Djurgårdens IF - Linköping 16/8 2007

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Berra

Inlägg av Berra »

Är det någon som vet om laget var formerat på samma sätt som mot frölunda? Dvs:

20. Christian Eklund - 26. Morten Ask - 21. Andreas Engqvist
3. David Printz - 33. Timmy Pettersson

Andrafemman
23. Fredrik Bremberg - 24. Pär Bäcker - 10. Patric Hörnqvist
36. Edvin Frylén - 18. Thomas Johansson

Tredjefemman
14. Dick Axelsson - 16. Nichlas Falk - XX. Tobias Lindström
15. Oscar Eklund - 8. Dennis Persson

Fjärdefemman
17. Niklas Anger - 9. Kristofer Ottosson - 44. Nicklas Danielsson
38. Fredrik Ericson

Saknas
6. Ronnie Pettersson
19. Jimmie Ölvestad
Användarvisningsbild
Diffe89
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Kontakt:

Inlägg av Diffe89 »

Berra skrev:Är det någon som vet om laget var formerat på samma sätt som mot frölunda? Dvs:

20. Christian Eklund - 26. Morten Ask - 21. Andreas Engqvist
3. David Printz - 33. Timmy Pettersson

Andrafemman
23. Fredrik Bremberg - 24. Pär Bäcker - 10. Patric Hörnqvist
36. Edvin Frylén - 18. Thomas Johansson

Tredjefemman
14. Dick Axelsson - 16. Nichlas Falk - XX. Tobias Lindström
15. Oscar Eklund - 8. Dennis Persson

Fjärdefemman
17. Niklas Anger - 9. Kristofer Ottosson - 44. Nicklas Danielsson
38. Fredrik Ericson

Saknas
6. Ronnie Pettersson
19. Jimmie Ölvestad
Danielsson var inte med (vet inte varför) och ersattes av junioren Jimmy Jensen. Sen bytte Lindström och Engqvist plats.
Kojak

Inlägg av Kojak »

Bautabröl,

Hade jag velat att Fernholm skulle få det hett om öronen och vetat det jag vet nu så hade jag varit jäkligt orolig...

Så jävla mycket var dom inte på honom, vilket var jävligt synd. Jag hoppas på bättring på den fronten när serien startar!
Användarvisningsbild
Bautabröl
Kontakt:

Inlägg av Bautabröl »

Micke Nylander skrev:Bautabröl,

Hade jag velat att Fernholm skulle få det hett om öronen och vetat det jag vet nu så hade jag varit jäkligt orolig...

Så jävla mycket var dom inte på honom, vilket var jävligt synd. Jag hoppas på bättring på den fronten när serien startar!
Jo det kan man hoppas, problemet är bara att han inte är någon liten kille direkt, men lugn, bara lugn. Linkan kommer ge honom vad han förtjänar på isen :D
stolpskott

Inlägg av stolpskott »

Bautabröl skrev:

Jo det kan man hoppas, problemet är bara att han inte är någon liten kille direkt, men lugn, bara lugn. Linkan kommer ge honom vad han förtjänar på isen :D
Japp, Linkan kommer lura upp honom på läktarn ;)
Användarvisningsbild
DIF_Soldier
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av DIF_Soldier »

Bautabröl skrev:

Hehe, den var bra. Printzen får väl buckla till rödtotten - Det ska göra ont att svika Djurgården.
Säg den glädje som varar
Pepp91

Inlägg av Pepp91 »

Vi har nog börjat bättre spelmässigt den här säsongen, efter 2 matcher förra året hade vi gjort 4 mål, 1 mer än i år, men vi hade släppt in 8 vilket hittills bara blivit 5! Och så måste man ta hänsyn till att vi mött 2 lag som ska slåss om SM-guldet vilka är fyllda med spelare som skulle få oss att gråta av glädje om vi hade...
corrado_boy

Inlägg av corrado_boy »

stolpskott skrev:
Bautabröl skrev:

Japp, Linkan kommer lura upp honom på läktarn ;)

Jag hoppas att det blir en stor klack mot linköping som kan sjunga ut fernholm från läktaren också :twisted: :P
Skriv svar