det går att streama den via web tv för den som har lust att betala en summa pengar...som jag inte kommer ihåg nu men det rörde sig om en 70-100kr tror jag..
Mans91 skrev:DEK KOSTAR 79 KR.. MEN ÄR DET NÅN SOM KAN BERÄTTA HUR MAN BLIR MEDLEM PÅ SJÄVLA WEBBTV GRJJEN PÅ CANALPUS?
Till att börja med så tror jag att du glömde caps lock nere.
Du blir medlem genom att köpa en match. När du köper matchen så skriver du in användarnamn och pinkod (du väljer alltså detta vid köp och inte innan). Efter det så kommer du att få fylla i det användarnamn och den pinkod du valt samt dina kontokortsuppgifter. Jag har för mig att det var i den ordningen.
Sedan får du en bekräftelse på mail som ser ut som följer:
Här är kvittot på ditt köp.
På ditt kontoutdrag/kreditkortsräkning kommer det stå MPS Broadband.
Produkt: Mora - Djurgården
Tid för köp: 2007-01-06 12:33:46
Licenstid: 2006-09-01 00:00 - 2007-06-01 00:00
Pris: SEK 79
Kundnummer: 23*****
Transaktionsnummer: 190*****
Har du frågor kring tekniken eller transaktionen, kontakta vår kundtjänst på webtvtech@canalplus.se. För frågor kring tjänstens innehåll, kontakta info@canalplus.se
Viktig match helt klart men så många gånger som vi varit "klara" för kvalserien redan så ska vi inte måla fan på väggen vid en ev förlust. Nu tror jag nog att vi har hyggliga chanser om vi kan spela tillräckligt smart och tajt och hålla oss borta från utvisningsbåset i mesta möjliga mån (dvs inte massa jäkla puck-out och annat onödigt).
Enormt viktig match och helt klart dena under "bortaturnen" som är viktigast att inte torska. Kryss känns oki torsk är mycket illa med tanke på att Mora har flera matcher färre än oss att lira. Kikade lite på spelschemat och bered er på många bortmatcher. Såg att vi hade 3/4 sista matcherna på hemmais. Vem i helvete har lagt detta schema??
Tips väldigt tätt, men jag hoppas att vi lyckas vinna med 3-1.
Kall-El skrev:Enormt viktig match och helt klart dena under "bortaturnen" som är viktigast att inte torska. Kryss känns oki torsk är mycket illa med tanke på att Mora har flera matcher färre än oss att lira. Kikade lite på spelschemat och bered er på många bortmatcher. Såg att vi hade 3/4 sista matcherna på hemmais. Vem i helvete har lagt detta schema??
Vill inte på något sätt vara en besserwisser men...
- "med tanke på att Mora har flera matcher färre än oss att lira".
Om så var fallet skulle det väl vara en fördel för DIF...?
Annars håller jag med dig, denna match är otroligt viktig att INTE torska (ge bort 3p), det måste nog ses som prio 1.
Kall-El skrev:Enormt viktig match och helt klart dena under "bortaturnen" som är viktigast att inte torska. Kryss känns oki torsk är mycket illa med tanke på att Mora har flera matcher färre än oss att lira. Kikade lite på spelschemat och bered er på många bortmatcher. Såg att vi hade 3/4 sista matcherna på hemmais. Vem i helvete har lagt detta schema??
Vill inte på något sätt vara en besserwisser men...
- "med tanke på att Mora har flera matcher färre än oss att lira".
Om så var fallet skulle det väl vara en fördel för DIF...?
Annars håller jag med dig, denna match är otroligt viktig att INTE torska (ge bort 3p), det måste nog ses som prio 1.
Jag tror att Kall-El tänkte rätt , men skrev fel.
Det viktiga i den här matchen är att om vi vinner, så spelar det ingen roll att mora har två matcher mindre spelade. Skulle dom vinna dom två matcherna skulle dom fortfarande inte komma ifatt oss poängmässigt.
It ain't over til it's over, men det är ALLTID viktigt att vinna.