Jag vet inte, men jag skulle inte vilja möta 3e kedjan, även om jag så hette Brashear eller någon annan "tuffing".
Skulle faktiskt vara kul att testa en sån kedja, och vad vore inte bättre än att 3e kedjan fullständigt mosar till fröken jönsson och flickvännerna kåberg-ledin?
Linkan är för DIF som Jörgen Jönnson är för Färjestad - när Linkan eller Jörgen inte är på bettet så är oftast inte deras lag det heller - så låt oss hoppas att Linkans formkurva fortsätter med smörpass till sina lagkamrater och att Jimmie Ölvestads outtröttliga kämpande smittar av sig till ännu fler för var match som går. Det skall göra ont att möta DIF så ladda upp till matchen i morgon. Lycka till! :twisted:
Frölunda-HV 71 1-3 så inte FHC kommer ikapp oss
Mora-Luleå 1-1 då kommer inte Mora ikapp och Luleå drar inte
Modo-Brynäs Det kvittar
Skellefteå-Timrå 2-4 så SAIK får större gap mellan oss
Färjestad-DIF 3-5 eller 0-5
Malmö-Linköping 4-1 så vi kan komma ikapp topplagen
Jag vet inte, men jag skulle inte vilja möta 3e kedjan, även om jag så hette Brashear eller någon annan "tuffing".
Skulle faktiskt vara kul att testa en sån kedja, och vad vore inte bättre än att 3e kedjan fullständigt mosar till fröken jönsson och flickvännerna kåberg-ledin?
Vore det inte kul att köra in Ribbenstrand i tredje-femman? Då blir det en riktigt grinig kedja...
Vore det inte kul att köra in Ribbenstrand i tredje-femman? Då blir det en riktigt grinig kedja...
Ribbenstrand med Lindman i den femman och vi får Elitseriens i särklass mest utvisade femma.
Bäcker måste spela ihop med Bengan och Linkan, han gör ett bra jobb i det tysta och ger Linkan och Bengan modet att våga satsa framåt.
För att Eklund är utan tvekan en topp-6 back i DIF redan i år, han är en utav våra största backtalanger och potentialen är större hos han än hos Persson och Ribbenstrand. Detta är en spelare som vi i många år framöver kan behålla utan att han sticker.
Rash skrev:
Varför är det en tysk domare? Har förbundet insett hur dåliga våra egna är?
Förbundet har ett samarbetsavtal med några av de andra europeiska ligorna som innebär att några av deras domare får döma i Elitserien och våra fina, svenska domare får prova på att döma i deras ligor. Ska visst vara utvecklande för alla parter ... eller åtminstone ge en liten betald utlandsvistelse i bonus åt domarna.