TIK-HiV 0-3 efter 11 minuter.. Jösses amalia! Pitkämäki har, hör och häpna, NOLL i räddningsprocent!
Edit: Och där kom 4 mål på fyra skott!

Det beror på vilken "bouncebackability" Timrå har. Antingen är de nere i botten eller är revanschsugna så att det nästan spricker. Känns verkligen som antingen eller...Edin skrev:5-0...
Jag vet inte, nu får vi ju bara inte förlora på Lördag...
Haha, "bouncebackability"! Men du har helt rätt, men om vi nu skulle torska på lördag så kommer det här, med HV-matchen i friskt minne, att vara en rejäl knäck både för mitt och grabbarnas psyken.SirDIFalot skrev:Det beror på vilken "bouncebackability" Timrå har. Antingen är de nere i botten eller är revanschsugna så att det nästan spricker. Känns verkligen som antingen eller...Edin skrev:5-0...
Jag vet inte, nu får vi ju bara inte förlora på Lördag...
... inga kommentarer. Hoppas lilleman sparkar mig från tippningstävlingen.-daniel- skrev: Har en känsla av att TIK gör en supermatch mot HV och vinner. Som alltid.
Så fantastiskt impotenta framåt som DIF är denna säsong så finns det inga enkla matcher.Kentta skrev: Om vi har farten blir det här troligtvis en enkel match.
TIK-HiV 0-3 efter 11 minuter.. Jösses amalia! Pitkämäki har, hör och häpna, NOLL i räddningsprocent!
Edit: Och där kom 4 mål på fyra skott!![]()
Haha, det var väl dock till sittplats som sjukvårdaren anlände?Edin skrev:Sjukvårdare till Timråklacken, jag gissar att det var någon stackare som tog livet av sig...
Hoppas det var killen som slår på trumman.