lajjnus skrev:Sjukt viktig match imorgon. Ångest? Ahadu.
Jobbigt när alla matcher är av denna typ.. men imorgon kan det ju bli lite skoj-hockey. Lite hahaha. Jag ska se den. På TV antagligen. Håller tummarna så de blöder!
Jo, tyvärr har det ju blivit så.. Skönt att man har själv har träning medan matchen pågår (i alla fall första och andra) så slipper man lite av nervositeten och ångesten trots allt.
Blir nog en fartfylld match med många mål. Ska vi säga 3-4 till kebabkungarna efter sudden?
Jag gissar att Popovic vrålar FIIIIIITT***** igen...
Suck... Ölvestad borta tills slutspelet... nyhet om att han ska operera ljumsken!
Jag som hade hoppas att han skulle göra comeback i denna match men fan, nu får man hålla tummarna att han ens kan lira mer denna säsong! Satan också! :/.. Både han och Ekman borta... börjar bli lite tungt nu med stora namn som saknas på lång tid!
Jag vill se ett heltaggat DIF ikväll!! Brodin får tackla för Ölvestad. Han har varit lite mindre het på slutet vår käre Brodin?? Dags att gå in och smälla på igen. Krossa Tälje
I kväll kommer vi tyvärr att få se säsongens lägsta publiksiffra...
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
Datsyuk_13 skrev:I kväll kommer vi tyvärr att få se säsongens lägsta publiksiffra...
Tror du eller har du någon källa?
Det räcker bra med att se arenalayouten på Ticnet så kan nog vem som helst lista ut att det knappast kommer att vara någon större folkfest på Hovet i kväll. Tippar på att det kommer att landa på någonstans mellan 5-6 000 tappra djurgårdssjälar...
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
Datsyuk_13 skrev:I kväll kommer vi tyvärr att få se säsongens lägsta publiksiffra...
Det räcker bra med att se arenalayouten på Ticnet så kan nog vem som helst lista ut att det knappast kommer att vara någon större folkfest på Hovet i kväll. Tippar på att det landa på någonstans mellan 5-6 000 tappra djurgårdssjälar...
Understiger det inte 5200 personer så blir det inte den lägsta siffran.
Svårt att se att denna match skulle locka mindre än 6000 personer....
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF 1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
Det räcker bra med att se arenalayouten på Ticnet så kan nog vem som helst lista ut att det knappast kommer att vara någon större folkfest på Hovet i kväll. Tippar på att det kommer att landa på någonstans mellan 5-6 000 tappra djurgårdssjälar...
Det lår nig bli fler än så, med tanke på "halva-priset-erbjudandet" de hade här på hemsidan förut. I nyhetsbrevet stod det tom att klacken nästintill är slutsåld!
Rufus skrev:Det lår nig bli fler än så, med tanke på "halva-priset-erbjudandet" de hade här på hemsidan förut. I nyhetsbrevet stod det tom att klacken nästintill är slutsåld!
Spelar ingen roll om det står 5000 eller 500 man i klacken, blir ändå ingen stämning längre..