Djurgårdens IF - Luleå HF, 12/11 2009
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Djurgårdens IF - Luleå HF, 12/11 2009
Tycker vi gör en solid förstaperiod, vi har duktigt med fart genom mittzon och får en del snurr där nere. Ragge saknas inte på isen en så länge - Oscar har varit bra och spelat säkert bredvid Honken. Ottosson verkar ha fått lite mer fart på både sig själv och Mackan, den kedjan är solklart vassast. Plus även till Danielsson. Ser bra ut inför kommande 40.
Säg den glädje som varar
Om du syftar på när Engqvist åkte ut helt obegripligt för Roughing efter Lavanders jättearmbåge på Sillen så håller jag med att det är obegripligt. Likadant när Otto får sin tvåa för hakning när han inte ens är i närheten av samens handske..jag har nästan börjat skratta åt domarnivån i Sverige istället för att bli förbannad. Har nog helt enkelt vant mig vid skiten..Henkos skrev:Jaha hur kan vi inte få PP där, pinsamt.
Första perioden var annars jämn där vi tog över sista fem.
Men allt detta jävla snurrande i hörnen gör mig galen. Nicklas Danielsson är något av en expert på detta då han i stort sätt skulle söka sig ner i sarghörnet om han så skulle vara i ett friläge.
Titta på Jimmie för faaan...Nästan lite pinsamt hur överlägsen han är bland våra forwards. Att inte dom andra blir motiverade att ta efter!?
- DIF_Soldier
Riktigt bra av Klubban! Riktigt bra!
Se hur domarn hjälper Lule, ja se hur dommarn hjälper Lule
Se hur domarn hjälper Lule, ja se hur dommarn hjälper Lule
Senast redigerad av DIF_Soldier den 2009-11-12 19:50:56, redigerad totalt 1 gånger.
Säg den glädje som varar
KYLE
assisterad av jimmie såklart !

Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
- DIF_Soldier
Bra Ridderwall
Riktigt petig slashing utvisning lill Honken åkte på.
Han rörde ju knappt luleå spelaren.
Ja kändes som en situation som händer jämt och ständigt under en match.
DIF_Soldier skrev:Var bor domaren?
Han bor i Umeå
Nejnej...han slog till lite på klubban..tror att det ska vara typ 100 utvisningar per match om det är en utvisning. För sånt händer varje byte.warrant skrev:Riktigt petig slashing utvisning lill Honken åkte på.
Får snart en hjärnblödning så förbannad blir jag...
Var inte mycket han slog på klubban.jensa85 skrev:Nejnej...han slog till lite på klubban..tror att det ska vara typ 100 utvisningar per match om det är en utvisning. För sånt händer varje byte.warrant skrev:Riktigt petig slashing utvisning lill Honken åkte på.
Får snart en hjärnblödning så förbannad blir jag...
- DIF_Soldier
Jag ska knäcka hans klena nacke.warrant skrev:DIF_Soldier skrev:Var bor domaren?
Han bor i Umeå
Säg den glädje som varar
Alla Oscar Eklund-fans måste väl nu ändå inse hur usel han är. Va i helvete sysslar han med på deras 1-2. Går upp och stöter när det kommer tre luleå-spelare mot han och Timmy.
Resultatet blir givetvis att Oscar går bort sig och Timmy blir lämnad helt själv= 1-2.
Resultatet blir givetvis att Oscar går bort sig och Timmy blir lämnad helt själv= 1-2.
vad gör han, domaren dvs
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
-
När alla spyr galla över Wesslau varje gång han släpper in en puck oavsett vilket läge det är, vad tycker ni då om Riddarns ingripande vid 1-1. Lämnar hela jävla första stolpen öppen. Jag hade satt den. Även fast jag tycker att Riddarn är bättre men nu får folk fan va konsekventa.
Domaren är ett rövhål det är känt sedan tidigare.
Domaren är ett rövhål det är känt sedan tidigare.
100% DJURGÅRDSJ***L