DIF - Hall of fame

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Användarvisningsbild
DIF_Soldier
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: DIF - Hall of fame

Inlägg av DIF_Soldier »

Mats Sundin måste bort! Vad var det? 34 matcher i DIF-tröjan?
Säg den glädje som varar
WK4
Säsongskort: Ja

Inlägg av WK4 »

Kul idé med en DIF - Hall of fame.
Väldigt stor lista på spelare som jag skulle banta rätt ordentligt. Jag tycker att man borde använda Hockey Hall of Fames kriterier för att välja in fd spelare och ledare (som var helt bortglömda på listan). Ska fundera på en egen lista över vilka jag skulle vilja se.

Kortare utdrag över vilka kriterier som HHOF anser att aktuella personer ska möta:
Player
Playing ability, sportsmanship, character and their contribution to the team or teams and to the game of hockey in general.

Builder
Coaching, managerial or executive ability, sportsmanship, character and their contribution to their organizations and to the game of hockey in general.

Referee/Linesman
Officiating ability, sportsmanship, character and their contribution to the game of hockey in general.

Den sista kategorin har jag väl svårt att se någon kvalificera sig i men ändå.
:D

Vill man grotta ner sig i mer vad gäller HHOF kan man kolla här: http://www.hhof.com/
If you're not confused, you're misinformed
Lugnet

Inlägg av Lugnet »

Det handlar inte om kreterier i det här fallet, namnet Hall of fame kanske är lite i överdrivet. Det jag vill se är bilder på spelarna i Hovet. Det spelar nog mindre roll vilka de är, huvudsaken är att man gör Hovet mer gemytligt för fansen. Detta tycker jag difhockey borde snappa upp. Givetvis finns det andra sätt men detta skulle jag uppskatta en hel del. Säg 30 spelare(två långsidor, en kort sida)
Lugnet

Inlägg av Lugnet »

F-A-N..glömde att skriva det i Difhockeys - enkät som skickades till mig. Har någon lust att skriva det (bilder på gamla hjältar/krigare i hovet) när ni fyller i enkäten?

Tacksam.
Användarvisningsbild
Hawk
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Hawk »

En kille(Gubbe)s tröja som ska hänga i taket är Falken. Nr 16!!!

Mer Djurgårdare får man leta efter...
muffen
Säsongskort: Ja

Inlägg av muffen »

melker skrev:
Lee Harvey Oswald skrev: Det blev väl bara 2 säsonger för Nisse, där han iofs skämde ut sig genom att proppa H.Lundqvist i kvarten 2002.
(själv drog jag lite på smile-banden den gången:).
Han skämde inte ut sig! :lol: Klockrent härlig tackling att se någon gör det iaf, hahah. Dock kanske inte i det bästa läget det har du rätt i!

Vill ha tillbaka Nisse! :twisted:

http://www.youtube.com/watch?v=AWI1DEOkDMo
Alltså, kan någon jävel lägga upp när Nisse klipper Heirich Lundqvist på youtube tack? Ofattbart att den inte går att hitta. Skönaste tacklingen någonsin. Synd bara att gnällkäften Lillkenta var coach då, skulle varit Wikegård.

När den finns att se så posta i denna tråd danke! öka!
Användarvisningsbild
Crashmash

Inlägg av Crashmash »

Skriv svar