NHL 10/11
Re: NHL 10/11
Ikväll ska man kika på när Douglas Murray spelar.
Boston - San Jose Sharks
Viasat Hockey 19:05
Boston - San Jose Sharks
Viasat Hockey 19:05
Jajjemän, då var två matcher bokade inför den kommande miami-visiten:
13 Feb Sharks at Florida
18 Feb Wings at Florida
Ska bli kul att se mitt "andralag", panthers på väg mot slutspel! Lär väl inte hända men man kan ju alltid hoppas!
13 Feb Sharks at Florida
18 Feb Wings at Florida
Ska bli kul att se mitt "andralag", panthers på väg mot slutspel! Lär väl inte hända men man kan ju alltid hoppas!
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Fina matcher du hittade! Nu blir man lite avundsjuk. Att pipa iväg till Florida från vinterkylan är ju inte helt fel...sensei skrev:Jajjemän, då var två matcher bokade inför den kommande miami-visiten:
13 Feb Sharks at Florida
18 Feb Wings at Florida

Panthers är inget favoritlag för mig men jag har ändå sett dem på hemmaplan en gång. De mötte Atlanta och jag fick se typ femton mål, så det var kul.
- SkönaDjurgårn
Foppadebut inatt och även om vissa av er hatar honom så är han grymt stor för mig och I löv him.
Är grymt peppad att se honom lira inatt (med en annan favorit, Matt Duchene!). Jag säger tre pinnar av Foppa. 

Jag gillar Foppa när han inte lirar i Elitserien. Hoppas det går vägen!
fan vilka larviga dumskitar som spelar i NHL... varför ska de slåss?! Penguins vs Islander.. ett enda stort skämt. Det är väl den enda sporten i världen där man inte blir avvisad från banan om man med uppsåt söker på en motståndare och misshandlar denne (bortsett från martial arts-sporter då som Taekwondo, etc)... jävla lågfungerande. Tur att jag inte satt och försökte se på den matchen. Jag tyckte de slogs lite väl ofta i Colorado vs Columbus..
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Kul med tidiga matcher från nhl..
Washington - Los Angeles
Viasat Hockey 18:35
Washington - Los Angeles
Viasat Hockey 18:35
Lemieux ruttnar på slagsmålsskiten
Helt rätt.. vad är det för jävla dårar... Är det KHL-match-Up som pågår? De ska fan skämmas när de pissar på sporten på det viset som de här båda lagen gjorde. Och varför i hela helvetet ska de slåss för.. det förstör ju spelrytmen i matcherna totalt.
Jag tycker annars att de spelar grym och snabb hockey over there, men tröttar på boxningen.
Helt rätt.. vad är det för jävla dårar... Är det KHL-match-Up som pågår? De ska fan skämmas när de pissar på sporten på det viset som de här båda lagen gjorde. Och varför i hela helvetet ska de slåss för.. det förstör ju spelrytmen i matcherna totalt.
Jag tycker annars att de spelar grym och snabb hockey over there, men tröttar på boxningen.
- Datsyuk_13
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
- Niklas Wikegård
Oerhört trist, nu känns det definitivt. Jag hade förhoppningen att kunna njuta av min favoritspelare alla kategorier i tre år till, tyvärr blir det inte så. Sista matchen mot Nashville var helt OK, men antagligen är inte "godkänd insats" med i Forsbergs vokabulär.
- Lee Harvey Oswald
Skönt att det äntligen är över, en plågsam segdragen historia som egentligen bara kunde sluta på ett sätt.
Med facit i hand skulle Foppa lagt ner efter OS-guldet 2006, skulle känts större då...
Men vad faan ska kvällstidningarna göra nu...?

-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- Frasse
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Dem har ju fortfarande Rosengård sonen att skriva om så dem klarar sig nog...Lee Harvey Oswald skrev:Skönt att det äntligen är över, en plågsam segdragen historia som egentligen bara kunde sluta på ett sätt.
Med facit i hand skulle Foppa lagt ner efter OS-guldet 2006, skulle känts större då...
Men vad faan ska kvällstidningarna göra nu...?

Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
Det är fel att klandra Forsberg för att skvallermedia har ett osunt intresse i allt vad han gör och tänker.
Helt rätt med comeback-försöket enligt mig, han hade kunna köra i 3 år till och förgyllt hockeyvardagen för tusentals fans. Ska han tänka "nej, aftonbladet skriver om det, så jag struntar i att försöka"? Kan absolut hålla med om att vissa artiklar kring Forsberg har vart tjatiga, men det är enkelt -- klicka inte på artikeln och köp inte tidningen.
Helt rätt med comeback-försöket enligt mig, han hade kunna köra i 3 år till och förgyllt hockeyvardagen för tusentals fans. Ska han tänka "nej, aftonbladet skriver om det, så jag struntar i att försöka"? Kan absolut hålla med om att vissa artiklar kring Forsberg har vart tjatiga, men det är enkelt -- klicka inte på artikeln och köp inte tidningen.
- Lee Harvey Oswald
OS-guldet 2006 var ett perfekt avslut, men Peters "dum-tjurskallighet" kom i mellan.
Innerst inne måste han ju känt att det inte skulle hålla.
Det är en konst att vara bäst i en hel karriär men att ändå i slutet av den veta
-näh nu är det dags
Att kunna avsluta med värdighet när man är på topp.
Tycker det mest varit en plåga att se karln det senaste 4 åren.
Det är en konst att vara bäst i en hel karriär men att ändå i slutet av den veta
-näh nu är det dags
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
MoDo-röv!!! det har han varit och nu är han bara en vanlig skitrik röv.Lee Harvey Oswald skrev:OS-guldet 2006 var ett perfekt avslut, men Peters "dum-tjurskallighet" kom i mellan.
-näh nu är det dags

Jag är glad att jag stannade uppe och såg matchen mot Columbus Blue Jackets. Det var värt det. Synd att han tackar för sig - igen - han såg ändå pigg ut. Var det foten igen?