Allsvenskan 2010 (Fotboll)
Re: Allsvenskan 2010 (Fotboll)
Kim Olsen stod för årets allsvenska miss idag mot oss. Han hade typ 3 sekunder på sig att placera in bollen i öppet mål, och lyckades få iväg en strumprullare mot mitten av målet som Vaiho lyckades få fingertopparna på, för att sedan låta Olsen få chans på returen, men då snubblar han.
Humor på hög nivå!
Vi Djurgårdare tackar och tar emot!
Humor på hög nivå!
Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Förevigt Djurgården
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Jag missade i princip hela matchen, lyckades se slutminuterna och var helt förbannad över att det stod 1-0. Men det var en riktigt skön tupplur.sthlm_dif skrev:Kim Olsen stod för årets allsvenska miss idag mot oss. Han hade typ 3 sekunder på sig att placera in bollen i öppet mål, och lyckades få iväg en strumprullare mot mitten av målet som Vaiho lyckades få fingertopparna på, för att sedan låta Olsen få chans på returen, men då snubblar han.
Humor på hög nivå!
Finns bara ett resultat som kan rädda dagen. Kämpa Trelleborg!
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
- -daniel-
Förstår inte hur man kan spela med Ayuba. Vad som helst är bättre än honom, t.om en man kort känns det som...
Annars ryckte spelarna upp sig i andra halvlek (förvisso pga att Örebro backade hem en aning och (o)frivilligt gav oss initiativet). Tyckte det var en skaplig bortamatch totalt sett. Hade kunnat slutat allt mellan 4-2 och 1-2. 1-0 till Gnällbältets Mekka var väl inte helt orättvist dock.
Annars ryckte spelarna upp sig i andra halvlek (förvisso pga att Örebro backade hem en aning och (o)frivilligt gav oss initiativet). Tyckte det var en skaplig bortamatch totalt sett. Hade kunnat slutat allt mellan 4-2 och 1-2. 1-0 till Gnällbältets Mekka var väl inte helt orättvist dock.
- Lee Harvey Oswald
Ja den var skojig.sthlm_dif skrev:Kim Olsen stod för årets allsvenska miss idag mot oss. Han hade typ 3 sekunder på sig att placera in bollen i öppet mål, och lyckades få iväg en strumprullare mot mitten av målet som Vaiho lyckades få fingertopparna på, för att sedan låta Olsen få chans på returen, men då snubblar han.
Humor på hög nivå!
Nästan lika komiskt var ÖSK:s mål där Ayuba först gör som vanligt, sedan tar Tommi Vaiho egen första stolpe & så avslutar Kebba vid den bortre.
Snacka om Teamwork!
Bra skitsöndag hittills.
DIF smisk
aik 3p
Chelsea vinner Premier League
Så nu återstår endast Zuccarello-Aasens lekstuga mot Tre Kronor...
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Den där Jonsson verkar vara urtypen för glaslirare. Nu spelade han 20 minuter en match och någon träning senare hade han en ny bristning. Hur orkar han?
Han har fan slagit Foppa med hästlängder. Foppa spelar åtminstonde några matcher på raken nu och då.
Han har fan slagit Foppa med hästlängder. Foppa spelar åtminstonde några matcher på raken nu och då.

– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Ellos 4 - 0 ajk.
Bjuder på dagens bild.

Bjuder på dagens bild.

Lycka är att vara Djurgårdare.
- Lee Harvey Oswald
Skulle nog inte välja att kalla varken Jonsson eller Foppa för glaslirare.BOMBOM BOUCHARD skrev:Den där Jonsson verkar vara urtypen för glaslirare. Nu spelade han 20 minuter en match och någon träning senare hade han en ny bristning. Hur orkar han?
Däremot innehar båda en tjurskallighet som gränsar till ren dumdristighet.
I sin spelstil totalt hänsynslösa, både mot motståndare & sig själva.
Jonsson borde lagt skorna på hyllan efter 3-0 målet mot assyriska.
Vacker bild. Snazzi

