Färjestads BK - Djurgårdens IF, 4/9 2007
- Emil Svelander
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Emil Svelander
- DIF_Soldier
- DIF_Soldier
Kanske uttalade mig lite tvetydigt, men vad jag menade var att så fort Linkan kom tillbaka så tog ingen för sig längre. Ungefär som "Puh, nu är Linkan här, nu slipper vi anfalla". Inte riktigt så, men du förstår hur jag menar.Madferit skrev:Wow, 2 vinster av 6 möjlia, ja just det, där Linkans fel att vi torska idaDIF_Soldier skrev:Linkan tillbaka, då blev det torsk. Kände på mig det. Tillbaks till gamla mönstret igen...![]()
Pinsamt uttalande.
Linkan beöver oss som mestt nu.
Tvärtom så är det (återigen) Linkan som gör jobbet. Var fanns Guter och Dick idag?
Säg den glädje som varar
This I like! Hoppas Ask fortsätter spela så... Helt klart en underskattad spelare.Mest noterbart från tredje perioden var Morten Ask som övade tacklingar. Han siktade på allt levande (och inte med djurgårdsmärke på bröstet) och träffade även det mesta. Bland annat Jörgen Jönsson fick sig två duktiga smällar.
Det ligger lite i det du säger. Men man tycker ju att dom isåfall hade lärt sig att jobba själva... Jag tror inte precis att dom bara la av att jobba när Linkan kom.DIF_Soldier skrev:Kanske uttalade mig lite tvetydigt, men vad jag menade var att så fort Linkan kom tillbaka så tog ingen för sig längre. Ungefär som "Puh, nu är Linkan här, nu slipper vi anfalla". Inte riktigt så, men du förstår hur jag menar.Madferit skrev:Wow, 2 vinster av 6 möjlia, ja just det, där Linkans fel att vi torska idaDIF_Soldier skrev:Linkan tillbaka, då blev det torsk. Kände på mig det. Tillbaks till gamla mönstret igen...![]()
Pinsamt uttalande.
Tvärtom så är det (återigen) Linkan som gör jobbet. Var fanns Guter och Dick idag?
Men... vi har faktiskt varit vassare utan Linkan.
-
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Ni som uttalar er i stil med: "nu är Linkan tillbaka = förlust igen" och " samma ras i tredje som vanligt"
En fråga till er:
Är ni och tittar på matcherna?
Eller sitter ni bara och spekulerar?
Kom ihåg att Modo var sämst av alla lag ifjol på försäsongen.
Leksand var bäst.
Båda dessa påståenden gällde deras poängskörd. Vilka som spelade ihop laget på bästa sätt inför elitserien kan väl var och en få lista ut.
En fråga till er:
Är ni och tittar på matcherna?
Eller sitter ni bara och spekulerar?
Kom ihåg att Modo var sämst av alla lag ifjol på försäsongen.
Leksand var bäst.
Båda dessa påståenden gällde deras poängskörd. Vilka som spelade ihop laget på bästa sätt inför elitserien kan väl var och en få lista ut.
Massa uddamålsförluster ju. Mycket otur...blocco skrev:Det ligger lite i det du säger. Men man tycker ju att dom isåfall hade lärt sig att jobba själva... Jag tror inte precis att dom bara la av att jobba när Linkan kom.DIF_Soldier skrev:Kanske uttalade mig lite tvetydigt, men vad jag menade var att så fort Linkan kom tillbaka så tog ingen för sig längre. Ungefär som "Puh, nu är Linkan här, nu slipper vi anfalla". Inte riktigt så, men du förstår hur jag menar.Madferit skrev:Wow, 2 vinster av 6 möjlia, ja just det, där Linkans fel att vi torska idaDIF_Soldier skrev:Linkan tillbaka, då blev det torsk. Kände på mig det. Tillbaks till gamla mönstret igen...![]()
Pinsamt uttalande.
Men... vi har faktiskt varit vassare utan Linkan.
- Killer Kennholt
Kan ju säga att Linkan inte var i sitt gamla jag, glimta till lite i första perioden men sen gled han mest omkring och såg mest ointresserad ut.
Bäst hos DIF var Oscar Eklund, tycker också Fredrik Ericsson spela hyffsat. Den som ja blev mest besviken på var Anger, hade inget vettigt i hela matchen, felpass på felpass, klen i närkampsspelet, t om min flickvän tyckte han va dålig och de säger mycke.
Bäst hos DIF var Oscar Eklund, tycker också Fredrik Ericsson spela hyffsat. Den som ja blev mest besviken på var Anger, hade inget vettigt i hela matchen, felpass på felpass, klen i närkampsspelet, t om min flickvän tyckte han va dålig och de säger mycke.
Killer Kennholt Skjuter För Döda