Djurgårdens IF- Södertälje SK ,27/1 2011

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Magnutz
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Djurgårdens IF- Södertälje SK ,27/1 2011

Inlägg av Magnutz »

lajjnus skrev:
Magnutz skrev:
lajjnus skrev:Sjukt viktig match imorgon. Ångest? Ahadu.
Jobbigt när alla matcher är av denna typ.. men imorgon kan det ju bli lite skoj-hockey. Lite hahaha. Jag ska se den. På TV antagligen. Håller tummarna så de blöder!
Jo, tyvärr har det ju blivit så.. Skönt att man har själv har träning medan matchen pågår (i alla fall första och andra) så slipper man lite av nervositeten och ångesten trots allt. ;)
Blir nog en fartfylld match med många mål. Ska vi säga 3-4 till kebabkungarna efter sudden?
Jag gissar att Popovic vrålar FIIIIIITT***** igen... :)
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Rufus

Inlägg av Rufus »

Jag gissar på att Bemström återigen puttar iväg Djurgårdarna när de firar reduceringsmålet, som förra matchen på Hovet! :lol:
Användarvisningsbild
diftobbe89

Inlägg av diftobbe89 »

Här väntar en oerhört skön 3-0 seger.

Mackan
Kempe
Staffan
Spela fult
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

Magnutz skrev:
Jag gissar att Popovic vrålar FIIIIIITT***** igen... :)
Ja, om det nu ska vara nå FIIIIIITT***** med i denna match så få gärna Popovic stå för den.
(& inte Falk som mot frölunda)
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Användarvisningsbild
Capcash

Inlägg av Capcash »

Suck... Ölvestad borta tills slutspelet... nyhet om att han ska operera ljumsken! :(

Jag som hade hoppas att han skulle göra comeback i denna match men fan, nu får man hålla tummarna att han ens kan lira mer denna säsong! Satan också! :/.. Både han och Ekman borta... börjar bli lite tungt nu med stora namn som saknas på lång tid!
DIFVästertorp
Säsongskort: Ja

Inlägg av DIFVästertorp »

Jag vill se ett heltaggat DIF ikväll!! Brodin får tackla för Ölvestad. Han har varit lite mindre het på slutet vår käre Brodin?? Dags att gå in och smälla på igen. Krossa Tälje
Djurgårdens IF
Jockmaniac

Inlägg av Jockmaniac »

Har faktiskt en positiv känsla och det är inte lovande alls :) Brukar alltid gå tvärsemot vad jag tror. Men magn känner

2-1

0-1 M Carlsson
1-1 Tjärnqvist
2-1 Kempe
100% DJURGÅRDSJ***L
Användarvisningsbild
android

Inlägg av android »

Vi vinner med två baljor idag. Sista i tom kasse. Ottosson gör två och BomBom gör en. Kan bli 3-1 eller 5-3 eller 9-7.
Född till sportchef.
Användarvisningsbild
Datsyuk_13

Inlägg av Datsyuk_13 »

I kväll kommer vi tyvärr att få se säsongens lägsta publiksiffra... :(
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
Mäklaren

Inlägg av Mäklaren »

Datsyuk_13 skrev:I kväll kommer vi tyvärr att få se säsongens lägsta publiksiffra... :(
Hur vet du det? Jag hörde att det var ganska bra sålt.

Har för övrigt ändrat mig och tänker för första gången på väldigt länge tippa en seger. DIF vinner med 3-1.

Mackan
Boumedienne
Printz
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Jockmaniac

Inlägg av Jockmaniac »

Datsyuk_13 skrev:I kväll kommer vi tyvärr att få se säsongens lägsta publiksiffra... :(
Tror du eller har du någon källa?
100% DJURGÅRDSJ***L
Användarvisningsbild
Datsyuk_13

Inlägg av Datsyuk_13 »

Jockmaniac skrev:
Det räcker bra med att se arenalayouten på Ticnet så kan nog vem som helst lista ut att det knappast kommer att vara någon större folkfest på Hovet i kväll. Tippar på att det kommer att landa på någonstans mellan 5-6 000 tappra djurgårdssjälar...
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
Användarvisningsbild
Frasse
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Frasse »

Datsyuk_13 skrev:
Jockmaniac skrev:
Det räcker bra med att se arenalayouten på Ticnet så kan nog vem som helst lista ut att det knappast kommer att vara någon större folkfest på Hovet i kväll. Tippar på att det landa på någonstans mellan 5-6 000 tappra djurgårdssjälar...
Understiger det inte 5200 personer så blir det inte den lägsta siffran.
Svårt att se att denna match skulle locka mindre än 6000 personer....
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
Rufus

Inlägg av Rufus »

Datsyuk_13 skrev:
Jockmaniac skrev:
Det räcker bra med att se arenalayouten på Ticnet så kan nog vem som helst lista ut att det knappast kommer att vara någon större folkfest på Hovet i kväll. Tippar på att det kommer att landa på någonstans mellan 5-6 000 tappra djurgårdssjälar...
Det lår nig bli fler än så, med tanke på "halva-priset-erbjudandet" de hade här på hemsidan förut. I nyhetsbrevet stod det tom att klacken nästintill är slutsåld!
Användarvisningsbild
lajjnus

Inlägg av lajjnus »

Rufus skrev:Det lår nig bli fler än så, med tanke på "halva-priset-erbjudandet" de hade här på hemsidan förut. I nyhetsbrevet stod det tom att klacken nästintill är slutsåld!
Spelar ingen roll om det står 5000 eller 500 man i klacken, blir ändå ingen stämning längre..
Skriv svar