Djurgården IF - Linköping HC, 26/1 2008

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Highwind

Inlägg av Highwind »

Kall-El skrev:Matchens utgång hänger i mångt och mycket på LHCs niställning. Detta lag gör med jämna mellanrum totala bottennapp och vi kan ju alltid hoppas på ett sådant under lördagen. Kommer båda lagen upp i "normal standard" vinner nog tyvärr LHC för de känns något starkare.

Mitt tips är att denna match slutar med ett kryss; 2-2 känns som ett gångbart resultat.
Hur många vinster har du tippat för Kall-El? Bara nyfiken :)
Användarvisningsbild
Emil Svelander
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Emil Svelander »

Highwind skrev:
Kall-El skrev:Matchens utgång hänger i mångt och mycket på LHCs niställning. Detta lag gör med jämna mellanrum totala bottennapp och vi kan ju alltid hoppas på ett sådant under lördagen. Kommer båda lagen upp i "normal standard" vinner nog tyvärr LHC för de känns något starkare.

Mitt tips är att denna match slutar med ett kryss; 2-2 känns som ett gångbart resultat.
Hur många vinster har du tippat för Kall-El? Bara nyfiken :)
Tippar Kall-El vinst så torskar vi, så knip igen :wink:
Kall-El

Inlägg av Kall-El »

Tror jag tippat vinst i typ 10 matcher denna säsong. Tror vi torskat 9 av dessa eller något liknande.
lilleman

Inlägg av lilleman »

[quote="KRNI"][quote="lilleman"]Jag är självklart där, trots halsfluss! Ska skrika tills jag inte kan skrika längre![/quote]

Hur många gånger tänkte du berätta det? :?
Du skrev exakt samma sak för tre timmar sen![/quote]

Ber om ursäkt, hittade tyvärr inte det inlägget!

Måns: Jk forum är ett annat forum med andra användare. Alla vet nog inte att jag ska dit
Dif_Julle

Inlägg av Dif_Julle »

Sjukt laddad man är nu=) Vaknade redan klockan 7 idag.
Svårt att sova när de e match på gång=)

Bolaget klockan 10 sen är de tåget som gäller.=)
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

Bara att instämma.

Så fort DIF vinner en eller två matcher i rad så skränas det genast här inne
-ÅÅH DIF KOMMER KROSSA PACKET!

LHC har en högsta nivå som DIF inte är i närheten av, bara dom själva bestämmer hur jämn/ojämn denna match kommer bli.
Har dom däremot en dålig dag så kan det bli skoj för oss andra.
LHC vann väl borta sist mot MoDo, så vi får väl hoppas på ett räjält snedtramp från deras sida idag

Tips:
DIF-LHC 3-2
Användarvisningsbild
Stocky
Säsongskort: Ja

Inlägg av Stocky »

Står 2-1 i matcher till oss mot LHC. Dom har väldigt bra anfall men hemmåt är dom inte något superlag! Känns som det kan gå hur som helst men jag gissar på 3-1
Användarvisningsbild
Diffe89
Kontakt:

Inlägg av Diffe89 »

Till att börja med: Avgå disciplinnämnden, domaren eller vem fan som nu stängt av Jimmie.

Vidare: Krossa LHC och få Fernholm att veta att han lever! Nu ska vi bua ut honom, något vi inte lyckades med förra hemmamatchen mot dem.
djurgårdarn3

vad sades?

Inlägg av djurgårdarn3 »

om du ovan är så förbannad på att dom stängde av ölvestad så kanske du vet vad han sa åxå? lr?

mitt tipps mot idag är 7-2 till DIF
åhh vad det är skönt att se Djurgårn göra mål!
Användarvisningsbild
Caveman

Inlägg av Caveman »

Lee Harvey Oswald skrev:

Bara att instämma.

Så fort DIF vinner en eller två matcher i rad så skränas det genast här inne
-ÅÅH DIF KOMMER KROSSA PACKET!

LHC har en högsta nivå som DIF inte är i närheten av, bara dom själva bestämmer hur jämn/ojämn denna match kommer bli.
Har dom däremot en dålig dag så kan det bli skoj för oss andra.
LHC vann väl borta sist mot MoDo, så vi får väl hoppas på ett räjält snedtramp från deras sida idag

Tips:
DIF-LHC 3-2
Eller förlorar dem några matcher i rad så ska alla avgå.... Sedan finns det några här inne som alltid ska vara negativa. Lhc har en bra första femma, men bedrövligt försvar. Det är INTE bara upp till Lhc hur jämn/ojämn denna match kommer att bli, löjligt uttalande. Lhc vann borta senast, men vi har väl slagit Lhc borta?

Om DIF vinner två matcher i rad så blir folk positiva vilket inte är så konstigt. Ni andra kan väl sitta i ett mörkt rum och gnälla.
Användarvisningsbild
Caveman

Inlägg av Caveman »

Kall-El skrev:Tror jag tippat vinst i typ 10 matcher denna säsong. Tror vi torskat 9 av dessa eller något liknande.

Okunskap???
Viper

Inlägg av Viper »

Jobbar :evil:

så att jag får råd att åka på fler matcher

mitt tips 4-2 :P
Senast redigerad av Viper den 2008-01-26 11:15:18, redigerad totalt 1 gånger.
djurgårdarn3

kolla in LHC sida!

Inlägg av djurgårdarn3 »

har precis kollat in LHC sida där dom skriver att dom kollat in powerplay på DIF med en ny modern teknik (asg)

såg även att dom förutom den givna supporterbussen kommer att komma med 7 stycken bussar till dvs 8 bussar.

kan bli riktigt bra drag.

här nedan är artikeln

http://www.linkopinghc.com/index.php?pregameid=293
åhh vad det är skönt att se Djurgårn göra mål!
Användarvisningsbild
Caveman

Inlägg av Caveman »

Falk = 588......

Tror ändå att Lhc inte kan komma upp med ett motgrepp, då vi spelar med Ronnie & Printz i PP..?
jjonas

Inlägg av jjonas »

Den enda i LHC som kan vara riktigt farlig enligt mig är Tony Mårtensson.
Skriv svar