Oh du store spåman, må din allsmäktige profetia förgylla även den mest grådassiga vardag. Må dina förutsägningar slå in och låt oss alla utbrista ett unisont "FANTASTISKT!" efter du meddelat oss din faktiska spådom i efterhand. Låt oss dessutom undvika att beskylla dig för hädelser i form av påhitt, fräls oss ifrån dessa otuktiga blådårar. Ty vetskapen om utgången i kvällens match är din, och makten och härligheten i evighet. Amen.lefflan skrev:Nej jag tänker inte säga saker i förväg,sen struntar jag i vad folk tror i efterhand... Dom som har god självuppfattning förstår att jag inte snackat dynga. Huvudsaken är att jag vet själv om jag har rätt eller inte hittils 95%. Det var slutet av min! post.
Djurgårdens IF - Linköpings HC 13/1 2011
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Djurgårdens IF - Linköpings HC 13/1 2011
Jag är på plats!!! Mitt i januari, och det ska bli skitkul!!!-daniel- skrev:Orkar vi över 6000 publik idag? Tror nästan det, vilket i sig är tämligen imponerande 2 dagar efter ett derby, en torsdag i mitten på januari när folks pluskor i regel är tämligen tomma.
Nåväl, skall bli oerhört intressant att se om grabbarna fått vattenskalle efter derbyt och man tror det räcker att glida runt och dutta för att vinna matcher. Kommer krävas en hel del, men jag tror ändå på vinst i kväll. Känns underligt men är helt övertygad om att vi vinner tämligen komfortabelt (fy fan vad man kommer få äta upp det efter Mark steppat in ett par puckar, Bombom glidit runt på halvfart och duttat, Honken slagit 7 superpassningar som tyvärr vart till moståndarforwards, Widing missat 4 frilägen och Mackan åkt runt i sitt somnanbula komatiska tillstånd och sett slött oangerad ut).

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Från Skvallerbladet: "Målvakten Fredrik Norrena har ont i ryggen och är ett frågetecken inför kvällens match."
Hoppas det är lite sanning i det, hade varit skönt att slippa den j***n, spelar fult och är en osportslig gris men han är tyvärr bra på att stoppa puckar! :/
Hoppas det är lite sanning i det, hade varit skönt att slippa den j***n, spelar fult och är en osportslig gris men han är tyvärr bra på att stoppa puckar! :/
Förkyld som fasen, borde inte gå men börjar bli riktigt sugen...
- Lakrisal
- Säsongskort: Ja
Kör på samma uppställning som i slutet mot Gnihet... det gick ju bra så varför ändra på det?
Varför ändra på resultatet också? 4-1 låter bra tycker jag, så det kör vi på. Och för att göra det hela svårare säger jag att 2 mål kommer i PP och att Owuya gör en Lundqvist och fixar en assist!
Nostradomus har talat!
Varför ändra på resultatet också? 4-1 låter bra tycker jag, så det kör vi på. Och för att göra det hela svårare säger jag att 2 mål kommer i PP och att Owuya gör en Lundqvist och fixar en assist!
Nostradomus har talat!
Fan vad kul det här ska bli! Hoppas, hoppas, hoppas att Owuya är stabil ikväll så att vi slipper allt negativt jävla målvaktssnack - för de närmaste dagarna i alla fall...
Framåt Djurgår´n!
Framåt Djurgår´n!
Håller med dig, Norrena är ett ärkesvin men att stoppa pucken det kan han. Tror förövrigt att vi vinner en jämn match med 3-2.Capcash skrev:Från Skvallerbladet: "Målvakten Fredrik Norrena har ont i ryggen och är ett frågetecken inför kvällens match."
LHC är ungefär som råttpacket, chansar mycket på att kontra. Lyckas vi trycka ner dom i deras zon och har stabila backar ikväll så är 3poäng ett faktum. Dags att dra nu, vi hörs på Hovet 

Du är en sjukt viktig pusselbit i detta forumpussel. Vad skulle vi göra utan dig och dina klockrena inlägg som varenda lärare skulle sätta MVG på.lefflan skrev:Hahahha jaa jag fick min snabbe bild som jag brukar få .. Som jag har tjatat om tidigare. Att ser jag en viss bild då blir det så me. När LHO sa 3-2 i sudden då klicka de till i skallen.. Anledningen till att jag säger detta nu är för det inte kommer att stämma,får inte avslöja mina saker sådär för då kan det bli tvärt om,det är väll bra?:D Ska snart ta bussen med över 2 timmars resväg och detta är mina första match...
Ang MålvaktWayne skrev:Fan vad kul det här ska bli! Hoppas, hoppas, hoppas att Owuya är stabil ikväll så att vi slipper allt negativt jävla målvaktssnack - för de närmaste dagarna i alla fall...
Framåt Djurgår´n!
Nervöst, men vi såg mot packet att vi har GODA kvallitéer.
Om Owuya gör en bra match, tycker jag klacken kan ge honom några positiva högjudande ramsor för att visa den grabben att han har vårt stöd. Tycker han gjort bra ifrån sig i stort, Men fan va nervös jag varit när han stått. Känns dock betydligt stabilare nu!
Tror på vinnst i kväll 5-1
TRÖJAN PÅ
Jävla piss att man inte kan gå, hade dubbelbokat mig totalt åt alla möjliga håll.
Piss som sagt! Men kämpa på nu förfan, enda ändringen som Hardy har gjort är att byta plats på Otto och Falken, mycket bra enligt min mening.
Piss som sagt! Men kämpa på nu förfan, enda ändringen som Hardy har gjort är att byta plats på Otto och Falken, mycket bra enligt min mening.
- SkönaDjurgårn
Lefflan på läktarn ikväll är tungan på vågen, 4-1! Widing, Kronwall, Ottosson, Cehlin.
PS. Om det blir förlust idag ska jag ALDRIG mer tippa en match någonsin. Jag känner redan nu att detta blev fel men... Sorry för ev. jinx!
PS. Om det blir förlust idag ska jag ALDRIG mer tippa en match någonsin. Jag känner redan nu att detta blev fel men... Sorry för ev. jinx!
Ingen Norrena idag.
O. Eklund i PP. Njaa, tveksam till det, även om det funkade i derbyt.