Magnutz skrev:usch. Mark. Säkert trevlig framför PS3 med en kall 7-UP men i kassen ... nej fy fan. Där är det Indianen Darrande Asplövet som tar över.. Det tragiska här är nog mest att jag vill ha tillbaks Riddar'n i kassen men fan vet om det inte är sak samma i slutänden. De gör ungefär samma räddningar men gör något annorlunda tabbar.
Låter som om han är kamrat med Majoren, Fanjunkaren och de andra från Luleå-matchen...
”Suffering is permanent, obscure and dark, And shares the nature of infinity.”
William Wordsworth visste vad det innebär att vara supporter.
Magnutz skrev:usch. Mark. Säkert trevlig framför PS3 med en kall 7-UP men i kassen ... nej fy fan. Där är det Indianen Darrande Asplövet som tar över.. Det tragiska här är nog mest att jag vill ha tillbaks Riddar'n i kassen men fan vet om det inte är sak samma i slutänden. De gör ungefär samma räddningar men gör något annorlunda tabbar.
Låter som om han är kamrat med Majoren, Fanjunkaren och de andra från Luleå-matchen...
Ja, de har gått i skola tillsammans. Vettskrämda Gymnasiet.
Känner att det vore fullt omöjligt att fira en vettig jul med vetskapen om att AIK våldtagit oss i EN, TVÅ, TRE matcher i rad. Således vore tre poäng och ett vansinnigt råttkross den underbaraste julklappen någonsin.
Slutspel skrev:Sätt in någon juniorback mot AIK och sätt Boumedinne på bänken, han behöver vakna upp!
Men snälla, han tog en utvisning idag. I övrigt så har han faktiskt spelat ganska stabilt de senaste 5-6 matcherna!
Visst är han stabil men han är en sån person som kan avgöra om det blir 3p/sudden eller liknande. Bombom är en bra spelare men han är osäker, lite som Owuya. Men jag måste ändå hålla med dig, hellre Bombom än en nervös junis i ett derby.