är bildbeviset: 

Vafasen Henkos, satt inte du också på A30?
Henkos satt på B-sektionen.Kentta skrev:Vafasen Henkos, satt inte du också på A30?

Ahapp, då var det hans tvillingbrorsa som satt på A30, för jävlar vad lik han var!Magnutz skrev:Henkos satt på B-sektionen.Kentta skrev:Vafasen Henkos, satt inte du också på A30?

Vem får varmkorven förresten?

Det får vi se när det är dags att slutsummera.Kentta skrev:Ahapp, då var det hans tvillingbrorsa som satt på A30, för jävlar vad lik han var!Magnutz skrev:Henkos satt på B-sektionen.Kentta skrev:Vafasen Henkos, satt inte du också på A30?![]()
Vem får varmkorven förresten?

kan tänka mig att uppa priset till krubb på hyllan.
Bilden blev ju riktigt bra! Snyggt montage : )
Hmm.. jag sa ju att du hade lite ledning. Nu säger du att det var lika o vill höja stakesen haha. Men visst, kör på det. ;)
Kentta: Ah satt på B24 som sagt, var ett jäkla tryck. Lustigt dock att du nämner det, mitt utseende verkar vara vanligt. Tycker jag får höra titt som tätt att jag liknar den o den ^^
Hmm.. jag sa ju att du hade lite ledning. Nu säger du att det var lika o vill höja stakesen haha. Men visst, kör på det. ;)
Kentta: Ah satt på B24 som sagt, var ett jäkla tryck. Lustigt dock att du nämner det, mitt utseende verkar vara vanligt. Tycker jag får höra titt som tätt att jag liknar den o den ^^