Dick Axelsson
- Stockholmare
Men ryker man ifrån VM-truppen så har man nog inte bara lagt en fis på polisbilen..Micke Nylander skrev:Jag vet inte varför men jag tror hela situationen är överdriven. Jag tror att snuten också överdrivit detta. Argumentation? VARFÖR uppstod det en argumentation med polisen? Det vill jag veta!
Som sagt, jag tror polisen överdrivit som de gjort så många gånger förut!
- grandstoff
Jag utgår från att du har mer kött på benen än bara vad han skriver på facebook och vandringssägen från andra.Madferit skrev:Nu kanske ni tror mig när jag skrev att Dicken petas för att han krökar och missar träningar? Ni som är ute i sthlm då i då MÅSTE sprungit på killen ute + läs killes facebook, bara snack o kroek och annat en idrottsman inte ska hålla på med,
Jag hoppas verkligen inte Dick håller på att göra en Dragan.
Men en fis på polisbilen hade varit en större anledning till omhändertagande än en fylla med en argumentation som vi inte vet hur den uppstod. Både du och jag vet hur snuten kan agera i onödan, det fick vi uppleva i Göteborg mot Frölunda!odburt skrev:Men ryker man ifrån VM-truppen så har man nog inte bara lagt en fis på polisbilen..Micke Nylander skrev:Jag vet inte varför men jag tror hela situationen är överdriven. Jag tror att snuten också överdrivit detta. Argumentation? VARFÖR uppstod det en argumentation med polisen? Det vill jag veta!
Kommer ihåg Peter åslins fylla under VM!!! Vilken sopa alla tyckte han va, men han skulle ju ändå åka hem dagen efter pga skada.
Tycker det mest är tragiskt att Dicken inte kan skita i att kröka under tiden han är med i Tre Kronor, oproffsigt och tragiskt men på ett personligt plan för Dicken. Hoppas inte spriten är ett riktigt problem för honom utan att detta va en engångs företeelse, det lär visa sig...
Tycker det mest är tragiskt att Dicken inte kan skita i att kröka under tiden han är med i Tre Kronor, oproffsigt och tragiskt men på ett personligt plan för Dicken. Hoppas inte spriten är ett riktigt problem för honom utan att detta va en engångs företeelse, det lär visa sig...
absolut, förstaperson uppgifter, Sett honom X antal gånger ute under säsong. Även påtalat det olämpligaf ör honom, han höll med mig, men gjorde inget åt det.odburt skrev:Men ryker man ifrån VM-truppen så har man nog inte bara lagt en fis på polisbilen..Micke Nylander skrev:Jag vet inte varför men jag tror hela situationen är överdriven. Jag tror att snuten också överdrivit detta. Argumentation? VARFÖR uppstod det en argumentation med polisen? Det vill jag veta!
Och jag är väl för fan inte gnhet och skickar hem honom.
Hoppas han skärper sig, men kontraktet hänger nog löst! Detroit har även sagt att han har väll inga plus poäng där borta numera!
Alltid oavsett - Förevigt Djurgården !
Djurgårdens IF - Mesta Mästarna
1926 - 1950 - 1954 - 1955 - 1958 - 1959 - 1960 - 1961
1962 - 1963 - 1983 - 1989 - 1990 - 1991 - 2000 - 2001
Djurgårdens IF - Mesta Mästarna
1926 - 1950 - 1954 - 1955 - 1958 - 1959 - 1960 - 1961
1962 - 1963 - 1983 - 1989 - 1990 - 1991 - 2000 - 2001
- Andy
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Många har noterat att jag är ett stort fan av Axelsson - tycker att han påminner mycket om Håkan Södergren i sin stil och att han har stor potential.
Man kan kanske konstatera att Dick Axelsson står i ett vägskäl nu. Antingen skärper han till sig, styr upp sin fritid och satsar seriöst på Hockeyn. Han är just nu i allas ögon en suput och bråkstake, därtill en omogen sådan med dålig inställning till hockeyn. Han har lite uppförsbacke...
Om jag var Dick Axelsson skulle jag stanna i DIF, satsa stenhårt och jobba seriöst för att bevisa att bilden är felaktig. Ett klubbyte nu är det sista han behöver om han ska ha en framtid som hockeyspelare. Det tar lång tid att bygga ett varumärke, men ett par öl att rasera det...
Man kan kanske konstatera att Dick Axelsson står i ett vägskäl nu. Antingen skärper han till sig, styr upp sin fritid och satsar seriöst på Hockeyn. Han är just nu i allas ögon en suput och bråkstake, därtill en omogen sådan med dålig inställning till hockeyn. Han har lite uppförsbacke...
Om jag var Dick Axelsson skulle jag stanna i DIF, satsa stenhårt och jobba seriöst för att bevisa att bilden är felaktig. Ett klubbyte nu är det sista han behöver om han ska ha en framtid som hockeyspelare. Det tar lång tid att bygga ett varumärke, men ett par öl att rasera det...
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Bra skrivet - håller med till 100%.
Andy skrev:Många har noterat att jag är ett stort fan av Axelsson - tycker att han påminner mycket om Håkan Södergren i sin stil och att han har stor potential.
GULTRÖTTBLÅTT
då, nu, för evigt!
då, nu, för evigt!
Hoppas även att DIF hjälper Dick att hantera den förmodade press han sätter på sig själv. Det är inte helt ovanligt att alkohol används för att "komma ned på jorden" och att reducera sjävskapad press. De som sett Dick på juniormatcher anar hans brinnande intresse för sporten. Efter den struliga säsongen 06/07 och den snabba utvecklingen hösten 07/08 är det inte otänkbart att Dick spelar tuff kille för att kunna se sig själv i spegeln. Vad han missat är att cool kille inte är att stå och ljuga på krogen utan att vara en person som ger allt för DIF. Långsökt kanske, men inte helt osannolikt.Andy skrev:Man kan kanske konstatera att Dick Axelsson står i ett vägskäl nu. Antingen skärper han till sig, styr upp sin fritid och satsar seriöst på Hockeyn. Han är just nu i allas ögon en suput och bråkstake, därtill en omogen sådan med dålig inställning till hockeyn. Han har lite uppförsbacke...