Färjestads BK - Djurgårdens IF, 20/1 2011
Re: Färjestads BK - Djurgårdens IF, 20/1 2011
Daniel942 skrev:
Jaha...8 år gammal reklam...?
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Stämmer bra det, nostalgi.Don66-2 skrev:Daniel942 skrev:
Jaha...8 år gammal reklam...?
DIF!
-
Är inte Honken med imorrn så måste bara Falk lira back. Vill verkligen inte se Lassen i kaffeladan imorrn. Usch hemska tanke!
Att inte Hannula får lira är ju bara löjligt. Som om två dagars extra vila kommer göra en så vannsinnigt stor skillnad. Låt honom känna lite på grejerna imorgon. Sätt honom som extraforward. Jävla fjantade med våra professionella idrottsmän!
Att inte Hannula får lira är ju bara löjligt. Som om två dagars extra vila kommer göra en så vannsinnigt stor skillnad. Låt honom känna lite på grejerna imorgon. Sätt honom som extraforward. Jävla fjantade med våra professionella idrottsmän!
100% DJURGÅRDSJ***L
- -daniel-
Håller helt med angående Falk. Vad vi än gör får vi inte sätta in Lassen i spel igen...Jockmaniac skrev:Är inte Honken med imorrn så måste bara Falk lira back. Vill verkligen inte se Lassen i kaffeladan imorrn. Usch hemska tanke!
Delvis håller jag även med om Hannula, men jag tror inte hans ljumske är sådär 110%-ig. Men det kommer den ju så fall naturligtvis inte vara på lördag heller.
- Frasse
- Medlem: Ja, ständig medlem
Vill du så kan du få göra honom sällskap .......Mäklaren skrev:![]()
Var är Jojje, för övrigt...?

Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
Jag har en känsla inför den här matchen. Vet exakt hur det kommet gå. Det är en bild i huvudet på mig. Berättar efter matchen så att jag inte sabbar något.
Skämt å sido, säsongens klaraste förlust. 6-0 samtliga mål tilkommer p.g.a en fladdrande Mark.
Skämt å sido, Widing gör tre mål imorgon, Mackan två.
Nej, svårbedömt. Bra att Salak är borta. Blir som vanligt tufft. Hoppas Mark har en bra dag och backarna spelar enkelt.
Ser gärna Jimmie tillbaka. Vi behöver kontring- och energispelare.
3-3 sen vinner vi i sudden (!!)
Skämt å sido, säsongens klaraste förlust. 6-0 samtliga mål tilkommer p.g.a en fladdrande Mark.
Skämt å sido, Widing gör tre mål imorgon, Mackan två.
Nej, svårbedömt. Bra att Salak är borta. Blir som vanligt tufft. Hoppas Mark har en bra dag och backarna spelar enkelt.
Ser gärna Jimmie tillbaka. Vi behöver kontring- och energispelare.
3-3 sen vinner vi i sudden (!!)
Född till sportchef.
Min teori har alltid varit att Maeglarn och Jojje är en och samma person...Frasse skrev:Vill du så kan du få göra honom sällskap .......Mäklaren skrev:![]()
Var är Jojje, för övrigt...?
- -daniel-
android skrev:Jag har en känsla inför den här matchen. Vet exakt hur det kommet gå. Det är en bild i huvudet på mig. Berättar efter matchen så att jag inte sabbar något.

Annars är dina känslor inför matchen ungefär som mina; helt osannolikt svårtippat för stunden. Kan gå precis hur som helst. Meeeeeeeeeeen imorrn är det där "hur som helst" på vår sida och vi vinner med 2-1. Printz och Fimpen målar. Japp, var ni läste det först. Jag fick nämligen en bild i huvudet... (Oj, nu jinxade jag ju hela skiten. Va ska lefflan göra nu?)
Haha android. Lät precis som mig,var det menat eller? xD -Daniel- du kan inte sabba något eftersom du knappast kan se vad jag tänker? 

Jag vet att du tänker att du ska "shell overcome"lefflan skrev:Haha android. Lät precis som mig,var det menat eller? xD -Daniel- du kan inte sabba något eftersom du knappast kan se vad jag tänker?
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
Matchen imorgon blir en enkel sådan, den mest simpla uppgiften i vår klubbs historia.
Kåberg har i de fyra senaste matcher dragit på sig minst en tvåa, och i samband med detta så har Färjestad passat på att förlora fyra raka matcher... Så med andra ord, bråka nåt in i helvette med Kåberg så ska det gå bra imorgon!
Kåberg har i de fyra senaste matcher dragit på sig minst en tvåa, och i samband med detta så har Färjestad passat på att förlora fyra raka matcher... Så med andra ord, bråka nåt in i helvette med Kåberg så ska det gå bra imorgon!
Dagens inlägg, +1!lilleman skrev:Jag vet att du tänker att du ska "shell overcome"lefflan skrev:Haha android. Lät precis som mig,var det menat eller? xD -Daniel- du kan inte sabba något eftersom du knappast kan se vad jag tänker?
OT; Grymt viktig match. Vi borde kunna slå kaffe BK då de varit riktigt dåliga på slutet.
Tack för de då:D
Med det där inlägget så ber du ju i princip om att vi ska åka på storstryk. Alla bryter trender mot oss.lajjnus skrev:Vi borde kunna slå kaffe BK då de varit riktigt dåliga på slutet.