Otrevlig DIF-personal

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Användarvisningsbild
Back to the good old days
Kontakt:

Re: Otrevlig DIF-personal

Inlägg av Back to the good old days »

Kojak skrev:Det där är bara en myt...
Myt eller inte, med den attityden får du inte din pizzeria att gå runt länge... eller om det är en frisörsalong eller någon annat märkvärdigt :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
.
Hej hå, Hej hå... Vi hatar aik! Ett äckligt gäng, med noll poäng... Hej hå, hej hå...
Användarvisningsbild
Back to the good old days
Kontakt:

Inlägg av Back to the good old days »

Hoppas att dom skärpt till sig efter att det uppmärkssammats att vi inte gillar dryg butikspöbel.
.
Hej hå, Hej hå... Vi hatar aik! Ett äckligt gäng, med noll poäng... Hej hå, hej hå...
calpe
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av calpe »

Jag håller verkligen inte med om att det är otrevlig personal i shopen.
Jag tycker att dem är kanontrevliga och tillmötesgående när man kommer dit.
Allt beror på hur ni själva uppträder. Ni kanske inte själva har det bästa uppträdandet.
Tänk över det.
Jag är JÄTTENÖJD med butikspersonalen i Globencentrum
:lol: :lol: :lol:
robin_dif

Inlägg av robin_dif »

calpe skrev:Jag håller verkligen inte med om att det är otrevlig personal i shopen.
Allt beror på hur ni själva uppträder. Ni kanske inte själva har det bästa uppträdandet.
Tänk över det.
Hoppas fan att du är ironisk.
Användarvisningsbild
Sebbe G
Säsongskort: Ja

Inlägg av Sebbe G »

calpe skrev:Jag håller verkligen inte med om att det är otrevlig personal i shopen.
Tänk över det.
Jag är alltid trevlig där. Men när man frågar efter något eller ska betala kan det vara som att dem i kassan tänker: Faaan, nu kommer det ännu mer folk.
Det är nästa så att man vill gå ut ur butiken med varan i handen, och vänta på att någon kommer efter för att dem ska prata med en!
Sågen Robban

Inlägg av Sågen Robban »

Att personalen i butiken är otrevlig är inget nytt under solen, det är bara man går innanför dörrarna känner man hur ovälkommen man är. korta syrliga (vad fan vill du..) typ. att stanna upp och titta på något som tex. en tröja är inte att tänka på. biljetterna och ut är det som gäller. man får en känsla över att man klampat in i någon annans revir och stört.

Min åsikt är att personalen helt klart borde bytas ut. Som det är nu så är det absolut ingen vidare reklam för Djurgården .
telematic

Inlägg av telematic »

De i arenan brukar däremot vara trevligare. Verkar vara lite mera serviceanda på dem
Låst