Kall-El skrev:Matchens utgång hänger i mångt och mycket på LHCs niställning. Detta lag gör med jämna mellanrum totala bottennapp och vi kan ju alltid hoppas på ett sådant under lördagen. Kommer båda lagen upp i "normal standard" vinner nog tyvärr LHC för de känns något starkare.
Mitt tips är att denna match slutar med ett kryss; 2-2 känns som ett gångbart resultat.
Hur många vinster har du tippat för Kall-El? Bara nyfiken
Kall-El skrev:Matchens utgång hänger i mångt och mycket på LHCs niställning. Detta lag gör med jämna mellanrum totala bottennapp och vi kan ju alltid hoppas på ett sådant under lördagen. Kommer båda lagen upp i "normal standard" vinner nog tyvärr LHC för de känns något starkare.
Mitt tips är att denna match slutar med ett kryss; 2-2 känns som ett gångbart resultat.
Hur många vinster har du tippat för Kall-El? Bara nyfiken
Bara att instämma.
Så fort DIF vinner en eller två matcher i rad så skränas det genast här inne
-ÅÅH DIF KOMMER KROSSA PACKET!
LHC har en högsta nivå som DIF inte är i närheten av, bara dom själva bestämmer hur jämn/ojämn denna match kommer bli.
Har dom däremot en dålig dag så kan det bli skoj för oss andra.
LHC vann väl borta sist mot MoDo, så vi får väl hoppas på ett räjält snedtramp från deras sida idag
Står 2-1 i matcher till oss mot LHC. Dom har väldigt bra anfall men hemmåt är dom inte något superlag! Känns som det kan gå hur som helst men jag gissar på 3-1
Bara att instämma.
Så fort DIF vinner en eller två matcher i rad så skränas det genast här inne
-ÅÅH DIF KOMMER KROSSA PACKET!
LHC har en högsta nivå som DIF inte är i närheten av, bara dom själva bestämmer hur jämn/ojämn denna match kommer bli.
Har dom däremot en dålig dag så kan det bli skoj för oss andra.
LHC vann väl borta sist mot MoDo, så vi får väl hoppas på ett räjält snedtramp från deras sida idag
Tips:
DIF-LHC 3-2
Eller förlorar dem några matcher i rad så ska alla avgå.... Sedan finns det några här inne som alltid ska vara negativa. Lhc har en bra första femma, men bedrövligt försvar. Det är INTE bara upp till Lhc hur jämn/ojämn denna match kommer att bli, löjligt uttalande. Lhc vann borta senast, men vi har väl slagit Lhc borta?
Om DIF vinner två matcher i rad så blir folk positiva vilket inte är så konstigt. Ni andra kan väl sitta i ett mörkt rum och gnälla.