Edvin Frylén klar för DIF
- Kung Kollar
Kung Kollar skrev:Ang. Klasen å Frylén.
Hellre ser jag en spelare utveckas för att bli bra än en spelare som har gjort sitt.
Har ni inget eget forum att vara i, ni supportrar kanske borde skramla till en egen hemsida istället för nyförvärv.
"Det känns skitkul. Det finns inget roligare lag att spela i än Djurgården. Jag är Djurgårdare sedan födseln." - Sagt av Niklas Andersson
- Kung Kollar
Neeee! Jag älskar en annan.Diffe89 skrev:Hmm... så det är därför du älskar Kollar?Kung Kollar skrev:Hellre ser jag en spelare utveckas för att bli bra än en spelare som har gjort sitt.
Vi har också forum, men jag trodde detta forum var öppen för alla. Å snälla. Bli inte lika barnsliga som Rögle med deras forum. Där blir man bannad om man inte håller på Rögle. Känns så trist att det är bara Röglefans som pratar fram och tillbaka.pekka21 skrev: Har ni inget eget forum att vara i, ni supportrar kanske borde skramla till en egen hemsida istället för nyförvärv.
(jag var aldrig "medlem" i Rs forum, detta med banningen läste kag i SSKs forum om folk sm hade reggat sig och han bara skriva ett inlägg så var man bannad)
en fin fågel satt på en gren,
den flög iväg sen var det bara greeenen kvaaar
- Diffe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Jag har inga som helst problem med om du eller andra icke-djurgårdare är reggade här, så länge allt hålls på en bra nivå. Dock så måste jag undra, varför har du Ölvestad som avatar?Kung Kollar skrev:Neeee! Jag älskar en annan.Diffe89 skrev:Hmm... så det är därför du älskar Kollar?Kung Kollar skrev:Hellre ser jag en spelare utveckas för att bli bra än en spelare som har gjort sitt.
Vi har också forum, men jag trodde detta forum var öppen för alla. Å snälla. Bli inte lika barnsliga som Rögle med deras forum. Där blir man bannad om man inte håller på Rögle. Känns så trist att det är bara Röglefans som pratar fram och tillbaka.pekka21 skrev: Har ni inget eget forum att vara i, ni supportrar kanske borde skramla till en egen hemsida istället för nyförvärv.
(jag var aldrig "medlem" i Rs forum, detta med banningen läste kag i SSKs forum om folk sm hade reggat sig och han bara skriva ett inlägg så var man bannad)
- Kung Kollar
Diffe89 skrev:Jag har inga som helst problem med om du eller andra icke-djurgårdare är reggade här, så länge allt hålls på en bra nivå. Dock så måste jag undra, varför har du Ölvestad som avatar?Kung Kollar skrev:Neeee! Jag älskar en annan.Diffe89 skrev:Hmm... så det är därför du älskar Kollar?Kung Kollar skrev:Hellre ser jag en spelare utveckas för att bli bra än en spelare som har gjort sitt.
Jag tycker jag sköter mig bra. För jag håller inte på med ngn pajkastning. Å varför jag har honom där? Joo, för jag måste hylla min syssling

-
Kung Kollar skrev:Diffe89 skrev:Jag har inga som helst problem med om du eller andra icke-djurgårdare är reggade här, så länge allt hålls på en bra nivå. Dock så måste jag undra, varför har du Ölvestad som avatar?Kung Kollar skrev:Neeee! Jag älskar en annan.Diffe89 skrev:Hmm... så det är därför du älskar Kollar?Kung Kollar skrev:Hellre ser jag en spelare utveckas för att bli bra än en spelare som har gjort sitt.
Jag tycker jag sköter mig bra. För jag håller inte på med ngn pajkastning. Å varför jag har honom där? Joo, för jag måste hylla min syssling
uhrm tycker det var mest du som höll på med klasen hela tiden? fast jag kanske har fel det kan ha varit nån annan, personen i sig var grymt jobbig som härjade i silly season tråden..
