Fotbolls-EM
-
Och jag kan säga att 99 gånger av 100 är det ingen som lämnar för att vi har EN fotbolls tråd... Utan det beror på så mycket, mycket annat!Don66 skrev:*suckar* Börjar förstå varför fler och fler lämnar detta forum...rena Kindergarten!
Om det verkligen stör dig, så snälla gå inte off-topic och strunta i denna tråden. För allas bästa!
Nu går vi tillbaka till tråden igen, vare sig folk vill eller inte... Finns folk som är intresserade.
Den gamle Henke (som jag aldrig har sett) Kanske är på rätt väg igen?
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/f ... 2542497.ab
Finns personer som blir avstängda för att dom gör "onödiga" trådar, eller trådar som inte rör ämnet...jjonas skrev:Håller med Emil. Om ni inte gillar att det finns en fotbollstråd här så behöver ni inte besöka tråden.

Om inte denna tråd blir bortagen, så kan man väl lika gärna skriva vad som helst i forumet.
Skulle vara kul och se, om någon gjorde en tråd om t.ex. Volleybolls VM för tjejer, MINST 95% av alla i detta forum skulle klaga...
Även du jjonas!

Så sluta slänga in onödiga trådar, finns andra forum där dessa ämnen pratas om!

Senast redigerad av sthlm_dif den 2008-05-25 22:46:22, redigerad totalt 1 gånger.
Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Förevigt Djurgården
Det kanske är helt fel uppfattat, men ändå. Endel tycker att det inte ska snackas om något annat än Hockey här inne, vilket kan tyckas helt korrekt då det är DIF Hockeys forum. Men jag tycker i alla fall att det vore helt okej att skapa trådar och diskutera andra DIF sektioner så som Bandy, Fotboll och Amerikansk Fotboll. Vi är ju trots allt en familj, djurgårdsfamiljen. Låt oss då hålla ihop. Blev kanske lite luddigt, men ni fattar nog...
För att ha med något om EM tror jag att Sverige klarar sig ur gruppen men inte längre och att Källström blir petad av åldermannen him self, Henrik Larsson.
För att ha med något om EM tror jag att Sverige klarar sig ur gruppen men inte längre och att Källström blir petad av åldermannen him self, Henrik Larsson.
- Emil Svelander
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Smileysfjortisar och övriga motståndare till denna tråd. Titta på 128'ans inlägg.128 skrev:Det kanske är helt fel uppfattat, men ändå. Endel tycker att det inte ska snackas om något annat än Hockey här inne, vilket kan tyckas helt korrekt då det är DIF Hockeys forum. Men jag tycker i alla fall att det vore helt okej att skapa trådar och diskutera andra DIF sektioner så som Bandy, Fotboll och Amerikansk Fotboll. Vi är ju trots allt en familj, djurgårdsfamiljen. Låt oss då hålla ihop. Blev kanske lite luddigt, men ni fattar nog...
-
Tipsa admin om ett Off-Topic då...Sidney Crosby skrev:Men herrejävlar... varför skulle det vara fel att snacka om fotbolls-EM här? Det finns ju inget Off-Topic forum här. Så sluta klaga förfan, låt bli att kolla om ni inte är ett skit interesserade.

Så länge det inte finns, ska inte trådar kastas in var som helst.
Och du emil, du skrev "kolla 128ans inlägg"...
Vad har landslaget med djurgården att göra, finns inte en enda djurgårds spelare där...

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Förevigt Djurgården
Helt otroligt att det ska tjafsas om en sån liten sak som en fotbolls-tråd i ett hockey forum, det finns faktiskt viktigare saker att klaga på i så fall.
Var har ni som klagar varit när det har skapats trådar som inte är i närheten handlat om hockey?
Var har ni som klagar varit när det har skapats trådar som inte är i närheten handlat om hockey?
"Det känns skitkul. Det finns inget roligare lag att spela i än Djurgården. Jag är Djurgårdare sedan födseln." - Sagt av Niklas Andersson
Jag tycker vi borde stänga av den som skapat denna artikel, handlar ju inget om hockey;
http://www.difhockey.se/nyhet.php?news=4718
Herregud vissa har för mycket att göra..... Så länge en tråd håller bra kvallite och inte går överstyr spelar det väl ingen roll.
Och ni som inte gillar det, ni slipper läsa den. Jag lovar
http://www.difhockey.se/nyhet.php?news=4718
Herregud vissa har för mycket att göra..... Så länge en tråd håller bra kvallite och inte går överstyr spelar det väl ingen roll.
Och ni som inte gillar det, ni slipper läsa den. Jag lovar
- Emil Svelander
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Emil svelander skrev:sthlm_dif skrev:Men seriöst, jag har inget emot detta... Men så länge Admin stänger av folk från forumet p.g.a. trådar som inte rör området, så ska inte nån Fotbolls EM tråd heller finnas...
Antar att du själv blivit avstängd på grund av det, och sedan skaffat ett nytt konto...
Jo, det har du rätt i...
Var för 7-8 månader sen.
Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Förevigt Djurgården