Välkommen Nils Ekman!
Re: Välkommen Nils Ekman!
Grym värvning välkommen hem nisse
Jag undrar faktiskt vad Nisse kommer har för tröjnummer.
Han bör ju inte ha 3, den har Printz.
Han har haft 28 endel i NHL, men den har Lennhammer tagit.
Vad tror ni grabbar?
Vad tror ni grabbar?
Tror det blir nr 33.maag--80 skrev:Jag undrar faktiskt vad Nisse kommer har för tröjnummer.
Vad tror ni grabbar?
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Tycker #13 hade varit fint.
Är väldigt intresserad av vad man fått punga ut med för Nisses namnteckning och hur mycket av detta som kommit från externa finansiärer. Undrar också vilka dessa finansiärer är (om det nu stämmer)?
Är väldigt intresserad av vad man fått punga ut med för Nisses namnteckning och hur mycket av detta som kommit från externa finansiärer. Undrar också vilka dessa finansiärer är (om det nu stämmer)?
#13 är upptagen av Arvid Strömberg. Det mest logiska är väl #33.
-
ge han 99Soulsic skrev:#13 är upptagen av Arvid Strömberg. Det mest logiska är väl #33.
Han kan väl köra utan nummer? Bara skriva "Nisse".Robinhansen skrev:ge han 99Soulsic skrev:#13 är upptagen av Arvid Strömberg. Det mest logiska är väl #33.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
-
respekt!Edin skrev:Han kan väl köra utan nummer? Bara skriva "Nisse".Robinhansen skrev:ge han 99Soulsic skrev:#13 är upptagen av Arvid Strömberg. Det mest logiska är väl #33.
ge han #1
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Inte efter 2 säsonger i DIF tidigare.Bjurre skrev:ge han #1
Om Engqvist blir den stjärnan jag hoppas han blir, och sedan återvänder. Då kan vi snacka någon som förtjänar nummer 1.

Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Åååhhh Nichlas Falk är nummer 1!Snazzi skrev:Inte efter 2 säsonger i DIF tidigare.Bjurre skrev:ge han #1
Om Engqvist blir den stjärnan jag hoppas han blir, och sedan återvänder. Då kan vi snacka någon som förtjänar nummer 1.
Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Förevigt Djurgården
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Han är nummer 16 för mig, våga inte ändra!sthlm_dif skrev:Åååhhh Nichlas Falk är nummer 1!Snazzi skrev:Inte efter 2 säsonger i DIF tidigare.Bjurre skrev:ge han #1
Lycka är att vara Djurgårdare.
Åååh Nichlas Falk är nummer 2!sthlm_dif skrev:Åååhhh Nichlas Falk är nummer 1!Snazzi skrev:Inte efter 2 säsonger i DIF tidigare.Bjurre skrev:ge han #1
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Nichlas Falk ska ha #16 sen ska den upp i taket!
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
- SirDIFalot