Djurgår'n tills jag dör !
- Kung Kollar
Jag är syssling med honom på min mammas sida och på min pappas sida är jag uppvuxen med SSK för min pappa har spelat där. Men lite DIFblod har jag för pappas bästa kompis (Sven-Åke Svensson) har spelat i DIF.Diffe89 skrev:Då bör du ju snarare ära din syssling genom att hålla på laget i hans hjärtaKung Kollar skrev: Jag tycker jag sköter mig bra. För jag håller inte på med ngn pajkastning. Å varför jag har honom där? Joo, för jag måste hylla min syssling
Men Jimmie vet att jag håller på SSK och han har gett sitt godkännande.
Istället för att klaga på honom om vilka brister han har så borde vi fokusera på det han är bra på, vi vet ju inte ens vem han ersätter, kommer han ersätte Liwing eller Ericsson är det helt klart en bra värvning och borde ses som en 6-7 back men allt beror på vad DIF får in för värvningar på backsidan.
Såg inte alltför många matcher med Frylèn i Malmö men det jag såg av honom så är han en man får vårat PP, han har ett bra skott och som oftast mot mål vilket är ett plus.
Såg inte alltför många matcher med Frylèn i Malmö men det jag såg av honom så är han en man får vårat PP, han har ett bra skott och som oftast mot mål vilket är ett plus.
"Det känns skitkul. Det finns inget roligare lag att spela i än Djurgården. Jag är Djurgårdare sedan födseln." - Sagt av Niklas Andersson
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Dett kan både vara en bra och dålig värvning. Allt hänger på syftet.
Är han tänkt som en 5-6:e back är det en bra värvning.
Ska han ersätta Fernholm eller Marusak är det en minst sagt dålig värvning. Då blir det kvalserien nästa.
Dessvärre tror jag på det senare. Ledningen har ett stort problem att jobba med och det är följande:
Vi börjar ha en gammal stomme i laget som knappast är intresserade av en lönesänkning (Otto, Falk, Tompa, Ronnie, Lindman). Dessa är inga spelare man vill bli av med, samtidigt har de alla haft sina bästa stunder som hockeyspelare. Detta är svårlöst och de ligger som en blockad mot intressanta spelarvärvningar med tanke på vår relativt usla ekonomi.
Ska han ersätta Fernholm eller Marusak är det en minst sagt dålig värvning. Då blir det kvalserien nästa.
Dessvärre tror jag på det senare. Ledningen har ett stort problem att jobba med och det är följande:
Vi börjar ha en gammal stomme i laget som knappast är intresserade av en lönesänkning (Otto, Falk, Tompa, Ronnie, Lindman). Dessa är inga spelare man vill bli av med, samtidigt har de alla haft sina bästa stunder som hockeyspelare. Detta är svårlöst och de ligger som en blockad mot intressanta spelarvärvningar med tanke på vår relativt usla ekonomi.
Är Lindman kvar i laget? Thats new...BOMBOM BOUCHARD skrev:Dett kan både vara en bra och dålig värvning. Allt hänger på syftet.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Rocker;
det verkar inte vara så,
då har ledningen "lyckats" bra :lol:
Hade i och för sig hellre sett honom stanna före Liwing eller Ericson.
De verkar dessvärre fortfarande vara kvar.
Tack och lov ser Ribben också ut vara väck.
Nu gäller det att signa Marusak och en klassback till. Sedan kan man börja längta till slutspel.
det verkar inte vara så,
då har ledningen "lyckats" bra :lol:
Hade i och för sig hellre sett honom stanna före Liwing eller Ericson.
De verkar dessvärre fortfarande vara kvar.
Tack och lov ser Ribben också ut vara väck.
Nu gäller det att signa Marusak och en klassback till. Sedan kan man börja längta till slutspel.