okej, jag vet inte riktogt hur jag ska göra, jag bor i etuna och hade tänkt att köpa sösongskort, jag kommer inte gå på alla men jag ger iallafall pengar till DIF. det här tredjedelskortet ? var får man biljetter om man köper det ?
Mans91 skrev:okej, jag vet inte riktogt hur jag ska göra, jag bor i etuna och hade tänkt att köpa sösongskort, jag kommer inte gå på alla men jag ger iallafall pengar till DIF. det här tredjedelskortet ? var får man biljetter om man köper det ?
Klacken. Men det gäller ju bara på en tredjedel av matcherna (därav namnet ). Kostade 800 kr om jag inte minns fel.
Nu har du möjlighet att följa Djurgården hockey mot nya framgångar till ett sensationellt lågt pris. För endast 50 kronor per match, totalt 1400 kronor, får du ett säsongskort och kan följa alla Djurgården hockeys matcher på plats i Globen och Hovet.
Mans91 skrev:Nu har du möjlighet att följa Djurgården hockey mot nya framgångar till ett sensationellt lågt pris. För endast 50 kronor per match, totalt 1400 kronor, får du ett säsongskort och kan följa alla Djurgården hockeys matcher på plats i Globen och Hovet.
Jag har mailat Bo ludqvist(ordförande i dif fotboll) om att vi ska hylla hockeyhjältarna på den första HEMMAMATCHEN den 16 april mot halmstad. Jag har inte fått något svar än
Tack våra hockeyhjältar
Men sluta nu. Varför ska vi hylla ett lag som missat målsättningen med 4 placeringar?
lilleman skrev:Jag har mailat Bo ludqvist(ordförande i dif fotboll) om att vi ska hylla hockeyhjältarna på den första HEMMAMATCHEN den 16 april mot halmstad. Jag har inte fått något svar än