MEn seriöst grabbar, menar ni att jag inte får skriva av mig lite? Allt jag försöker med i ett inlägg är att sprida positiva känslor om DIF elr bara personliga åsikter hit och dit, sedan är väl min skrivning helt på bättringsvägen tycker jag!
bajenforum? - nej DIF forum, och vi håller en jättehög klass med alla äldre skribenter här, och då tycker jag att man som jag får dra till med lite "oseriösa" inlägg lite då och då, som inte är såå oseriösa så att man som en "duktig" skribent ska klanka ner på en annan "mindre" duktig. Själv är man ju fortfarande ungdom och anpassar väl mina inlägg efter det, även om vissa andra undomar är super!
Barometer
- blårandigt
- Säsongskort: Ja
är så in i helvete trött på allt klagande. alla har inte samma förutsättningar till sin fin fina svenska som gubbarna har dysleksi läsvårigheter osv.. . tror tamefan inte att folk skriver " oseriöst" för att sabba? dom vill duskutera saker som er andra?. de är en skillnad om onödiga trådar. men när man klagar på folks svenska osv så är de barnsligt.
-
Precis, man får liksom ändå förstå att folk kanske inte håller en lika bra nivå.blårandigt skrev:är så in i helvete trött på allt klagande. alla har inte samma förutsättningar till sin fin fina svenska som gubbarna har dysleksi läsvårigheter osv.. . tror tamefan inte att folk skriver " oseriöst" för att sabba? dom vill duskutera saker som er andra?. de är en skillnad om onödiga trådar. men när man klagar på folks svenska osv så är de barnsligt.
Den enda, som jag har klagat på ang. grammatiken/stavningen, så är de smurf02(corrado_boy?). Nån värre svenska har jag aldrig sett, jag har såklart inte något emot honom som person. Då bryr jag mig inte ens, att det är kloka meningar. Men för att skriva på ett DIF forum får man ta och skärpa sig när man skriver. Särskilt, när det gäller DIF!
Vi är lite finare, lite bättre. Men allt kan inte vara perfekt, så är det ju.

Ta, allt sånt där med "Smileysar" och sånt, via PM. Så slipper vi sådana här diskussioner i framtiden.

MVH Johan, Godnatt!

-
- blårandigt
- Säsongskort: Ja
-