Välkommen hem Mackan!
- Tessan
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Välkommen hem Mackan!
Skönt med en spelare med stort DIF-hjärta som är tillbaka!
Dags för "Sudden" att komma hem och göra två säsonger. Han har pengar så det räcker och han borde vara motiverad att avsluta karriären i DIF och tacka för sig med bejublade år i Elitserien och full Hovet hela säsongen!
Dags för "Sudden" att komma hem och göra två säsonger. Han har pengar så det räcker och han borde vara motiverad att avsluta karriären i DIF och tacka för sig med bejublade år i Elitserien och full Hovet hela säsongen!
-
Drömma kan man alltid göra.Tessan skrev:Skönt med en spelare med stort DIF-hjärta som är tillbaka!

-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Varför alltid all snack om sudden?
Han spelade 46matcher i DIF-tröjan, och det var över 15år sen.
Sundin har alltid sagt nej till frågan om han ska komma till DIF och att det har aldrig varit något alternativ.
Tycker det är ett mysterium för mig varför folk tror seriöst att Sundin vill komma tillbaka till DIF.
Han spelade 46matcher i DIF-tröjan, och det var över 15år sen.
Sundin har alltid sagt nej till frågan om han ska komma till DIF och att det har aldrig varit något alternativ.
Tycker det är ett mysterium för mig varför folk tror seriöst att Sundin vill komma tillbaka till DIF.
http://www.difhockey.se/bilder/nymapp/ud777fwq.jpg
Antar att jag inte var ensam om att dra lite på smilbanden när den bilden kom upp...
Antar att jag inte var ensam om att dra lite på smilbanden när den bilden kom upp...
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- DIF_Soldier
Verkligen inteMäklaren skrev:http://www.difhockey.se/bilder/nymapp/ud777fwq.jpg

Säg den glädje som varar
- alskar_dif
Varför spelar inte Mackan i Djurgården som han gjorde i Landslaget igår? och som han förvisso gör varje landskamp. Han är ju kung ute på isen.
Jimmie Ölvestad "Jag lämnar inte Djurgården för något annat lag i Sverige"
- -daniel-
Tycker ändå han har gått åt rätt håll senaste tiden. Jag tror detta blir en boost för hans självförtroende inför den framtida serien....! Jag hoppas det iaf.1891 skrev:Varför spelar inte Mackan i Djurgården som han gjorde i Landslaget igår? och som han förvisso gör varje landskamp. Han är ju kung ute på isen.
Blir sjukt stolt över att se den här bilden:

Se & njut över hans underbara handskar. Hoppas folk förstår vilken bra reklam det är för DIF hockey att både Mackan & Ragge går in och gör riktigt bra landskamper och faktiskt har chans på en OS plats.
- alskar_dif
Mackan i OS? Vad ska han tillföra? Behövs fysiska spelare i en fjärdelina..Mackan är det verkligen inte.