Jag undrar om dessa människor förstår vad de ger sig in på nu. OM, jag säger om, DIF vinner ikväll mot Rögle kommer stämningen på lördag vara helt galen. Sen kan dom dividera om hur dom ska få alla att sjunga i takt och samma ramsa (!). Jag kan, från oss på sittplats, redan nu utlova ett jävla drag på lördag. Bör kunna bli i klass med LHC hemma förra slutspelet.Honken skrev:Fick mig ett litet morgonskratt när jag satt och läste på hivs forum
"Kakelmannen skrev:Någon som vet om man får ha trumma i Hovet ? Edde eller någon annan kanske vet om NBS tänker ta med en trumma eller flera . Jag hoppas inte på någon trumma . Bättre vi håller oss till sång , förra invasionen så drog de direkt i gång slå på trumman bondjävlar och den inte alltför begåvade Barota dunkade på som att de var de sista han fick göra på denna planet .."
Svar: Trumma och megafon är förbjudet i Hovet...
Kommer bli svårt att styra upp så alla sjunger i takt och samma ramsa....
Vilket självförtroende dom har
Jag som trodde alla altarbönder var med i kyrkokören.
Så; till er som håller på HV och ska på Hovet på lördag kan jag meddela att det inte kommer spela någon roll om ni trummar, inte trummar, sjunger samma sång, sjunger i takt eller stannar i bussen - det kommer inte höras i alla fall. Kul att ni kommer dock. Brukar dra tag i stämningen om vi har några att sjunga sönder!