Djurgårdens IF - Rögle, 26/12 2008 - Storsatsningen, del 1!

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Dif_Julle

Re: Djurgårdens IF - Rögle, 26/12 2008 - Storsatsningen, del 1!

Inlägg av Dif_Julle »

Polarn fixade 5 plåtar idag på ticnet å de gick inte att köpa till klacken enligt den som han pratade med.
Användarvisningsbild
melker
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av melker »

Emil Svelander skrev:Klackbiljetter har man ALDRIG kunnat köpa på Ticnet.
Man har visst kunnat köpa biljetter till klacken på ticnet, välj bara sektion 18 så är det inte så svårt.. Inte för att man gör då det bara är dyrare. Med detta menar jag inte att man just kan göra det till denna Rögle match men man HAR kunnat gjort det förut och kan göra det mot t.ex. som jag just provade mot SSK..
"Matte Alba har ingen näsa tack vare Håkan Södergren."
Användarvisningsbild
Emil Svelander

Inlägg av Emil Svelander »

melker skrev:
Emil Svelander skrev:Klackbiljetter har man ALDRIG kunnat köpa på Ticnet.
Man har visst kunnat köpa biljetter till klacken på ticnet, välj bara sektion 18 så är det inte så svårt.. Inte för att man gör då det bara är dyrare. Med detta menar jag inte att man just kan göra det till denna Rögle match men man HAR kunnat gjort det förut och kan göra det mot t.ex. som jag just provade mot SSK..
Har alltid tagit för givet att det inte funkat att köpa klackplåtar där. Mitt fel.
Sjunger avgå Johnny...
Användarvisningsbild
eliaus
Säsongskort: Ja

Inlägg av eliaus »

Jag tror på 1700-1900 i klacken i 7000 sammanlagt :!: ´
Men det kommer bli en magiskt stämning, så vad väntar du på? Ja du! Köp din biljett nu! :!:
Alltid Oavsett! Förevigt Djurgården!
sportfåne

Inlägg av sportfåne »

varför 1900 ? :P Fan det ska bli fullt i klacken ! Sen på långsidorna så tror jag tyvärr inte på fullt men det borde komma en hel del!
DIF <3
Användarvisningsbild
eliaus

Inlägg av eliaus »

sportfåne skrev:varför 1900 ? :P Fan det ska bli fullt i klacken ! Sen på långsidorna så tror jag tyvärr inte på fullt men det borde komma en hel del!
Det kommer tyvärr inte bli fullt i klacken, högst 1900 men man kan ju hoppas :)
sportfåne

Inlägg av sportfåne »

Varför inte dom sista hundra? :P
DIF <3
Användarvisningsbild
eliaus

Inlägg av eliaus »

100 biljetter e ganska mkt men du får tro va du vill;)
sportfåne

Inlägg av sportfåne »

aa ;) tro gör man i kyrkan ;P jag hoppas :)
DIF <3
Bäst-i-stan

Inlägg av Bäst-i-stan »

Sluta med spekulationerna. Vi som är där kommer ha för jävla skojj. Vi ska hylla en stor DIF legend, Super Bo Andersson och sjunga DIF till tre ytterst viktiga poäng.

Forza Djurgår'n!
rollejunior

Inlägg av rollejunior »

Inte undra på att inte biljetterna går åt när det är relativt svårt att få bra biljetter. På det här sättet skrämmer faktiskt DIF hockey bort supportrar från övriga landet. Går att boka via DIF Hockey bra biljetter, men vem litar på postförskott, har hänt alldeles för många ggr att skiten inte kommer fram, dessutom är det försent efter löning för "övriga" Sverige då inte biljetterna hinner fram. Lätt att ett par hundra biljetter förloras på detta sätt. Finns bara "skit" biljetter på ticnet..
Jockmaniac

Inlägg av Jockmaniac »

Nu har äntligen biljetterna till båda satsningarna anlänt och oroligheten kan omvandlas till taggning. Det blir en heldag för mig och brorsan i Stockholm den 26:e och det ska bli så jävla skoj. Som "Bäst-i-stan" skrev innan så ska vi inte hänga upp oss på siffror för mycket nu innan. Det kommer utan tvekan bli ett jävla drag, kanske till och med bättre om det är 1500 än 2000. Vem vet? De vi vet är att vi som är där kommer ha förbannat kul.

Men ta tummen ur arslet alla Djurgårdare i landet(även utanför landet om ni så vill :wink: ) och gå inte miste om denna fest.
100% DJURGÅRDSJ***L
Användarvisningsbild
Sebbe G

Inlägg av Sebbe G »

rollejunior skrev:Inte undra på att inte biljetterna går åt när det är relativt svårt att få bra biljetter. På det här sättet skrämmer faktiskt DIF hockey bort supportrar från övriga landet. Går att boka via DIF Hockey bra biljetter, men vem litar på postförskott, har hänt alldeles för många ggr att skiten inte kommer fram, dessutom är det försent efter löning för "övriga" Sverige då inte biljetterna hinner fram. Lätt att ett par hundra biljetter förloras på detta sätt. Finns bara "skit" biljetter på ticnet..
Man kan alltid åka till Stockholm några timmar innan matchen börjar och köpa biljetter i Dif shopen i Globen, sen tiden innan matchen kan man väl gå runt lite på stan eller gå runt i Globen shopping! :wink:
Användarvisningsbild
136_Djurgårdare
Kontakt:

Inlägg av 136_Djurgårdare »

rollejunior skrev:Inte undra på att inte biljetterna går åt när det är relativt svårt att få bra biljetter. På det här sättet skrämmer faktiskt DIF hockey bort supportrar från övriga landet. Går att boka via DIF Hockey bra biljetter, men vem litar på postförskott, har hänt alldeles för många ggr att skiten inte kommer fram, dessutom är det försent efter löning för "övriga" Sverige då inte biljetterna hinner fram. Lätt att ett par hundra biljetter förloras på detta sätt. Finns bara "skit" biljetter på ticnet..
Man kan väl få biljetterna på mejl och sen skriva ut dem. Så gjorde jag när jag köpte biljetter till DIF-brynäs för någon månad sedan. Skit smidigt.
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.
Användarvisningsbild
melker

Inlägg av melker »

Det är väl bara att ringa ticnet om det ska vara så att de biljetter som erbjuds på internet inte duger.. Gahh!
"Matte Alba har ingen näsa tack vare Håkan Södergren."
Skriv svar