Djurgårdens IF - Rögle, 26/12 2008 - Storsatsningen, del 1!
Re: Djurgårdens IF - Rögle, 26/12 2008 - Storsatsningen, del 1!
Polarn fixade 5 plåtar idag på ticnet å de gick inte att köpa till klacken enligt den som han pratade med.
Man har visst kunnat köpa biljetter till klacken på ticnet, välj bara sektion 18 så är det inte så svårt.. Inte för att man gör då det bara är dyrare. Med detta menar jag inte att man just kan göra det till denna Rögle match men man HAR kunnat gjort det förut och kan göra det mot t.ex. som jag just provade mot SSK..Emil Svelander skrev:Klackbiljetter har man ALDRIG kunnat köpa på Ticnet.
"Matte Alba har ingen näsa tack vare Håkan Södergren."
- Emil Svelander
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Har alltid tagit för givet att det inte funkat att köpa klackplåtar där. Mitt fel.melker skrev:Man har visst kunnat köpa biljetter till klacken på ticnet, välj bara sektion 18 så är det inte så svårt.. Inte för att man gör då det bara är dyrare. Med detta menar jag inte att man just kan göra det till denna Rögle match men man HAR kunnat gjort det förut och kan göra det mot t.ex. som jag just provade mot SSK..Emil Svelander skrev:Klackbiljetter har man ALDRIG kunnat köpa på Ticnet.
Sjunger avgå Johnny...
Jag tror på 1700-1900 i klacken i 7000 sammanlagt
´
Men det kommer bli en magiskt stämning, så vad väntar du på? Ja du! Köp din biljett nu!

Men det kommer bli en magiskt stämning, så vad väntar du på? Ja du! Köp din biljett nu!

Alltid Oavsett! Förevigt Djurgården!
varför 1900 ?
Fan det ska bli fullt i klacken ! Sen på långsidorna så tror jag tyvärr inte på fullt men det borde komma en hel del!

DIF <3
Det kommer tyvärr inte bli fullt i klacken, högst 1900 men man kan ju hoppassportfåne skrev:varför 1900 ?Fan det ska bli fullt i klacken ! Sen på långsidorna så tror jag tyvärr inte på fullt men det borde komma en hel del!

Varför inte dom sista hundra? 

DIF <3
100 biljetter e ganska mkt men du får tro va du vill;)
aa
tro gör man i kyrkan ;P jag hoppas 

DIF <3
-
- Säsongskort: Ja
Sluta med spekulationerna. Vi som är där kommer ha för jävla skojj. Vi ska hylla en stor DIF legend, Super Bo Andersson och sjunga DIF till tre ytterst viktiga poäng.
Forza Djurgår'n!
Forza Djurgår'n!
-
Inte undra på att inte biljetterna går åt när det är relativt svårt att få bra biljetter. På det här sättet skrämmer faktiskt DIF hockey bort supportrar från övriga landet. Går att boka via DIF Hockey bra biljetter, men vem litar på postförskott, har hänt alldeles för många ggr att skiten inte kommer fram, dessutom är det försent efter löning för "övriga" Sverige då inte biljetterna hinner fram. Lätt att ett par hundra biljetter förloras på detta sätt. Finns bara "skit" biljetter på ticnet..
-
Nu har äntligen biljetterna till båda satsningarna anlänt och oroligheten kan omvandlas till taggning. Det blir en heldag för mig och brorsan i Stockholm den 26:e och det ska bli så jävla skoj. Som "Bäst-i-stan" skrev innan så ska vi inte hänga upp oss på siffror för mycket nu innan. Det kommer utan tvekan bli ett jävla drag, kanske till och med bättre om det är 1500 än 2000. Vem vet? De vi vet är att vi som är där kommer ha förbannat kul.
Men ta tummen ur arslet alla Djurgårdare i landet(även utanför landet om ni så vill
) och gå inte miste om denna fest.
Men ta tummen ur arslet alla Djurgårdare i landet(även utanför landet om ni så vill

100% DJURGÅRDSJ***L
Man kan alltid åka till Stockholm några timmar innan matchen börjar och köpa biljetter i Dif shopen i Globen, sen tiden innan matchen kan man väl gå runt lite på stan eller gå runt i Globen shopping!rollejunior skrev:Inte undra på att inte biljetterna går åt när det är relativt svårt att få bra biljetter. På det här sättet skrämmer faktiskt DIF hockey bort supportrar från övriga landet. Går att boka via DIF Hockey bra biljetter, men vem litar på postförskott, har hänt alldeles för många ggr att skiten inte kommer fram, dessutom är det försent efter löning för "övriga" Sverige då inte biljetterna hinner fram. Lätt att ett par hundra biljetter förloras på detta sätt. Finns bara "skit" biljetter på ticnet..

- 136_Djurgårdare
- Kontakt:
Man kan väl få biljetterna på mejl och sen skriva ut dem. Så gjorde jag när jag köpte biljetter till DIF-brynäs för någon månad sedan. Skit smidigt.rollejunior skrev:Inte undra på att inte biljetterna går åt när det är relativt svårt att få bra biljetter. På det här sättet skrämmer faktiskt DIF hockey bort supportrar från övriga landet. Går att boka via DIF Hockey bra biljetter, men vem litar på postförskott, har hänt alldeles för många ggr att skiten inte kommer fram, dessutom är det försent efter löning för "övriga" Sverige då inte biljetterna hinner fram. Lätt att ett par hundra biljetter förloras på detta sätt. Finns bara "skit" biljetter på ticnet..
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.
Det är väl bara att ringa ticnet om det ska vara så att de biljetter som erbjuds på internet inte duger.. Gahh!rollejunior skrev:Inte undra på att inte biljetterna går åt när det är relativt svårt att få bra biljetter. På det här sättet skrämmer faktiskt DIF hockey bort supportrar från övriga landet. Går att boka via DIF Hockey bra biljetter, men vem litar på postförskott, har hänt alldeles för många ggr att skiten inte kommer fram, dessutom är det försent efter löning för "övriga" Sverige då inte biljetterna hinner fram. Lätt att ett par hundra biljetter förloras på detta sätt. Finns bara "skit" biljetter på ticnet..
"Matte Alba har ingen näsa tack vare Håkan Södergren."