DIF_Soldier skrev:Du gör dig bara löjlig, sthlm_dif (DIF, för helvete! Shit vad jag stör mig)
Snazzi ägde sönder sig. Medge, skaka hand och gå rakryggad ur diskussionen eller förnedra dig än mer.
Eller så är det som jag skrev ren fakta?
Påståendet att City har fler supportrar i centrala Manchester har ju till och med bevisats att det är felaktigt.
Så jag förstår inte vart du anser att jag blev ägd. Du kanske hejar på Shitty visserligen, och då förstår jag att du anser det i ren avundsjuka.
Angående mitt användarnamn, det är inte möjligt att ändra det. När jag gjorde kontot så var jag inte noggrann med versaler, vilket man ångrar idag. Men gjort är gjort, och eftersom det inte går att göra något åt saken så är det heller inget jag kan göra.
...eller så förnedrar du dig en gång till. Jämförelsen Manchester-Götet, United-Solna är klockrent, det är inget snack. Lägg av nu.
Jag har inget favoritlag i PL. När jag var mindre (typ 7-10) höll jag dock på United om du nu måste veta. Av nån anledning diggade jag Solskjær och Schmeichel.
Jag följer mitt kära Nottingham Forest med glädje denna säsong. Äntligen ser de ut att kunna ta steget upp till det finrum de hör hemma i. Sedan kan ni United, City och Pool älskare börja skaka av rädsla.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Enkel seger mot Portsmouth idag. Rooney fortsätter att briljera.
För stunden så råder det inget tvivel om att han är bättre än både Messi och C. Ronaldo. Han är för stunden överlägsen.
Hoppas att Arsenal sänker Chelsea imorgon... Då är ordningen återställd!
Då har vi något att se fram emot på onsdag, Arsenal - Liverpool.
Hoppas att se ett formstarkt Liverpool som rullar boll fint och kommer till avslut.
Skönt med 1-0 segern hemma mot Everton.