Stort tack till Djurgården Hockey

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Användarvisningsbild
Mans91

Inlägg av Mans91 »

okej, jag vet inte riktogt hur jag ska göra, jag bor i etuna och hade tänkt att köpa sösongskort, jag kommer inte gå på alla men jag ger iallafall pengar till DIF. det här tredjedelskortet ? var får man biljetter om man köper det ?
Användarvisningsbild
Diffe89
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Kontakt:

Inlägg av Diffe89 »

Mans91 skrev:okej, jag vet inte riktogt hur jag ska göra, jag bor i etuna och hade tänkt att köpa sösongskort, jag kommer inte gå på alla men jag ger iallafall pengar till DIF. det här tredjedelskortet ? var får man biljetter om man köper det ?
Klacken. Men det gäller ju bara på en tredjedel av matcherna (därav namnet :wink: ). Kostade 800 kr om jag inte minns fel.
Användarvisningsbild
Mans91

Inlägg av Mans91 »

800 ? så 400 kr till och man får gå på alla matcher, det blir nog ett säsongskort ;) tack för alla svar :D
Användarvisningsbild
Diffe89
Kontakt:

Inlägg av Diffe89 »

Mans91 skrev:800 ? så 400 kr till och man får gå på alla matcher, det blir nog ett säsongskort ;) tack för alla svar :D
Lugnt. Priserna kan ju dock förändras till nästa säsong.
Användarvisningsbild
Mans91

Inlägg av Mans91 »

bara en fråga till ;) det är 50 kortet, betalar man 1400 kr direkt då eller betalar man 50 kr varje match ? :P
Användarvisningsbild
Diffe89
Kontakt:

Inlägg av Diffe89 »

Mans91 skrev:bara en fråga till ;) det är 50 kortet, betalar man 1400 kr direkt då eller betalar man 50 kr varje match ? :P
ingen aning faktiskt, kolla runt på hemsidan, det borde stå (orkar inte let upp det själv).
Användarvisningsbild
Mans91

Inlägg av Mans91 »

Nu har du möjlighet att följa Djurgården hockey mot nya framgångar till ett sensationellt lågt pris. För endast 50 kronor per match, totalt 1400 kronor, får du ett säsongskort och kan följa alla Djurgården hockeys matcher på plats i Globen och Hovet.

så står det men jag fattar inte :P
Användarvisningsbild
Diffe89
Kontakt:

Inlägg av Diffe89 »

Mans91 skrev:Nu har du möjlighet att följa Djurgården hockey mot nya framgångar till ett sensationellt lågt pris. För endast 50 kronor per match, totalt 1400 kronor, får du ett säsongskort och kan följa alla Djurgården hockeys matcher på plats i Globen och Hovet.

så står det men jag fattar inte :P
Skulle tippa på att det är 1400 direkt.
Therocket1

Inlägg av Therocket1 »

Du betalar allting samtidigt
Bild
Användarvisningsbild
Mans91

Inlägg av Mans91 »

okej, om mina kompisar eller föräldrar som inte köper ett 50 kort vill gå på match och sitta bredvid mig, går det ??
lilleman

Inlägg av lilleman »

Jag har mailat Bo ludqvist(ordförande i dif fotboll) om att vi ska hylla hockeyhjältarna på den första HEMMAMATCHEN den 16 april mot halmstad. Jag har inte fått något svar än

Inlägg av Emil Svelander »

lilleman skrev:Jag har mailat Bo ludqvist(ordförande i dif fotboll) om att vi ska hylla hockeyhjältarna på den första HEMMAMATCHEN den 16 april mot halmstad. Jag har inte fått något svar än
Användarvisningsbild
Mans91

Inlägg av Mans91 »

för dom var så nära kanske ? dom gjorde en bra säsong från jul :)
Användarvisningsbild
mforce

Inlägg av mforce »

Emil svelander skrev:
lilleman skrev:Jag har mailat Bo ludqvist(ordförande i dif fotboll) om att vi ska hylla hockeyhjältarna på den första HEMMAMATCHEN den 16 april mot halmstad. Jag har inte fått något svar än
Användarvisningsbild
Andy

Vill du också tacka grabbarna för säsongen?

Inlägg av Andy »

"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
Skriv svar