Det är ingen som försöker vara rolig. Det handlar om djup, bottenlös uppgivenhet. Trodde jag du hade förstått, android.
EDIT: Nä, inser naturligtvis att det inte hjälper att deppa. Men någonstans längs vägen har jag tappat tron på vårt karaktärslösa lag. Måste vända snart...
Senast redigerad av -daniel- den 2011-01-29 11:41:19, redigerad totalt 1 gånger.
Fy fan, nu gav du mig den där härliga känslan av lördagsångest som man känt så många säsonger... Tack för den. Den undre tabellen ser riktigt, riktigt jävla illa ut.
-daniel- skrev:Fy fan, nu gav du mig den där härliga känslan av lördagsångest som man känt så många säsonger... Tack för den. Den undre tabellen ser riktigt, riktigt jävla illa ut.
Ahh, det var så lite så.
Man vill ju liksom broderligt dela med sig av sin inneboende skräck & inte bara sitta här själv & "okynnes-deppa"
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Slutspel skrev:Blir klockren vinst idag för Djurgårn!
2-4!!
Fan grabben, du har ju humor! Välkommen!
Det har snackats om ödesmatcher. Denna är en avdelare. Vinner FHC, MODO och BIF sina matcher och vi torskar trillar vi ner till plats 8. Där bara målskillnaden som räddar kvar DIF på slutspelsplats. Fyfan... nu är jag nog nervös på riktigt, för första gången på riktigt-riktigt...
Ett par torsk till så kan kvalserien vara en realitet... nu ser jag inte det som praktiskt möjligt då TiK suger hårdare och ajk inte håller för stabilt poängplock nu.. men nervös är jag ändå. Jävligt nervös.
-daniel- skrev:Det är ingen som försöker vara rolig. Det handlar om djup, bottenlös uppgivenhet. Trodde jag du hade förstått, android.
EDIT: Nä, inser naturligtvis att det inte hjälper att deppa. Men någonstans längs vägen har jag tappat tron på vårt karaktärslösa lag. Måste vända snart...
Om resultatet blir tvärt emot vad vi allra helst önskar blir denna tråd riktigt mörk. Det är min leffla.
Tänk på att vi mött SAIK tre gånger denna säsong. Vi har vinnit två av matcherna efter full tid och förlorat en efter straffar. 7 poäng av 9 möjliga. Så ser man till statistiken bör vi vinna denna match.
Får vi inte se ett revanschsuget DIF som entrar isen uppe i de mörka norrländska skogarna så ger jag fullständigt upp. Skall man se lite positivt på tillvaron så tror jag det kan vara en fördel att ha en på pappret svår bortamatch och att man således kanske kan "sluta sig samman" som ett lag på ett lite bättre sätt, jämfört med att gå ut inför ett fullsatt Hovet med alla krav & förväntningar som väntar där... Nu gäller det att visa maximal karaktär.
-daniel- skrev:Får vi inte se ett revanschsuget DIF som entrar isen uppe i de mörka norrländska skogarna så ger jag fullständigt upp. Skall man se lite positivt på tillvaron så tror jag det kan vara en fördel att ha en på pappret svår bortamatch och att man således kanske kan "sluta sig samman" som ett lag på ett lite bättre sätt, jämfört med att gå ut inför ett fullsatt Hovet med alla krav & förväntningar som väntar där... Nu gäller det att visa maximal karaktär.
/away biter på naglarna.
En vattendelare, en avskiljare, det är nu eller aldrig.. typ. Vi har smiskat upp saik i brygga förut men det är ju inte att hoppas på varje gång. Det är ju två lag som spelar.
Säger 6-1, Djurgårdens mål görs av Hardys aneckningsblock. Fyra av saiks mål görs på grund av att Kempe försöker hjälpa till i försvaret och två på grund av markeringsmissar av Lassen.