När man ser den bli man hoppfull, världen känns på en gång lite mer rättvis nu 2010.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Jonsson går sönder varannan halvlek han spelar. Det går inte att blunda för. Sedan kan jag väl välja att kalla honom skör istället då.Lee Harvey Oswald skrev:Skulle nog inte välja att kalla varken Jonsson eller Foppa för glaslirare.BOMBOM BOUCHARD skrev:Den där Jonsson verkar vara urtypen för glaslirare. Nu spelade han 20 minuter en match och någon träning senare hade han en ny bristning. Hur orkar han?
Däremot innehar båda en tjurskallighet som gränsar till ren dumdristighet.
I sin spelstil totalt hänsynslösa, både mot motståndare & sig själva.
Jonsson borde lagt skorna på hyllan efter 3-0 målet mot assyriska.
Vacker bild. Snazzi![]()
När man ser den bli man hoppfull, världen känns på en gång lite mer rättvis nu 2010.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Jag brukar inte bry mig extremt mycket om Djurgården fotbolls matcher, men ikväll får dom ta mig fan ta och vinna.
Läget i tabellen är skrämmande, samt att jag inte vill inleda min karriär som spelmissbrukare som en förlorare
Testar idag lyckan att spela Djurgården till 3,10x pengarna. 100 kr blev insatsen, men tack vare ett erbjudande eftersom jag är ny som fick jag det för halva priset! Wiii
KRIGA!
Läget i tabellen är skrämmande, samt att jag inte vill inleda min karriär som spelmissbrukare som en förlorare

Testar idag lyckan att spela Djurgården till 3,10x pengarna. 100 kr blev insatsen, men tack vare ett erbjudande eftersom jag är ny som fick jag det för halva priset! Wiii

KRIGA!
Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Förevigt Djurgården
Har satsat fem lax på DIF ikväll, vore skönt med en seger.sthlm_dif skrev:Jag brukar inte bry mig extremt mycket om Djurgården fotbolls matcher, men ikväll får dom ta mig fan ta och vinna.
Läget i tabellen är skrämmande, samt att jag inte vill inleda min karriär som spelmissbrukare som en förlorare![]()
Testar idag lyckan att spela Djurgården till 3,10x pengarna. 100 kr blev insatsen, men tack vare ett erbjudande eftersom jag är ny som fick jag det för halva priset! Wiii![]()
KRIGA!
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- -daniel-
Sjukt viktig match ikväll (och nej, är inte heller extremt intresserad av Allsvenskan även fast jag försöker följa de flesta DIF-matcher).
Fan, Mäklaren. Håller tummarna en uns extra för din del då...
Fan, Mäklaren. Håller tummarna en uns extra för din del då...
Raj raj raj raj raj raj raj raj!!!!!!
Så viktigt för tabelläget, och ett sååååå jääääääävla snyyyyyyyyygt mååååååååål! Utan tvekan en kandidat till årets mål.
Sedan så kryddades segern med en vinst på 260 kr, så jag är nöjd som fan
) , så jag måste fråga om du seriöst satsade 5 lax?!
Om så är fallet så är det sjukt modigt gjort!

Så viktigt för tabelläget, och ett sååååå jääääääävla snyyyyyyyyygt mååååååååål! Utan tvekan en kandidat till årets mål.
Sedan så kryddades segern med en vinst på 260 kr, så jag är nöjd som fan

Du känns inte som en sådan stortippare (Mäklaren skrev:Har satsat fem lax på DIF ikväll, vore skönt med en seger.

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Förevigt Djurgården
- -daniel-
Jävla bössa han har ibland Raja...
Sköna 3 pinnar.
Sköna 3 pinnar.
Jag tippar alltid rätt. 10 000 kronor ner i fickan.sthlm_dif skrev:Raj raj raj raj raj raj raj raj!!!!!!![]()
Sedan så kryddades segern med en vinst på 260 kr, så jag är nöjd som fan![]()
Du känns inte som en sådan stortippare (Mäklaren skrev:Har satsat fem lax på DIF ikväll, vore skönt med en seger.) , så jag måste fråga om du seriöst satsade 5 lax?!
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Hyfsat!Mäklaren skrev:Jag tippar alltid rätt. 10 000 kronor ner i fickan.

Man får ta och gratulera till det då!
Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Förevigt Djurgården