K1: Djurgårdens IF - Linköpings HC, 11/3 2008
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Nästan lika tråkigt som att inte ha hemmafördel i en eventuell match 7, är att man börjar hemma i match 1. Ruskig press i den mathcen.
Jag känner lite att det är en nyckelmatch, vinner vi den så kan det gå hur bra som helst. Förlorar vi hamnar vi dessvärre i en enorm uppförsbacke....
Usch, börjar bli nervöst värre.
Jag känner lite att det är en nyckelmatch, vinner vi den så kan det gå hur bra som helst. Förlorar vi hamnar vi dessvärre i en enorm uppförsbacke....
Usch, börjar bli nervöst värre.
-
- Kontakt:
-
Åh herregud vad nervös man, i klass med derby nervositet. Just nu vill jag bara köra över hor cluben totalt och köra över den pengakåta jäveln som spelar där. Fy fan alltså, nu jävlar kör vi Djurgårds familjen!!!
Vi är här och vi väntar på er lhc.. Och speciellt dig fernholm.
Ja han har sålt sig som en H*ora, sålt sig som en H***RA!
Vi är här och vi väntar på er lhc.. Och speciellt dig fernholm.
Ja han har sålt sig som en H*ora, sålt sig som en H***RA!
- Lee Harvey Oswald
[quote="-daniel-"]
Jag känner lite att det är en nyckelmatch, vinner vi den så kan det gå hur bra som helst. Förlorar vi hamnar vi dessvärre i en enorm uppförsbacke..../quote]
...& andra sidan så är det just i bortaspelet jag tror DIF har störst möjlighet att skrälla.
Vi kan inte spela ut LHC med 6-0 hemma i en kvartsfinal, men på bortais kommer DIF:s defensiva väl inövade gnetspel att passa LHC extremt illa.
Men visst, en vinst i 1:a skulle sätta enorm press på "Plopp-HC"
Jag känner lite att det är en nyckelmatch, vinner vi den så kan det gå hur bra som helst. Förlorar vi hamnar vi dessvärre i en enorm uppförsbacke..../quote]
...& andra sidan så är det just i bortaspelet jag tror DIF har störst möjlighet att skrälla.
Vi kan inte spela ut LHC med 6-0 hemma i en kvartsfinal, men på bortais kommer DIF:s defensiva väl inövade gnetspel att passa LHC extremt illa.
Men visst, en vinst i 1:a skulle sätta enorm press på "Plopp-HC"
Nu jävlar är jag taggad som FAN! Kommer sjung skiten ur mig på tisdag, kommer avreagera mig nån gång under morgondagen, annars sprickar jag.
Kom igen DIF!!!
Kom igen DIF!!!
Senast redigerad av dif rules den 2008-03-09 22:52:30, redigerad totalt 2 gång.
FULL FART FRAMÅT
HÄLL TÄTT BAKÅT
/vet att mitt användarnamn är lite emot reglerna
HÄLL TÄTT BAKÅT
/vet att mitt användarnamn är lite emot reglerna
- Lee Harvey Oswald
Här har DIF ett problem (påpekade det förut i en annan tråd).Rix skrev:Gör som Kanada gjorde mot sverige förut i vm, dom punktmarkera Foppa med Draper, Sätt in Ölvestad mot Weinhandel och säg åt han att smälla på så ofta som möjligt.
Vi har ingen"Elaking" i truppen
Visst, vi kan släppa lös Ölvestad.
Men den killen kör med alldeles för ärliga tag, skulle haft nåt riktigt "svin" som kunde skava&nöta ner Weinhandl
- 136_Djurgårdare
- Kontakt:
-
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Jag vet inte vad folk har väntat på. Typ "vi får se vilket lag DIF får i kvarten. Nej, ifall det inte blir det lag jag hoppas på så jag skiter nog i att se DIF spela kvartsfinal."
Öhh???
Hur som haver så har det redan efter lottningen i tv blivit gult på kvart 1 på tisdag. Härligt! Nu börjar trycket & hetsandet!
Öhh???
Hur som haver så har det redan efter lottningen i tv blivit gult på kvart 1 på tisdag. Härligt! Nu börjar trycket & hetsandet!
Blue Brigade Sthlm
Helt klart smart.. Vi måste ha ett trix för att få deras förstaline ur balans..Rix skrev:Gör som Kanada gjorde mot sverige förut i vm, dom punktmarkera Foppa med Draper, Sätt in Ölvestad mot Weinhandel och säg åt han att smälla på så ofta som möjligt.
Den är ju helt klart grym. Bortsett från sopan Fernholm.